Software

Facebook: Ανακοίνωσε την έλευση διαφημίσεων στο Messenger app

Πριν από λίγα χρόνια το Facebook κατέβαλε προσπάθειες για να πείσει τους χρήστες να μετακομίσουν στο Messenger app, αντί να χρησιμοποιούν το chat μέσα από το Facebook app. Αυτό σήμαινε πως θα έπρεπε να κατεβάσουν μια ξεχωριστή εφαρμογή.

Με αυτόν τον τρόπο το Facebook θα είχε δυο εφαρμογές μέσω των οποίων θα μπορούσε να “εκμεταλλευτεί” την τεράστια βάση χρηστών του. Αυτή τη στιγμή το Messenger έχει πάνω από 1 δισ. μηνιαίους χρήστες.

Μέσα από post στο Messenger Blog, το Facebook ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε να δοκιμάζει τις διαφημίσεις στο Messenger app. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν από Αυστραλία και Ταϊλάνδη και οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στην home screen. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να βάλουν τη διαφήμιση κάτω από τις πρόσφατες συνομιλίες σας. Είναι κάτι ανάλογο με τα notifications που εμφανίζονται όταν κάποιος φίλος σας έχει γενέθλια ή κάτι σαν το κομμάτι του Messenger που σου δείχνει ποιος είναι ενεργός.

“This week we are launching a very small test in Australia and Thailand that gives businesses the opportunity to place ads on the Messenger home screen. This means that a business is able to place an ad in an area of Messenger below your recent conversations, similar to how we surface birthday notifications or where we let you know if a friend is currently active on Messenger”.

Οι διαφημίσεις αυτές δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν, αλλά οι χρήστες θα έχουν την επιλογή να τις κρύψουν ή να κάνουν report, όταν δεν τις θεωρούν σχετικές. Να σημειωθεί ότι οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται αν οι χρήστες δεν έχουν ξεκινήσει πρώτοι μια συζήτηση με κάποια επιχείρηση. Η επιχείρηση δεν μπορεί να ξεκινήσει να στέλνει απευθείας μήνυμα στον χρήστη, αν δεν την έχει ξεκινήσει εκείνος.

Για την απόφαση να φέρει τις διαφημίσεις στο Messenger, το Facebook ρίχνει το “φταίξιμο” στις επιχειρήσεις, οι οποίες επέμεναν ότι είναι μια τεράστια ευκαιρία να “αυξήσουν τις πωλήσεις, να ενισχύσουν το brand τους και να αυξήσουν την ικανοποίηση των χρηστών”.

Το Facebook ευελπιστεί να λάβει αρκετό feedback από τις επιχειρήσεις και τους χρήστες που συμμετέχουν στην δοκιμή, για να λανσάρει τις διαφημίσεις σε όλους. Η νέα προσθήκη σίγουρα δεν θα αρέσει σε πολλούς, αλλά υποθέτουμε πως θα την συνηθίσουμε.

Πηγή

Σχόλια

  • Εμ... Το "το facebook είναι κ θα παρεμεινει δωρεάν" που έχει στην desktop έκδοση αυτό εννοεί... Δωρεάν με διαφημίσεις γιατί κάπως πρέπει να βγάλουν λεφτά... Κοστίζουν οι φάκελοι (servers) που χρειάζονται για το φακελωμα μας...

  • Ήταν που ήταν βαρύ και ενεργοβορο όσο δεν πάει τώρα έχει γίνει και ανυπόφορο τελειως

  • Αμάν αυτό το πράγμα με το messenger το έχουνε χ*σει πια !!!

    Yποτίθεται θέλουμε να ανταλλάζουμε μηνύματα - τίποτα παραπάνω !!

    Επίσης να μάθουν πως με το να εμφανίζουν διαφημίσεις στην εφαρμογή αυτή είναι μετά λογικό το κινητό να κολλάει με τόσο pop up + να σου πετάει σε όλη η οθόνη διαφήμιση + με άχρηστα data φορτωμένα.

    Ευτυχώς που είμαι με browser m.facebook με επιλογή φυσικά "ιστότοπος για υπολογιστή" και μιλάω κανονικότατα.

  • Υποτίθεται χώρισαν το Facebook απο το messenger για να ελαφρύνουν τις εφαρμογές... Έβαλα Facebook lite και έχω 3 ώρες και 20 λεπτά παραπάνω μπαταρία (μετρημένα με κάθε λεπτομέρεια επί ένα μήνα). Άσε που δεν ασχολούμαι πια με το Facebook... Μόνο για να μη χαθώ με συγγενείς και λίγους φίλους πίσω στην Ελλάδα.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.