Amadeus Extreme Search, Για τον ταξιδιώτη επόμενης γενιάς

Η τεχνολογία του Amadeus Extreme Search επιτρέπει στους καταναλωτές ταξιδιωτικών πακέτων να κάνουν, σε πραγματικό χρόνο, ερωτήσεις τύπου “που μπορώ να ταξιδέψω, τι δραστηριότητες μπορώ να κάνω για τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω;” Αμέσως, ο ταξιδιώτης λαμβάνει απαντήσεις χωρίς να χρειαστεί να εισάγει πόλη προορισμού ή ημερομηνία ταξιδιού, εκτός και αν ήδη γνωρίζει που θέλει να ταξιδέψει.

Πρωτοπορώντας στην ταξιδιωτική βιομηχανία, το Amadeus Affinity Shopper παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Ορλάντο των ΗΠΑ και εισάγει αυτή την προοδευτική τεχνολογία σε ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών. Το Amadeus Affinity Shopper επιτρέπει στους ταξιδιώτες να αγοράζουν υπηρεσίες στις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών σύμφωνα με την επιθυμητή τους ταξιδιωτική εμπειρία.

Η πρωτοποριακή προσέγγιση βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία αγοράς για τους ταξιδιώτες, δίνοντάς τους την δύναμη να κάνουν εξατομικευμένες αναζητήσεις, να βρίσκουν εύκολα τις ιδανικές ταξιδιωτικές επιλογές και να μειώνουν τον χρόνο σχεδιασμού και κράτησης του ταξιδιού τους. Για τους πωλητές ταξιδιωτικών υπηρεσιών αυτό σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να τραβούν την προσοχή των ταξιδιωτών νωρίς στην διαδικασία αναζήτησης και να τους ενθαρρύνουν να ολοκληρώσουν την κράτησή τους, εξασφαλίζοντας συνεπώς μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Ο κ. Marcus Casey, Επικεφαλής των τμημάτων e-Commerce & Mobile της Lufthansa, εταιρείας που δοκίμασε πιλοτικά την λύση, δηλώνει: “Το Amadeus Affinity Shopper δίνει στους πελάτες μας περαιτέρω επιλογές για να χρησιμοποιήσουν την ιστοσελίδα μας σαν ένα ταξιδιωτικό παιδότοπο, όπου οι χρήστες μπορούν να εξερευνήσουν και να προσδιορίσουν το ταξίδι τους με βάση το τι θα ήθελαν να κάνουν κατά τη διάρκειά του. Οι πελάτες μας έχουν πλέον την δυνατότητα να αναζητήσουν “διακοπές σε παραλία στην Ευρώπη με συγκεκριμένο προϋπολογισμό” ή ακόμη και “διακοπές με λιγότερα από 700 δολάρια ανά άτομο”. Η δυνατότητα να εμπνέουμε τον ταξιδιώτη να αναζητά εύκολα και γρήγορα, μέσα από ποιοτικά δεδομένα, μας δίνει σημαντικό ανταγωνιστικό

Η ραχοκοκαλιά του Amadeus Extreme Search
Καινοτομία, έμπνευση, αλληλεπίδραση, διαφάνεια, ποιότητα δεδομένων και μοναδική ταχύτητα είναι τα σημεία κλειδιά του Extreme Search. Η τεχνολογία στην οποία βασίζεται η συγκεκριμένη λύση μπορεί να διαχειριστεί δισεκατομμύρια προσφορών σε 30 δεύτερα. Ταυτόχρονα, οι λειτουργίες αναζήτησης, όπως το ημερολόγιο, η τιμή, ο προορισμός, οι χάρτες και το ταξιδιωτικό θέμα είναι διαθέσιμες σε μία μόνο σελίδα.

Επεξεργάστηκε την 2 Δεκεμβρίου 2009 14:53

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.