Ευρώπη: Οι πάροχοι θέλουν να μπλοκάρουν τις mobile διαφημίσεις

Στην εποχή μας η διαφήμιση είναι παρούσα σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς μας και έχει γίνει ένα είδος αναγκαίου κακού. Αλλά το σκηνικό αναμένεται να αλλάξει αρχής γινομένης από την Ευρώπη.

Σύμφωνα λοιπόν με τους Financial Times κάποιοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις από Google, Microsoft και Yahoo στο smartphone σου. Πιο συγκεκριμένα ένα πάροχος κινητής τηλεφωνίας είναι ήδη έτοιμος να χρησιμοποιήσει ad-blocking λογισμικό, το οποίο θα μπλοκάρει ανεπιθύμητες διαφημίσεις. Τον ίδιο δρόμο αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλοι πάροχοι.

Το κίνητρο
Παρόλο που φαίνεται ότι οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας κάνουν μια κίνηση για το καλό του χρήστη, το πραγματικό κίνητρο είναι διαφορετικό. Το συγκεκριμένο λογισμικό έχει αναπτυχθεί από μια εταιρεία που ονομάζεται Shine, με έδρα το Ισραήλ. Η εταιρεία αυτή έχει χρηματοδοτηθεί από τον Li Ka-shing, τον πιο πλούσιο άνθρωπο στον κόσμο και ιδιοκτήτη της εταιρείας τηλεπικοινωνιών Hutchison Whampoa.

Ο στόχος αυτού του λογισμικού είναι οι μεγάλες εταιρείες με πληθώρα web διαφημίσεων, όπως η Google. Έτσι μπλοκάροντας τις διαφημίσεις από web σελίδες αλλά και εφαρμογές (οι in-feed διαφημίσεις του Facebook και του Twitter δεν θα επηρεαστούν), οι πάροχοι κινητής θα πιέσουν την Google και άλλες εταιρείες να τους δώσουν μερίδιο από τα έσοδα των διαφημίσεων.

Η συγκεκριμένη κίνηση είναι αρκετά παράτολμη, καθώς θα επηρεάζει το λεγόμενο net neutrality, το οποίο υποστηρίζει την ισάξια διαχείριση όλων των πληροφοριών. Η Google, όπως είναι προφανές, είναι κατά αυτής της ιδέας και όπως αναφέρει θα βλάψει την ανάπτυξη των δωρεάν υπηρεσιών και εφαρμογών.

Από την άλλη Google, Amazon και Microsoft δεν είναι τόσο αθώες καθώς στο παρελθόν είχαν πληρώσει ώστε το διάσημο Adblock Plus να ξεμπλοκάρει κατ’ αποκλειστικότητα κάποια δικά τους site, το οποίο αποτελεί άνιση μεταχείριση για άλλους. Παρόλα αυτά αναμένουμε να δούμε τι θα γίνει, καθώς αυτή την φορά συγκρούονται μεγαλύτερες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερο budget και δυνατότητα επιρροής.

Ευρώπη: Οι πάροχοι θέλουν να μπλοκάρουν τις mobile διαφημίσεις, Ευρώπη: Οι πάροχοι θέλουν να μπλοκάρουν τις mobile διαφημίσεις


Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet YouTube

YouTube: Ειδοποιήσεις στους γονείς για το περιεχόμενο που ανεβάζουν τα παιδιά τους στην πλατφόρμα

Το YouTube λανσάρει μια νέα λειτουργία που θα ενημερώνει τους γονείς αναφορικά με το περιεχόμενο που ανεβάζουν στην πλατφόρμα.

Software Google Google Pixel Pixel

Η Google παρουσίασε τέσσερις νέες δυνατότητες Android που δεν θα περιορίζονται στα Pixel

Η Google λανσάρει τέσσερις νέες δυνατότητες Android, οι οποίες δεν θα περιορίζονται στα Pixel της, ενώ υπάρχει και μία για το Wear OS.

Software featured Google Google Play Store

Google Play Store: Επιτρέπει την εγκατάσταση ή ενημέρωση έως και τριών εφαρμογών ταυτόχρονα

Οι χρήστες Android, μέχρι τον περασμένο Απρίλιο, μπορούσαν να εγκαταστήσουν/ενημερώσουν μόνο μία εφαρμογή από το Google Play Store κάθε φορά.

Internet ChatGPT

ChatGPT: Διπλασίασε τους εβδομαδιαίους ενεργούς χρήστες του – Είναι πλέον 200 εκατομμύρια

Το ChatGPT έχει πλέον 200 εκατ. ενεργούς χρήστες την εβδομάδα, διπλάσιους από τα 100 εκατ. που είχε τον Νοέμβριο, σύμφωνα με την OpenAI.