Anonymous, Επίθεση στο Εφετείο Αθηνών για τους απολυμένους της ΕΡΤ
Ξεκίνησαν οι επιθέσεις σε κυβερνητικές ιστοσελίδες από την ομάδα hackers των Anonymous (?) ως συμπαράσταση στους απολυμένους εργαζόμενους της ΕΡΤ με πρώτο “θύμα” τους την ιστοσελίδα του Εφετείου Αθηνων όπου αυτή την ώρα “φιλοξενεί” βίντεο με το μήνυμα των Anonymous μαζί με τον player που αναμεταδίδει ζωντανά το πρόγραμμα της “κλειστής” ΕΡΤ.