Software

Instagram: Διαχωρίζει το messaging feature με το νέο Direct app

To Instagram δοκιμάζει ένα νέο ξεχωριστό messaging app, λειτουργία η οποία μέχρι στιγμής είναι κομμάτι του κυρίως Instagram app. Με το Direct, όπως ονομάζεται, η εταιρεία για μια ακόμη φορά κινείται στα βήματα του Snapchat.

Προς το παρόν το Direct είναι διαθέσιμο σε 6 χώρες: Χιλή, Ισραήλ, Ιταλία, Πορτογαλία, Τουρκία, Ουρουγουάη, σε iOS και Android. Δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για το πότε θα επεκταθεί στις υπόλοιπες χώρες.

Όπως το Snapchat, έτσι και το Direct ανοίγει στο camera view επιτρέποντάς σου να τραβήξεις γρήγορα μια φωτογραφία ή video και να την στείλεις σε κάποιον. Κάνοντας swipe left μεταβαίνεις στο Inbox, με το swipe right μπορείς να πας στα app settings. Όταν είσαι στο inbox, και συνεχίσεις το swipe left, βλέπεις το Instagram logo και μεταφέρεσαι στην κύρια εφαρμογή του Instagram. Αντίστοιχα, με το swipe right, στην κύρια εφαρμογή, μεταφέρεσαι στο Direct app.

Η δυνατότητα του direct messaging είναι εδώ και χρόνια κομμάτι του Instagram, αλλά με πολύ βασικά χαρακτηριστικά και δεν χρησιμοποιούνταν ιδιαίτερα. Με την έλευση των Instagram stories, δόθηκε ώθηση στα μηνύματα. Να σημειωθεί ότι τα stories δεν φαίνεται να μεταφέρονται στο Direct app. Αν αποφασίσει το Instagram να μεταφέρει τα Stories στο Direct, είτε θα αυξήσει τους χρήστες του app, είτε οι χρήστες θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα Stories.

H κίνηση του Instagram είναι όμοια με αυτή του Facebook όταν αποφάσισε να διαχωρίσει το Messenger από την κύρια εφαρμογή του Facebook, κάτι που δεν άρεσε σε πολλούς. Στόχος του Instagram είναι να δημιουργήσει μια σημαντική και μεγάλη messaging εφαρμογή, αλλά το ερώτημα είναι πόσες τέτοιες εφαρμογές αντέχει η αγορά και πόσο βέβαιο είναι ότι θα πετύχει;

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 8 Δεκεμβρίου 2017 11:12

Σχόλια

  • Για μένα είναι λάθος όλο αυτό από τις εταιρείες. Διαχωρίζουν τα μαγαζιά τους αντίθετα με τους κανόνες της αγοράς που πουλάς παντού όπου υπάρχει ζήτηση. Είναι διαφορετικό να φτιάχνεις ένα κανάλι επικοινωνίας και άλλο εκβιαστικά να φέρνεις καταναλωτές εκτός.

    Κάποτε επαινούσα το Trillian (multi-messenger) το Pidgey για τα linux και το skype για το integration. Θα μπορούσαν οι εταιρείες να παίζουν προσφέροντας extra features που δεν έχουν οι άλλοι (πχ όλα τα εφέ του imessage). Αυτή η εγωιστική συμπεριφορά θα οδηγήσει σε ένα game theory αποτέλεσμα που ζημιώνονται όλες αντί να συνεργαστούν

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.