Samsung Galaxy A9 Pro: Επίσημα η διεθνής έκδοση

Η διεθνής έκδοση του Samsung Galaxy A9 Pro εδώ και καιρό εμφανιζόταν να παίρνει διάφορες πιστοποιήσεις ( WiFi, Bluetooth, FCC) και τελικά έγινε επίσημη. Εμφανίστηκε στη Μαλαισία με τιμή περίπου στα 500 δολάρια (RM 1,999).

Το νέο smartphone είναι διαθέσιμο στη χώρα μόνο μέσω φυσικού καταστήματος, ενώ στην επίσημη σελίδα της Samsung δεν υπάρχει ακόμη.

Όσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η promo εικόνα δείχνει ότι είναι τα ίδια με του Samsung Galaxy A9 Pro που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο στην Κίνα. Eνσωματώνει οθόνη 6 ιντσών ανάλυσης 1080p, οκταπύρηνο επεξεργαστή Snapdragon 652, μνήμη RAM 4GB, ενσωματωμένη μνήμη 32GB, κάμερα 16 Megapixel στην πλάτη. Η μπαταρία είναι 5000mAh, έχει υποστήριξη για τεχνολογία γρήγορης φόρτισης και τρέχει Android 6.0.1 Marshmallow.

Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα έρθει Ευρώπη και πόσο θα κοστίζει.

galaxy a9 pro international, Samsung Galaxy A9 Pro: Επίσημα η διεθνής έκδοση

galaxy a9 pro international, Samsung Galaxy A9 Pro: Επίσημα η διεθνής έκδοση

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Samsung Samsung Galaxy

Samsung Galaxy A15: Παίρνει την ενημέρωση One UI 6.1 αλλά όχι τις λειτουργίες τεχνητής νοημοσυνής

Οι συσκευές Galaxy μεσαίας κατηγορίας της σειράς A της Samsung προσφέρουν συνήθως καλή σχέση ποιότητας τιμής και αυτό ισχύει και για το Α15.

Smartphones Galaxy Samsung Samsung Galaxy

Samsung Galaxy Z Fold 6: Διέρρευσαν οι πολυαναμενόμενες λεπτομέρειες και προδιαγραφές

Η Samsung ετοιμάζεται να παρουσιάσει τα Galaxy Z Flip 6 και Galaxy Z Fold 6 τους επόμενους μήνες, με διαρροές να έχουν ήδη αποκαλύψει πολλά.

Smartphones Samsung Samsung Galaxy Samsung One UI

Samsung Galaxy A73 & Galaxy A33 αποκτούν τώρα το One UI 6.1

Η Samsung ξεκίνησε πρόσφατα τη διάδοση του One UI 6.1 στις μεσαίας κατηγορίας συσκευές της και σήμερα είναι η σειρά των Galaxy A73 και Galaxy A33.

Internet Apple Samsung

H Samsung “τη λέει” στην Apple με τη νέα της διαφήμιση

Η Samsung χρησιμοποίησε στο νέο της σποτ το γεγονός ότι η Apple κατάφερε να αναστατώσει πολλούς ανθρώπους με τη διαφήμιση “Crush” που αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα.