Σε μία αγορά που παλεύει χρόνια να καταφέρει κάτι η Microsoft χωρίς αποτέλεσμα, είναι λογικό να υπάρχουν ακόμη καλύτερες τιμές.
Μπορεί τα Xbox Series X και Xbox Series S να μην έχουν καν κυκλοφορήσει ακόμα, όμως η φθηνότερη κονσόλα της Microsoft γίνεται ακόμα πιο προσιτή στην Ιαπωνία, λίγο πριν την έκθεση Tokyo Game Show 2020.
Η Microsoft, μέσα από τον επίσημο Twitter λογαριασμό του Xbox στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε πως η τιμή της οικονομικής της πρότασης μειώθηκε στα 29,980 yen, από τα 32,980 που ήταν η αρχική του τιμή. Η έκπτωση σε ευρώ είναι περίπου 25 ευρώ, μικρή μεν μείωση αλλά όταν μιλάμε για μία κονσόλα που βρίσκεται ακόμα στο στάδιο προ-παραγγελιών, είναι σίγουρα σημαντική.
Αυτό βέβαια δε μας φαίνεται καθόλου περίεργο, καθώς είναι γνωστή η επιθυμία της Microsoft να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερο μερίδιο αγοράς στην Ιαπωνία. Το αφεντικό του τμήματος του Xbox, Phil Spencer, έχει δηλώσει πως η μικρή αποδοχή του brand στην Ιαπωνία δεν είναι αποδεκτή, με την εταιρεία να προσπαθεί όσο το δυνατόν περισσότερο να κερδίσει το καταναλωτικό κοινό.
Ιαπωνια δεν κερδιζει η μαικροσοφτ παραδοσιακα..Εκει θελουν ποιοτητα οχι ποσοτητα που προσφερει το gamepass..Κοινως,χωρις κορυφαια παιχνιδια δεν παας πουθενα..Μονο Νιντεντο και σονυ ψωνιζουν εκει!!
Μεγαλύτερος πόνος απο αυτόν που έχουν οι PlayStation fans αρχικα για το xbox series x που διαλύει τον ανταγωνισμό και στην συνέχεια για την αγορά της Bethesda από την Microsoft δεν υπάρχει.
Τα PlayStation trolls έχουν την πιο πολύ πλάκα. Βλέπω τα κανάλια τους στο youtube για να σπάω πλάκα. Ανωριμα παιδάκια που όλο ουρλιάζουν και χτυπιούνται. Έχουν πάθει κατάθλιψη τελευταία με το πανίσχυρο series x και την αγορά της Bethesda και είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα.
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Ιαπωνια δεν κερδιζει η μαικροσοφτ παραδοσιακα..Εκει θελουν ποιοτητα οχι ποσοτητα που προσφερει το gamepass..Κοινως,χωρις κορυφαια παιχνιδια δεν παας πουθενα..Μονο Νιντεντο και σονυ ψωνιζουν εκει!!
Νώντα απατο θα πάει το ps5 και θα μυξοκλαις στη γωνία του δωματίου σου δίπλα από τα πατατάκια
Τρολ σονυ-χειτερ αλερτ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ελα παρε και εσυ μια
Μεγαλύτερος πόνος απο αυτόν που έχουν οι PlayStation fans αρχικα για το xbox series x που διαλύει τον ανταγωνισμό και στην συνέχεια για την αγορά της Bethesda από την Microsoft δεν υπάρχει.
Τα PlayStation trolls έχουν την πιο πολύ πλάκα. Βλέπω τα κανάλια τους στο youtube για να σπάω πλάκα. Ανωριμα παιδάκια που όλο ουρλιάζουν και χτυπιούνται. Έχουν πάθει κατάθλιψη τελευταία με το πανίσχυρο series x και την αγορά της Bethesda και είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα.