Software

Η έκδοση iOS 14.5 μας απαλλάσσει από την παρακολούθηση

Κοινός τόπος έχει γίνει πλέον η στοχευμένη διαφήμιση, με την αντίστοιχη παρακολούθηση της online δραστηριότητας. Το Apple iOS 14.5 είναι εδώ για να δώσει περισσότερη εξουσία στον χρήστη πάνω στα προσωπικά του δεδομένα.

Με την αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος iOS 14.5, η Apple δίνει στους κατόχους iPhone τη δυνατότητα να σταματούν την παρακολούθηση της online δραστηριότητάς τους από διάφορες εφαρμογές, με σκοπό τους την στοχευμένη διαφήμιση. Αυτό το χαρακτηριστικό εκτιμάται ότι θα έχει συνέπειες στον τρόπο λειτουργίας του διαφημιστικού κλάδου, ενώ το Facebook έχει εκφράσει την αντίθεσή του σε αυτό.

Το νέο χαρακτηριστικό που έρχεται με το iOS 14.5 ονομάζεται app tracking transparency. Με αυτό οι εφαρμογές ζητούν την άδεια του χρήστη προτού να ξεκινήσουν να παρακολουθούν τη δραστηριότητά του στο Internet. Εάν ο χρήστης δώσει την αρνητική του απάντηση, οι εφαρμογές δεν έχουν το δικαίωμα να συνδέουν το Apple ID του με οποιοδήποτε στοιχείο της online δραστηριότητάς του.

Το Facebook είχε κάνει μία ολόκληρη καμπάνια για να πείσει τους κατόχους iPhone να μην εγκαταλείψουν τη στοχευμένη διαφήμιση, τονίζοντας τα πλεονεκτήματα που θεωρεί ότι απορρέουν από αυτή.

Σχόλια

  • μονο και μονο για το πολεμο που εχει κηρυξει το FB σε αυτο καταλαβαινει κανεις ποσο σημαντικο ειναι για τους χρηστες...

      • θα πας settings > privacy > tracking και εκει μεσα σου δινει την δυνατοτητα να κοψεις γενικα το tracking η' μπορεις να διαλεξεις απο ποιες εφαρμογες το θες η' οχι

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Νίκος Καϊμακάμης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.