Volkswagen ID.3 1ST Plus review: Ηλεκτρισμός για όλους

, Volkswagen ID.3 1ST Plus review: Ηλεκτρισμός για όλους

Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της VW ονομάζεται ID.3 και είναι ένα 5πορτο οικογενειακό hatchback με αρκετό χώρο για 5 άτομα ικανό να ταξιδέψει 300-420 χιλιόμετρα με μια μόνο φόρτιση, ανάλογα τη χρήση. Το ID.3 θα μπορούσαμε να το παρομοιάσουμε με το πρώτο iPhone, είναι ένα αυτοκίνητο που θέλει να πείσει το ευρύ κοινό ότι οι μετακινήσεις με ηλεκτρικά οχήματα είναι το μέλλον όπως η Apple μας έπεισε ότι το multi-touch στα smartphones είναι αυτό που θέλαμε από το κινητό μας. Θα τα καταφέρει η Γερμανική μάρκα;

, Volkswagen ID.3 1ST Plus review: Ηλεκτρισμός για όλους

Σχεδιασμός

Εξωτερικά το ID.3 έχει ένα όμορφο ιδιαίτερο σχεδιασμό που κατάλαβα ότι αρέσει από το μίνι γκάλοπ που έκανα σε φίλους και γνωστούς. Και ιδιαίτερα με αυτό το χρώμα που το κυκλοφόρησα της έκδοσης 1ST Plus σίγουρα δεν περνούσα απαρατήρητος! Η μάσκα του έχει προβολείς LED που μετακινούνται ελαφρά όταν οδηγούμε, σαν μάτια.

Η LED λωρίδα με τα φώτα ημέρας συμπληρώνει το σχεδιασμό και δημιουργεί κάτι σαν πρόσωπο που δείχνει να χαμογελάει ελαφρώς. Από το πλάι ο μαρσπιέ και η αεροτομή αφήνουν μια σπορ αίσθηση με αυτές τις πανέμορφες ζάντες αλουμινίου 19″ να συμπληρώνουν αρμονικά τη σιλουέτα του ID.3. Και το πίσω μέρος του οχήματος μου άρεσε με τα LED φωτιστικά σώματα, σαν εικόνα υπενθυμίζει ότι το αυτοκίνητο είναι ένα VW.

, Volkswagen ID.3 1ST Plus review: Ηλεκτρισμός για όλους

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του έχει καθαρό, φουτουριστικό σχεδιασμό που δεν προκαλεί και κυριαρχείται από δυο οθόνες μια πίσω από το τιμόνι που ελέγχεται από αυτό και μια αφής 10 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η ποιότητα της οθόνης αφής είναι πολύ καλή και προσφέρει υψηλή φωτεινότητα και πλούσια χρώματα. Το μενού έχει σχεδιαστεί σωστά και σε πάει βήμα-βήμα εκεί που θέλεις άμεσα με την αφή να ανταποκρίνεται άριστα στο άγγιγμα. Ενσωματώνει σύστημα πλοήγησης Discover Pro και διαθέτει λειτουργίες για φωνητικές εντολές. Στην κονσόλα θα βρείτε δύο θύρες σύνδεσης – φόρτισης USB Type-C.

, Volkswagen ID.3 1ST Plus review: Ηλεκτρισμός για όλους

We Connect Start

Με τις ψηφιακές υπηρεσίες του “We Connect Start”, το ID.3 γίνεται ένα πλήρως δικτυωμένο αυτοκίνητο, αφού μέσω της προεγκατεστημένη κάρτας SIM το όχημά σας είναι online, όποτε το θελήσετε. Με την εφαρμογή “We Connect ID” μπορούμε να παρακολουθούμε το όχημά μας από απόσταση με το smartphone μας να γίνεται το τηλεχειριστήριο του. Με τη βοήθεια αυτής μπορείτε να δείτε την υπολειπόμενη αυτονομία του οχήματος, να ρυθμίσετε το σύστημα κλιματισμού και να ξεκινήσετε ή να διακόψετε την διαδικασία φόρτισης.

Τα χειριστήρια πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να είναι έτσι σχεδιασμένα. Αυτά εξέχουν αρκετά και βρίσκονται σε ένα σημείο που δεν σας κρύβω ότι ο αντίχειράς μου τα έφτανε με δυσκολία.

ID.Light

Πίσω από το τιμόνι, εκεί που το παρμπρίζ αγγίζει το ταμπλό βρίσκεται ένα LED φως ID.Light που πιάνει από άκρη σε άκρη και ανάβει όταν θέλει να προειδοποιήσει, για παράδειγμα αν πλησιάζεις γρήγορα ένα προπορευόμενο όχημα, μαζί με το αυτόματο φρενάρισμα επικοινωνεί μαζί σου οπτικά ανάβοντας κόκκινο.

, Volkswagen ID.3 1ST Plus review: Ηλεκτρισμός για όλους

Συστήματα υποβοήθησης

Τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης είναι πλούσια, όπως πλούσιες είναι και οι προκαθορισμένες επιλογής για τον τρόπο που θα συμπεριφέρεται κατά την οδήγηση. Μπορείτε να το “στήσετε” ακριβώς όπως θα σας βολεύει καλύτερα. Το ID.3 είναι διαθέσιμο με μπαταρία σε τρεις εκδόσεις 48kWh, 58kWh και 77kWh με όλες οι εκδόσεις έχουν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 204 ίππους με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Στην έκδοση 1ST Plus με μπαταρία 58kWh που οδηγήσαμε η αυτονομία που μετρήσαμε άγγιξε τα 300 χιλιόμετρα με μικτή οδήγηση ECO και SPORT και σανίδα το γκάζι σε αρκετά ξεκινήματα αλλά και με τον κλιματισμό κάποια βράδια ανοιχτό.

, Volkswagen ID.3 1ST Plus review: Ηλεκτρισμός για όλους

Volkswagen ID.3 1ST Plus 420km 150kW/ 204PS

ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ: 45.100€
ΛΙΑΝ. ΤΙΜΗ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ: 39.644€

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Nickolas

Δε πα να είναι το πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο, (που δεν είναι) 40.000 ευρώ για 300 χιλιόμετρα αυτονομία, δεν τα έδινα με καμία δύναμη και να τα είχα.
Κάθονται και βάζουν ένα κάρο λειτουργίες, οθονουλες και άλλες οθονουλες και αφήνουν το πιο σημαντικό απ’ολα, την αυτονομία σε δεύτερη μοίρα.
Στα ίδια χρήματα το Tesla model 3 προσφέρει 450 χιλιόμετρα αυτονομία και τουλάχιστον κάνει τα 0-100 σε 5s, να έχεις να κοκορευεσαι. Έχει βέβαια και αυτό τα δικά του μειονέκτηματα.
Με λίγα λόγια ηλεκτρικα σε καμία δεκαριά χρόνια που θα πέσουν οι τιμές θα έχουν μπαταρίες της προκοπής και ίσως δούμε και στην Ελλάδα κάνα φορτιστή της προκοπής που να τα φορτίζει σε δέκα με είκοσι λεπτά και όχι αυτούς τους 22Kw που πάνε με την ώρα, κάνεις 3 ώρες να φορτίσεις και σου έρχεται πιο ακριβά και από βενζίνη.

Γιαννης

Ηλεκτρικο αυτοκινητο θα αγορασω καποια στιγμη μελλοντικα αλλα σιγουρα οχι Κουβαγκεν.

Dem

σε αυτά τα λεφτά ποιος ο λόγος να πάρω αυτό το πράγμα από το να πάρω το model 3 με μεγαλύτερη αυτονομία ποιο ισχυρό και σίγουρα ποιο εξελιγμένο και δεν έχει το μαύρο παρελθόν του group

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Reviews

Mercedes EQC 400 AMG review: Ηλεκτρικό όνειρο

Κάθε φορά που η Mercedes ανακοινώνει ένα νέο μοναδικό προϊόν, η αυτοκινητοβιομηχανία σταματά και ακούει. Η EQC 400 πολυτελές ηλετρικό SUV, γεμάτο τεχνολογία και πολυτέλεια.