Software

Facebook: Σύντομα θα αρχίσει να προσπερνά τους Ad Blockers

Εκατομμύρια χρήστες έχουν καταφύγει στη λύση των ad blockers προκειμένου να αποφύγουν τις διαφημίσεις, οι οποίες πολλές φορές μπορούν να γίνουν ενοχλητικές. Πολλές σελίδες προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα ζητώντας από τους επισκέπτες να τις αποκλείσουν από τους ad blockers.

Κάποιες το ζητούν απλά μέσω ειδοποιήσεων και άλλες αρνούνται να προβάλουν το περιεχόμενο μέχρι την απενεργοποίηση του ad blocker. Υπάρχει και το Facebook, του οποίου ένα τεράστιο ποσοστό από τα κέρδη προέρχεται από τις διαφημίσεις και πολύ σύντομα θα ξεκινήσει να παρακάμπτει τους ad blockers.

Το Facebook ανακοίνωσε σήμερα πως θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο φορτώνουν οι διαφημίσεις στο desktop website, έτσι ώστε να εντοπίζονται πιο δύσκολα από τους ad blockers. “Facebook is ad-supported. Ads are a part of the Facebook experience; they’re not a tack on”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Andrew Bosworth του Facebook.

O Bosworth κατανοεί πως είναι ενοχλητικό το να δείχνεις διαφημίσεις τους χρήστες που έχουν επιλέξει να τις μπλοκάρουν, αλλά το Facebook έχει επενδύσει πολλούς πόρους στο να διαβεβαιώσει πως οι διαφημίσεις που προβάλλονται στη σελίδα του, είναι σχετικές με τον χρήστη. Το Facebook θα εισάγει νέους τρόπους ελέγχου για να καθορίζουν οι ίδιοι οι χρήστες του τον τύπο των διαφημίσεων που θα τους εμφανίζονται.

Τέλος, ο ίδιος επεσήμανε πως το Facebook δεν πλήρωσε ποτέ καμία εταιρεία ad blocking για να κάνει τις διαφημίσεις του να “ξεγλιστρήσουν” από τους ad blockers και αυτό είναι κάτι που δεν προτίθεται να κάνει ούτε στο μέλλον: “It’s not a business model that’s set out to serve the best interests of people”.

Πηγή

Σχόλια

  • Αν θέλει μπορεί το facebook να επενδύσει τα δις του σε non-intrusive ads.
    Το δίκτυο παραπαίει και να δω αν αρχίσουν και βάζουν τις διαφημίσεις μέσα στα timelines σε πόσους θα αρέσει.

    Από ότι φαίνεται το όραμα του zuckerberg δεν ήταν να ενώσει όλους τους ανθρώπους σε ένα δίκτυο αλλά να τους βάλει σε μια μηχανή παραγωγής χρήματος. Φυσικά δεν είπα να δουλεύει στο κόστος αλλά η καινοτομία του facebook έχει σταματήσει σε αντίθεση με της google

  • Φτιαξε πρωτα το Facebook που αντι να δειχνει τις σημερινες δημοσιευσεις δειχνει πριν τρεις βδομαδες και μετα κανε τα αλλα Mark!!!

  • "Το Facebook έχει επενδύσει πολλά εκατομμύρια για να σε χειραγωγήσει και να αγοράσεις πράγματα που δεν θα αγόραζες διαφορετικά" έπρεπε να λέει κανονικά..

  • αν η διαφήμιση δεν πετάγεται στην μούρη σου ή δεν καλύπτει τα 2/3 της σελίδας (αθροιστικά), δεν ενοχλεί με την έννοια πως και αυτοί κάπως πρέπει να βγάλουν χρήματα για να παρέχουν "δωρεάν" (χωρίς συνδρομή δλδ) τις υπηρεσίες που προσφέρουν (και δεν αφορά μόνο το fb).

    Αυτός είναι ο λόγος που βγήκαν οι ad blockers, όταν οι διαφημίσεις ξέφυγαν σε "εριστικότητα".

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.