Software

Προβλήματα στην εφαρμογή της Alpha Bank μετά από αναβάθμιση του web banking

Η Alpha Bank ενημερώνει τους πελάτες να σβήσουν την εφαρμογή myAlpha Mobile και να της κατεβάσουν ξανά, καθώς υπάρχει πρόβλημα μετά από αναβάθμιση. Συγκεκριμένα, από εχθές το βράδυ η Alpha Bank ενημερώνει τους πελάτες της μέσω SMS ή μηνύματος στο Viber να σβήσουν και να κατεβάσουν ξανά την εφαρμογή της στα smartphones.

Το πρόβλημα φαίνεται να είναι η νέα επιλογή για αποστολή myAlpha Code μέσω push notification, καθώς από την ώρα που έχει ενεργοποιηθεί το εν λόγω χαρακτηριστικό στην ιστοσελίδα της, η εφαρμογή πλέον δεν ανταποκρίνεται. Αφού κάνετε εγκατάσταση εκ νέου την εφαρμογή, σας ενημερώνει για τα push notifications του Alpha Web Banking, τα οποία δεν ήταν ενεργά μέχρι σήμερα.

Το περίεργο είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο update στην εφαρμογή, αλλά η εταιρεία ζητάει εκ νέου εγκατάσταση και set-up της εφαρμογής, κάτι που ίσως εκνευρίσει κάποιους πελάτες της τράπεζας. Όπως και να έχει, μετά την επανεγκατάσταση, όλα φαίνεται να λειτουργούν κανονικά. Αν δε μπορείτε να μπείτε στην εφαρμογή και δε σας έχει έρθει ενημερωτικό μήνυμα, ακολουθήστε τα παραπάνω. Όσοι αντιμετωπίζατε πρόβλημα, λύθηκε μετά την επανεγκατάσταση;

Επεξεργάστηκε την 9 Οκτωβρίου 2020 20:33

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Λεοντιάδης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.