Τη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε η COSMOFON, επισφραγίζοντας την ένταξή της στον Όμιλο COSMOTE, κυρίαρχο παίκτη στην αγορά κινητής τηλεφωνίας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στα Σκόπια, παρουσίαστηκε η νέα ταυτότητα της εταιρίας, αλλά και οι κυριότεροι σταθμοί στην τετράχρονη πορεία της.
Η COSMOFON αλλάζει το εταιρικό της λογότυπο, και αντίστοιχα, τη σήμανση των καταστημάτων, τις συσκευασίες των προϊόντων και την εταιρική ιστοσελίδα της, με στόχο να αποτυπωθεί και οπτικά η σχέση της με τον Όμιλο COSMOTE. Η εταιρία διατηρεί την επωνυμία της, η οποία έχει σηματοδοτήσει την επιτυχημένη πορεία που έχει διαγράψει από όταν ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2003.
Στα 4 χρόνια λειτουργίας της, η COSMOFON επέκτεινε το τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο, επιτυγχάνοντας άνω του 99% πληθυσμιακή κάλυψη, εισήγαγε ένα ευρύ φάσμα ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, εδραίωσε ένα ισχυρό δίκτυο πωλήσεων λιανικής με περισσότερα από 280 καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα και ενίσχυσε την πελατειακή της βάση, που σήμερα ξεπερνά τους 500.000 πελάτες. Επιπλέον, μετά την εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ από την COSMOTE, η COSMOFON έχει ενισχύσει τη δυναμική της στην προσέλκυση νέων πελατών και το μερίδιο αγοράς της.
Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της COSMOFON επισφραγίζει την πλήρη ένταξή της στον Όμιλο COSMOTE. Πλέον, όλες οι εταιρίες του Ομίλου, στην Ελλάδα, την Αλβανία, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και, πλέον και στην πΓΔΜ, έχουν υιοθετήσει την εταιρική του ταυτότητα, μεταφέροντας έτσι σε μια αγορά 46 εκατομμυρίων καταναλωτών το όραμα της COSMOTE για άμεση και προσιτή επικοινωνία για όλους, εύκολα και απλά.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Προσθήκη σχόλιου