Smartphones

Xiaomi Redmi Note 13 Pro: Θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως σε εκδόσεις LTE και 5G

Η σειρά Xiaomi Redmi Note 13 παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Κίνα και οδεύει προς μια παγκόσμια κυκλοφορία το επόμενο διάστημα.

Γνωρίζαμε για ένα Redmi Note 13 Pro με υποστήριξη 5G και ένα chipset Snapdragon 7s Gen 2 και τώρα μαθαίνουμε ότι η Xiaomi ετοιμάζει μια άλλη έκδοση του τηλεφώνου που περιορίζεται στην υποστήριξη δικτύου LTE.

Και οι δύο συσκευές ήταν πιστοποιημένες με το NBTC, τη ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών της Ταϊλάνδης. Η πιστοποίηση λέει ξεκάθαρα “Redmi Note 13 Pro” και “Redmi Note 13 Pro 5G”, υποδεικνύοντας δύο διαφορετικά τηλέφωνα.

Τον αριθμό μοντέλου Xiaomi Redmi Note 13 Pro με LTE δεν τον έχουμε εντοπίσει ξανά επομένως δε γνωρίζουμε τι να περιμένουμε, εκτός από την αλλαγή chipset.

Το Redmi Note 13 Pro στην Κίνα διαθέτει OLED 6,67” με ανάλυση 1220p και ρυθμό ανανέωσης έως 120 Hz. Η κύρια κάμερα στο πίσω μέρος έχει ανάλυση 200 MP, ενώ η μπαταρία των 5.100 mAh υποστηρίζει φόρτιση 67 W.  To smartphone είχε αρχική τιμή στην Κίνα κάτω από 200 $.

Επεξεργάστηκε την 9 Ιανουαρίου 2024 15:30

Σχόλια

  • Απορώ γιατί βγάζουν 2 εκδόσεις. Δύο εκδόσεις σημαίνει 2 συσκευασίες, 2 γραμμές παραγωγής, 2 διαφορετικά υποσάιτ, διαφορετική θέση στα ράφια (άρα περιορισμένη διαθεσιμότητα), 2 ομάδες ανάπτυξης λογισμικού, 2 γραμμές με ανταλλακτικά. Το κόστος εξοπλισμού με το πρόσθετο τσιπ 5g πόσο να αναβάζει την τιμή ; 20 € ; 30 € ; Δε νομίζω παραπάνω. Το ίδιο και για τις εκδόσεις κινητών με ή χωρίς nfc. Μα καλά ποιός θα πάρει το 2023 ή 2024 προσεχώς τηλέφωνο με μόνο 4g και χωρίς nfc (με το κόστος τσιπ nfc περί τα 10€ ; Αφού το τηλέφωνο με 5g αν θες το κάνεις να δουλεύει σαν 4g για οικονομία μπαταρίας και το nfc το κλείνεις όποτε θες. Αν δεν έχει όμως τα τσιπ δεν μπορείς να τα ενεργοποιήσεις. Όσο για τους καταναλωτές νομίζω θα έδιναν σίγουρα 30-40 € παραπάνω για ένα τηλέφωνο που θα είχε τις παραπάνω τεχνολογίες σε σχέση με το ίδιο χωρίς αυτές.

    • αυτα που περιγραφεις δεν ειναι τεχνικα λαθος. Ομως ...απο την στιγμη που η συνταγη ειναι εμπορικα πετυχημενη εδω και τοσα χρονια απο τους κατασκευαστες προς τους καταναλωτες, τοτε θα ηταν ανοητο οι εταιρειες να μην το συνεχισουν. Αυτα τα λιγα εικοσαρικα $ που εχουν στην λιανικη τα 2 μοντελα, βολευουν το φτωχο αγοραστικο κοινο που εχουν ως "target group".Κατι που δεν ισχυει στα μοντελα flagship. Εκει θα βρουμε διαφορετικα specs μονο στο μεγεθος των μνημων.
      Το λαθος που κανου οι περισσοτεροι εχει να κανει τα χρηματα που εχουν στο δικο τους πορτοφολι.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αντώνης Γιαγδζόγλου

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.