Apple Music for Android: Τα πρώτα screenshots

Ποιος είπε ότι η Apple δεν φτιάχνει εφαρμογές για άλλες πλατφόρμες; Ήδη ετοιμάζεται να φέρει την νέα της μουσική υπηρεσία Apple Music, στο Android. Κατά την δωρεάν δοκιμαστική περίοδο είχε 11 εκατ. χρήστες σε 5 εβδομάδες, ακούστηκε ότι έχασε το 48% των χρηστών της και την Τρίτη ανακοίνωσε ότι έχει 6.5 εκατ. συνδρομητές.

Ωστόσο, ο αριθμός αυτό δεν συγκρίνεται με τους 75 εκατ. χρήστες του Spotify εκ των οποίων τα 20 εκατ. πληρώνουν συνδρομή. Οπότε η Apple αποφασίσει να επεκταθεί και στο Android, όπως είχε υποσχεθεί όταν ανακοίνωσε το Apple Music.

Σήμερα διέρρευσαν τα πρώτα screenshots του Apple Music for Android και μας δίνουν μια πρώτη εικόνα για το πως θα είναι η μουσική υπηρεσία στην πλατφόρμα της Google. To UI είναι ένας συνδυασμός Android UI και των στοιχείων που έχει το Apple Music στο iOS. Το app διατηρεί τον σχεδιασμό της Apple στις κατηγορίες, όμως action bar και άλλα σου θυμίζουν ότι είσαι στο Android.

Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα κίνηση από την Apple που παραδοσιακά απέφευγε να φέρνει τις υπηρεσίες της σε non-Apple hardware, αλλά το κάνει προκειμένου να ανταγωνιστεί Google Play Music και Spotify. Το ερώτημα είναι αν η Apple θα καταφέρει να πάρει συνδρομητές από τις δύο παραπάνω υπηρεσίες με 9.99 δολ. συνδρομή που ζητά τον μήνα, ή 14.99 δολ. για οικογενειακό πακέτο για 6 άτομα.

Δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία κυκλοφορίας του Apple Music for Android, αλλά αναμένεται κάπου τον Νοέμβριο.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 25 Οκτωβρίου 2015 10:38

Σχόλια

  • Το spotify υπαρχει και σε δωρεαν εκδοση?? Η μονο η δοκιμαστικη περιοδος των δυο μηνων ειναι δωρεαν??

  • Εγω απορω γιατι δεν εχει βαλει το iTunes στο Android οπως εχει κανει στους Desktop με τα Windows...

  • @Giannis yo men απο υπολογιστή και iPad μπορείς να ακους τα τραγούδια που θέλεις απλώς ανα 3-4 ακούς μια διαφήμιση και δεν μπορείς να ακους τραγούδια offline.

  • Α καλά και όλα τα ζώα (δν θέλω να προσβαλω κανέναν διαβάστε παρακάτω) θα παν να το κατεβάσουν καλά δεν έχετε ακούσει ότι μπορείτε να κατεβαζετε τραγούδια ΤΣΑΜΠΑ

  • Για κάποιον που έχει όλη τη μουσική του στο iTunes με έχει ενεργοποιημένο το iTunes match και έχει προχωρήσει σε αγορά android συσκευής είναι πολύ καλό που θα το βγάλουν.
    Αλλά για τους υπόλοιπους είναι καλύτερο το Spotify, σε συνδυασμό με το play music που μπορείς να έχεις όλη σου τη μουσική στο σύννεφο δωρεάν.

  • Καλο ειναι να υπαρχει ανταγωνισμος
    προς το παρον δεν υπαρχει καλυτερο και χειροτερο
    το θεμα ειναι να μην αρχισουνοι αποκλειστικοτητες
    το μονο που ξεχωριζει σε θεμα ποιοτητας ηχου ειναι το tidal
    αλλα η πολιτικη του ειναι διαφορετικη οποτε ειναι λογικο να μην εχει πιασει...

  • @Ermis
    οχι δεν εχουμε ακουσει οτι μπορουμε να κατεβασουμε τσαμπα απο το διαδικτυο
    μηπως μπορεις να μας πεις τον τροπο?

    αν ειναι δυνατον να λες ζωα τον κοσμο που γουσταρει και σεβεται τη μουσικη...
    οι οργανωση που εχουν κανει αυτες οι υπηρεσιες και ο θησαυρος που βρισκεται εκει μαζεμενος ειναι το κατι αλλο + οτι παιρνουν δικαιωματα οι δημιουργοι...
    τοσα χρονια κατεστρεψαν τη μουσικη οι δισκογραφικες εταιριες και τα δισκαδικα με τις τιμες τους
    τωρα ειναι φθηνο και δικαιο
    Ελληναρες...

  • @Ermis. Φίλε αν δεν τρολαρεις είναι μεγάλη ντροπή αυτά που λες, κυρίως η αντίληψη σου! Όπως είπε και ο φίλος από πάνω, είσαι Ελληναρας! Δεν πάμε μπροστά έτσι...

  • Εντάξει δε χρειάζεται να είναι κανείς 'Ελληνάρας' για να ξέρει
    πως η μουσική βιομηχανία περιφρουρεί ασφυκτικά τα συμφέροντά της.

    Όταν ρυθμίζει τις τιμές
    ή όταν εισπράττει από το πουθενά επινοώντας συλλογικά πνευματικά δικαιώματα
    σε κάθε πανηγύρι και σε κάθε πρωτότυπη μουσική που τη δωρίζει ο ίδιος ο δημιουργός της.
    Ρωτήστε λίγο πώς στήνονται δίκες με ψευδομάρτυρες και χωρίς στοιχεία
    από κάτι εταιρείες διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων.

    Μέχρι και νομοθεσία έχει υποβάλει η βιομηχανία πνευματικών δικαιωμάτων στο πολιτικό σύστημα
    με lobbying και με άλλες πρακτικές
    ώστε να κερδίζει ασύστολα.
    Μάθετε πώς αντλούν με το νόμο δικαίωμα εισαγγελέα απλοί πολίτες μέλη των εταιρειών των πνευματικών αυτών δικαιωμάτων.
    Και πως βγάζουν από τη μύγα ξύγκι, από φτωχούς επαγγελματίες ακόμη κι από μη κερδοσκοπικά σωματεία.

    Έχουν ιδιοποιηθεί τον ήχο και όπου υπάρχει μηχάνημα παραγωγής ήχου έως και απλού λόγου,
    ζητούν δικαιώματα.
    Μέχρι και στο άγραφο cd.

    Τους κατατρόπωσε το ίντερνετ και τους εκδικήθηκε.
    Και καλά τους κάνει. Παγκοσμίως.
    Μην κλαίτε λοιπόν πάνω από το χυμένο γάλα.

  • @panais

    αυτο που λες δεν εχει καμια σχεση με το θεμα των υπηρεσιων που σχολιαζουμε
    σωστα τα λες αλλα το προβλημα σου ειναι με την ΑΕΠΙ και την καθε εταιρια διαχειρισης
    και οχι με τους δημιουργους
    οι δημιουργοι αν δεν ανηκουν καπου δεν μπορουν να εχουν εσοδα
    κι αυτα που τους αντιστοιχουν αν δεν ειναι καπου γραμμενοι γινονται γαργαρα
    μη βγαζεις τη χολη και το παραπονο σου αν εισαι επιχειρηματιας και εχεις φαει νηλα
    νομιζεις οτι οι δημιουργοι τα παιρνουν τα φραγκα σου?

  • Επιχειρηματίας δεν είμαι,
    απλός πολίτης που πληρώνω στο cd φόρο υπέρ τρίτων (υπέρ δημιουργών δηλαδή),
    φόρο που με ευθύνη τους, δική τους ευθύνη οι 'δημιουργοί',
    μου επιβάλλουν σε κάτι που δε χρωστάω.
    Εγώ στα cd μου γράφω τις εργασίες μου-τα βίντεό μου-τις φωτογραφίες μου,
    δε ζήτησα με τη σειρά μου από κανένα να μου πληρώσει καπέλο κι εμένα στα cd.

    Οι δημιουργοί έχουν πλήρη ευθύνη γιατί βολεύονται στο ισχύον νομικό πλαίσιο
    που πολλοί από αυτούς μάλιστα πρωτοστάτησαν να εγκαθιδρύσουν
    με πολιτικές πιέσεις.
    Και φυσικά οι δημιουργοί συναινούν σε όλες τις αθέμιτες πρακτικές
    αφού αποδέχονται τα κέρδη.
    Αν οι παράγκες πνευματικών δικαιωμάτων προβαίνουν σε πρακτικές παραβατικές,
    τότε κι οι δημιουργοί λέγονται αποδέκτες προϊόντων των παραβατικών πρακτικών.

    Και είμαι Ελληνάρας που νόμιζα ότι για άλλους χρησιμοποιούσα τον όρο,
    αλλά είμαι τόσο που δε μπορώ να βλέπω την αδικία.

    Βλέπω να πληρώνουν δικαιώματα φτωχές επιχειρήσεις και πελάτες που δε χρωστάνε.
    Γιατί δηλαδή το κάθε μη κερδοσκοπικό σωματείο που παίζει αληθινή παραδοσιακή μουσική
    μουσική των προγόνων μας και αιώνων
    μουσική που έχει χάσει προ ετών δικαιώματα
    (αλήθεια για πόσα πια χρόνια έλεος, στα φάρμακα οι πατέντες έχουν μια λήξη επιτέλους...),
    γιατί να πηγαίνει ο κάθε ανυποψίαστος στα δικαστήρια
    επειδή οι εκπρόσωποι των δημιουργών στήνουν υποθέσεις και διεκδικούν εκβιαστικά χρήματα.

    Γιατί η κάθε εκπομπή λόγου να συνιστά μουσική με πνευματικά δικαιώματα;
    Γιατί η κάθε υποψία ιδιωτικής ακρόασης ήχου σε δημόσιο χώρο να συνιστά απειλή για επιβολή τελών δικαιωμάτων;
    Ο κάθε περιπτεράς που ακούει ποδόσφαιρο να κινδυνεύει...

    Οι δημιουργοί αυτοί που εκπροσωπούνται από παράγκες πνευματικών δικαιωμάτων
    όσα και να αμοίβονται, δικαιολογία δεν έχουν.
    Να βρουν τον τρόπο να αμειφθούν όπως όλοι οι επαγγελματίες αμοίβονται.
    Να έχουν αυτοπρόσωπη παρουσία παντού,
    πρόβλημα της φύσης της δουλειάς που εκτίθεται δημόσια είναι.
    Αυτά που γίνονται με τη μουσική βιομηχανία όμως είναι προκλητικά για τη δημοκρατία.
    Δικό τους θέμα της δουλειάς τους, αλλά όχι και να επιβάλλουν προληπτική λογοκρισία και περιορισμό των δικαιωμάτων των πολιτών.

    Αυτό το μέτρο που ανά την Ελλάδα επιβάλλεται προληπτική περιφρούρηση των πνευματικής ιδιοκτησίας άμα τη παρουσία ήχου σε δημόσιο χώρο, είναι δικτατορικό.
    Γιατί κανείς δε ρώτησε αν ήχος σημαίνει και δικαιώματα.
    Πόσες αναπαραγωγές είναι ελεύθερες δικαιωμάτων...

    Ποτέ η οποιαδήποτε παρουσία συσκευής αναπαραγωγής ήχου δεν είναι λογικό να ταυτίζεται με την παραβατικότητα και την υπόνοια πως πιθανόν να παίξει τραγούδι με δικαιώματα.

    Και ποτέ δεν είναι δυνατόν τα πνευματικά δικαιώματα
    - που καλώς να υπάρχουν -
    να περιφρουρούνται με μεθόδους ισοπεδωτικές.
    Η συντεχνία που έχει επιβάλλει στο πολιτικό σύστημα το ισχύον νομικό πλαίσιο
    πρέπει να αντιληφθεί πως οφείλει να βρει άλλους τρόπους
    πέρα από το lobbying και τις αβάντες σε κυνηγούς κεφαλών.

  • Στο ειπα εξ αρχης οτι συμφωνουμε σ'αυτο
    αλλα το προβλημα σου ειναι ελληνικο αυτα τα χαλια που περιγραφεις
    δεν νομιζω οτι υπαρχουν και εξω...
    απλα για αλλη μια φορα καταλαβαινουμε ολοι σε τι μπ**δελο ζουμε
    η υπηρεσιες ομως αυτες ειναι παγκοσμιες και το μονο που κανεις για να κερδισουν οι δημιουργοι
    ειναι κλικ στο τραγουδι τους και τιποτα παραπανω
    ειναι πολυ συγκεκριμενο αυτο που σου λεω και δεν αφορα τις επιχειρησεις ουτε κατι απο αυτα που ανεφερες ειναι για προσωπικη χρηση
    δεν υπαρχουν μονο τα μεγαλα ονοματα και οι "καταξιωμενοι" δημιουργοι που τα χουν κανει πλακακια αυτοι ειναι οι μειονοτητα

  • Ψάξε είδηση γιατί είναι πρόσφατη.

    Ποντιακό σωματείο στη Γερμανία δέχθηκε εκβιαστική παρενόχληση
    από γερμανική 'ΑΕΠΙ' συνεργαζόμενη με την ελληνική 'ΑΕΠΙ',
    για εκδήλωση με ποντιακά παραδοσιακά τραγούδια.

    Ανάλογες κρούσεις είχαν άλλα 2 σωματεία δεχτεί στο παρελθόν,
    σύρθηκαν και όμως δικαιώθηκαν στα δικαστήρια.

    Η κάθε 'ΑΕΠΙ' ισχυρίζεται πως η κάθε παραδοσιακή μουσική εμπεριέχει πνευματικά δικαιώματα.
    Τέτοια δικαιώματα ούτε οι πατέντες των φαρμάκων ένα πράγμα!

    Η γερμανική 'ΑΕΠΙ' με την εντολή της ελληνικής,
    αξίωνς τη λίστα με τα παραδοσιακά τραγούδια που έπαιξαν στην εκδήλωση των Ποντίων στη Γερμανία,
    γιατί ακριβώς δεν γνώριζε ποιά ήταν αυτά!
    Και απαιτούσε δικαιώματα με απειλή δικαστηρίου.

    Είναι παγκόσμιο το φαινόμενο ανά τις χώρες των πρακτικών της μουσικής βιομηχανίας.

    Και μια φορά,
    αυτός ο φόρος υπέρ τρίτων στα άγραφα διασκάκια
    αυτός ο φόρος υπέρ των 'δημιουργών' δεν καταπίνεται.
    Σκέψου τί θα γινόταν αν θα έπρεπε στα φάρμακα να μπει τέλος υπέρ των ερευνητών.
    Έλεος.
    Τόσο προκλητικά, η μουσική βιομηχανία είναι κράτος εν κράτει.

  • Η εκδήλωση των Ποντίων εννοείται είχε ζωντανή ορχήστρα με παραδοσιακά του Πόντου.
    Όχι τίποτε ηχογραφήσεις.

    Πνευματικά δικαιώματα στον Εύξεινο Πόντο...

  • Μακρυά από το android οτιδήποτε έχει το σήμα της Apple πάνω. Ας αυξάνουν τα κέρδη τους με τα υπερτιμημένα τηλέφωνα και τις υπηρεσίες που πουλάνε στα isheep.

  • Ολα καλα και σωστα ειναι ετσι οπως τα λες
    αρα μου λες οτι για προσωπικη χρηση
    δεν πρεπει να ξαναπληρωσεις ποτε για τιποτα
    και να τα κατεβαζεις ολα παρανομα
    ενω σου δινουν τα παντα με 10 ευρω το μηνα
    αυτη ειναι η λυση στο προβλημα μας ετσι?
    στο ξαναλεω μιλαω για προσωπικη χρηση

  • Εγώ θέλω στο ευνομούμενο κράτος μας να καταργηθούν τα κερατιάτικα.

    Εσύ στο εστιατόριο πληρώνεις λογαριασμό που δεν παρήγγειλες;
    Δεν το πιστεύω ότι θα πληρωνε κανείς μας.

    Έτσι κι εγώ θέλω να καταργηθούν οι φόροι υπέρ τρίτων σε διάφορα αγαθά και υπηρεσίες,
    γιατί πολύ απλά είναι ρουσφέτια στην κάθε ΑΕΠΙ που βρέθηκε κάποτε κάποιος ή κάποιοι πολιτικοί και τα επέβαλαν.

    Δεν είναι κανενός δουλειά να βρει το πρόσφορο μέσο για να αμείβονται οι δημιουργοί,
    είναι δουλειά των δημιουργών να περιφρουρούν το έργο τους
    και δουλειά της πολιτείας να συμβάλλει μέσα σε θεμιτά πλαίσιο
    και όχι με το αποικιοκρατικό καθεστώς της κάθε ΑΕΠΙ
    που θέλει τον καθένα ωτακουστή εκ προοιμίου οφειλέτη και ένοχο.

    Επίσης θέλω οι δημιουργοί να βρουν νόμιμους τρόπους για να εισπράττουν άμεσα το αντίτιμο για τις υπηρεσίες τους.
    Δε θα υπεισέλθω στα ενδότερα των πνευματικών δικαιωμάτων, της διάρκειας αυτών, των κυκλωμάτων της μουσικής βιομηχανίας.

    Θέλω τέλος η νομοθεσία της χώρας μου να προστατεύει τα πνευματικά δικαιώματα με τρόπο που να μη θίγει τα δικαιώματα των πολιτών.
    Και τα πνευματικά δικαιώματα να αντιμετωπίζονται ισότιμα με τα όποια εργασιακά δικαιώματα.

    Γιατί έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα,
    τη συνδρομή στο κάθε Spotify ή Apple Music
    την έχω ήδη πληρώσει και την πληρώνω τακτικά καθημερινά
    στους κάθε λογής φόρους υπέρ τρίτων,
    στους χώρους εστίασης-στις τιμές των μέσων αποθήκευσης δεδομένων κλπ.

    Και έρχεται μετά και η κάθε συνδρομητική υπηρεσία
    να πληρώσω εις διπλούν τα πνευματικά δικαιώματα.

    Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε με την αποκατάσταση της λογικής στη νομοθεσία
    και ας συζητήσουμε μετά για τα οφειλόμενα στους δημιουργούς ώστε να εισπράττονται με διαφάνεια και με αντίκρισμα στην πραγματικότητα.

  • Με 10 ευρω τον μηνα πληρωνεις δικαιωματα η τις υπηρεσιες που σου προσφερει?
    μιλαμε για αστειο ποσο
    συμφωνω με την αγανακτηση σου αλλα αυτος δεν ειναι τροπος αντιμετωπισης
    το προβλημα σου ειναι στοχευμενο και συγκεκριμενο
    ειναι σαν να σου λεω πως δεν πληρωνω νοβα και θα την κλεβω απο τον γειτονα η θα κανω καμια πατεντα γιατι τοσα χρονια
    πληρωνα στη δεη την ερτ κι ας μην εβλεπα τηλεοραση

    δεν μπορει ο καθε δημιουργος να βρισκεται σε καθε μερια του πλανητη
    ταυτοχρονα και να ξερει που παιζουν τα τραγουδια του ας υπαρχει μια λογικη σ'αυτο
    κι εγω εναντια ειμαι στην αεπι μιας και τα κραταει για τον εαυτο της και για τους γυρω της
    και στους πιο πολλους δινει ψιχουλα..
    με το συστημα που δουλευει ομως να εισαι σιγουρος οτι κανενας δημιουργος [εκτος αν τα μαγειρευουν μεταξυ τους οι "μεγαλοι"]δεν μπορει να κανει φοροδιαφυγη γιατι τα κρατανε απο πριν...
    ας μην μιλησουμε λοιπον για τους επιχειρηματιες στο θεμα αυτο....
    και οι τιμες στα εστιατορια και στις καφετεριες δεν νομιζω να ειναι τετοιες λογω της μουσικης
    εισαι σωστος αλλα υπερβολικος

  • To πρόβλημα δεν είναι καθόλου λίγο και συγκεκριμένο, είναι γενικό.

    Όταν αυτή η τεράστια μουσική βιομηχανία έχει απλώσει τα πλοκάμια της τόσο που μου επιβάλλει φόρους υπέρ τρίτων και μου περνάει και νομοθεσία που αμφισβητεί την τάξη και τα δικαιώματα,
    τότε είναι πολύ γενικό και σοβαρό θέμα.

    Έπειτα αυτά τα 10 ευρώ αστείο ποσό από πού τα χρωστάω
    που τα εξοφλώ ήδη κάθε μήνα
    με τη μορφή τελών σε διάφορα αγαθά και υπηρεσίες;
    Και γιατί να με καλούν αυτοί οι ίδιοι να τα ξαναπληρώνω αν τα έχω εξοφλήσει ήδη;

    Τέλος, δεν είναι κανενός πρόβλημα που οι δημιουργοί δεν έχουν βρει τρόπο να λογαριάζουν την αμοιβή τους.
    Κατ΄αρχήν συμφωνούμε πως οι μουσικοί κρύβονται πίσω από την αθλιότητα των 'ΑΕΠΙ'.
    Έπειτα όπως σε κάθε έργο και επάγγελμα που τελείται δημόσια,
    και οι μουσικοί οφείλουν να προτείνουν έναν ορθολογικό και νόμιμο τρόπο να αμοίβονται.
    Δεν το έχουν κάνει, ας αναλογισθεί ο καθένας μας τους λόγους
    ενώ έχουν και συμφέρον και λόγο να διεκδικούν τις νόμιμες απολαβές.

    Και αντί οι δημιουργοί να αναλάβουν την ευθύνη της δικής τους αμέλειας
    αντί να καλούν την κοινωνία να τους αποδώσει υπερεξουσίες αστυνομοκρατίας και αυθαιρεσίας,
    κοιτούν να βγάζουν από τη μύγα ξύγκι και να υπερκοστολογούν.
    Οι δημιουργοί είναι συνυπεύθυνοι και όχι άμοιροι ευθυνών,
    και εσκεμμένα λέω εγώ διότι έτσι μπορούν να αυθαιρετούν στις διεκδικήσεις των απολαβών
    έναντι παντός, οπουδήποτε, και οσοδήποτε.

    Για να μην πω το άλλο,
    πως η έννοια της δημιουργίας και των πνευματικών δικαιωμάτων είναι ευρεία
    αλλά προνομιακό πεδίο έχει βρει στη βιομηχανία του θεάματος.

    ΥΓ:
    Δε δέχομαι πως πρακτικές λύσεις δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν.
    Δουλειά μου δεν είναι να προτείνω.
    Αλλά για να μην μένει κάτι αναπάντητο, να πω μιαν ιδέα που εύκολα θα μπορούσε να σταθεί..

    Στην εποχή της τεχνολογίας και του ίντερνετ,
    είναι αδιανόητο να μην μπορούν να διαχειριστούν οι ενδιαφερόμενοι τα πνευματικά δικαιώματα online σε μια μουσική βιομηχανία συνυφασμένη εξ ορισμού με την τεχνολογία.
    Ας πούμε ένα ηλεκτρονικό μητρώο online χρηστών (ΜΜΕ, επιχειρήσεις εστίασης, καταστήματα κλπ) στο οποίο θα καταχωρούσαν τα τραγούδια των οποίων θα έκαναν χρήση.
    Κάτι σαν την ηλεκτρονική συνταγογράφηση και τα ηλεκτρονικά μητρώα των ταμείων για την ασφάλιση των εργαζομένων.
    Δεν πιστεύω πως ένα τέτοιο σύστημα δε θα λειτουργούσε αποδοτικά,
    τη στιγμή που μιλάμε για tech friendly βιομηχανία του θεάματος.
    Πιο tech friendly είναι δηλαδή στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση και στα μητρώα ασφάλισης των ταμείων;

    Με αυτό τον τρόπο οι δημιουργοί θα γνώριζαν επακριβώς πότε και πόθεν παίζεται ένα κομμάτι τους,
    θα αμοίβονταν ακριβοδίκαια μεταξύ τους
    και δε θα είχαμε καθεστώς αυθαιρεσίας και υπερτιμολόγησης πνευματικών δικαιωμάτων.
    Λοιπόν;
    Δεν είναι αρμόδιοι και υπόλογοι οι δημιουργοί για το φαρ ουέστ που έχουν στήσει;
    Δεν πρέπει να είναι αποκλειστικοί διαχειριστές της ιδιοκτησίας τουςς Ή μήπως δε θέλουν πραγματικά, επειδή δεν τους συμφέρει κατά βάθος;

    Βολεύονται στην αυθαιρεσία κι οι δημιουργοι της μουσικής βιομηχανίας, γιατί έχουν μάθει με το lobbying να εισπράττουν φορολογία υπέρ τρίτων, και έχουν στην υπηρεσία τους ιδιώτες κυνηγούς κεφαλών - εκβιαστές με τη συνδρομή μάλιστα του νόμου.

    Δεν τους λυπάμαι.
    Πειρατές είναι, πειρατές τους αξίζουν.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.