Zuckerberg: Η Apple «χρεώνει όσο μπορεί» για το hardware, η Meta ακολουθεί άλλη στρατηγική

mark zuckerberg, Zuckerberg: Η Apple «χρεώνει όσο μπορεί» για το hardware, η Meta ακολουθεί άλλη στρατηγική

Ο Μark Zuckerberg βρισκόταν σε «βαθύ, φιλοσοφικό ανταγωνισμό» με την Apple από τότε που ανακοίνωσε την ιδέα του για το metaverse την περυσινή χρονιά.

Την περασμένη Τρίτη, σε μια συνέντευξη podcast με τον Ben Thompson του Stratechery, ο Zuckerberg μίλησε για τον μεγάλο της ανταγωνιστή και πιο συγκεκριμένα για τη στρατηγική πώλησης hardware. Είναι φυσικό, όπως είπε, οι εταιρείες κατασκευής hardware να θέλουν να αποκομίσουν κέρδος από τις πωλήσεις προϊόντων, αλλά η Apple επιδιώκει να χρεώνει τους πελάτες όσο το δυνατόν περισσότερο.

Όπως είπε, εκείνος ακολουθεί διαφορετική στρατηγική. Για το τελευταίο της headset VR, το Quest Pro, υπογράμμισε πως θα το πουλήσει σε “break even” τιμή – χωρίς να της φέρει κέρδος-  ή ακόμα και με ζημία. Το νέο headset κοστίζει 1.500 $, αλλά ο Zuckerberg αποκάλυψε πως σκοπεύει να παρουσιάσει ένα Quest 3, με τιμή μεταξύ $300 και $500. Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος της Meta είναι να συμπεριλάβει όσο το δυνατόν περισσότερους συμμετέχοντες στο metaverse.

“I think the business model will be disruptive, in that it’s typically people build hardware and they try to make a profit off of it, where if you’re Apple, you build hardware and you charge as much as you can for it. I do think that having someone come into the space and basically say, “We’re going to build the best hardware in the space and we’re going to basically sell it at a break-even point and in some cases, maybe even slightly at a loss in order to basically help grow the ecosystem with the business model of basically having the revenue come through software and services”, that business strategy I think is aligned with the mission of basically connecting people and having people there because if you want to build a social experience, you have to have the people there.”

«Αυτή η επιχειρηματική στρατηγική νομίζω ότι είναι ευθυγραμμισμένη με την αποστολή βασικά να συνδέει τους ανθρώπους και να έχει ανθρώπους εκεί γιατί αν θέλεις να χτίσεις μια κοινωνική εμπειρία, πρέπει να έχεις τους ανθρώπους εκεί», τόνισε.

Τέλος, σημείωσε πως το software και οι υπηρεσίες είναι τα σημεία που περιμένει πραγματικά να φέρουν έσοδα στην εταιρεία.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Gear Apple Apple Watch

Apple Watch: Πεζοπόρος επιβίωσε από σοβαρό τραυματισμό χάρη στον ανιχνευτή πτώσης

Το Apple Watch έρχεται με πολλές δυνατότητες που θα μπορούσαν σε κάποιες περιπτώσεις να σώσουν τη ζωή ενός ανθρώπου.

Smartphones Apple iPhone

iPhone vs Καθρέφτες: Μια αινιγματική φωτογραφία που προκαλεί χαμόγελα

Μια γυναίκα φωτογραφήθηκε με ένα iPhone να φοράει το νυφικό της μπροστά από δύο καθρέφτες και το αποτέλεσμα είναι αινιγματικό.

Smartphones Apple iPhone 15 iPhone 15 Pro

iPhone 15: Διαφήμιση της Apple αποθεώνει τη λειτουργία Πορτρέτου

Η Apple κυκλοφόρησε μόλις τη νέα της διαφήμιση για το iPhone 15, η οποία επικεντρώνεται σε συγκεκριμένες δυνατότητες της κάμερας.

Software Apple featured iOS

Αποκαλυπτήρια για το iOS 17.2 Beta 4: Όλες οι νέες λειτουργίες και βελτιώσεις

Η Apple κυκλοφόρησε πρόσφατα το iOS 17.2 beta 4 στο δρόμο για την επίσημη κυκλοφορία του iOS 17.2 μέσα στο Δεκέμβριο.