Business

Αποστολή στην Ανδαλουσία: IFA Global Press Conference 2019

Το Techblog κάνει Πάσχα στην Ανδαλουσία προσκεκλημένοι της IFA για να παρακολουθήσουμε από κοντά το ετήσιο συνέδριο τεχνολογίας IFA Global Press Conference 2019 που σκοπό έχει να δώσει στους δημοσιογράφους όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τις εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας.

Τον κύκλο των press conferences ανοιξε ο κ. Jens Heithecker, Executive Vice President της Messe Berlin Group και Executive Director της IFA αναφέροντας πως “η Ανδαλουσία μετατρέπεται αυτό το Σαββατοκύριακο σε ακτή του φωτός με τα λαμπερά φώτα της βιομηχανίας της τεχνολογίας”.

Ακολουθούν τα highlights του συνεδρίου IFA Global Press Conference 2019
Philips

Για πρώτη φορά οι δημοσιογράφοι, είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν την νέα Market Leader της Philips Personal Health DACH, Marlies Gebetsberger, η οποία ανέφερε το πώς έχει καταφέρει η εταιρεία να καινοτομήσει στον τομέα των δεδομένων και της υγείας. Η Philips βρίσκεται στην πρώτη γραμμή με την τεράστια τεχνογνωσία της όσον αφορά τη συνδεσιμότητα, τα μεγάλα δεδομένα και την Τεχνητή Νοημοσύνη και αξιοποίησε το IFA GPC για να ανακοινώσει τις λύσεις της Philips Sonicar Teledentistry. Η υπηρεσία Philips Sonicare Teledentistry παρέχει σε ασθενείς, την δυνατότητα να έχουν απομακρυσμένη οδοντιατρική συμβουλή από εξουσιοδοτημένους οδοντιάτρους εντός 24 ωρών. Η εφαρμογή Sonicare της Philips λειτουργεί ως “εικονικός κόμβος” για την προσωπική φροντίδα του στόματος. Οι χρήστες μπορούν να διαχειρίζονται καθημερινά την πλήρη στοματική φροντίδα τους και να μοιράζονται τα δεδομένα με τους γιατρούς τους, τοποθετώντας εξατομικευμένες οδηγίες και συμβουλές στα χέρια τους.

TCL

Η κινεζική εταιρεία TCL, παρουσίασε τις φιλοδοξίες της να γίνει σημαντικός παίκτης στην Ευρώπη, σε όλες τις κατηγορίες τηλεόρασης, ήχου και κλιματισμού τα επόμενα τρία χρόνια. Ο κ. Marek Maciejewski, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων της TCL Europe, δήλωσε ότι η επιχείρηση στοχεύει στην κορυφή τριών θέσεων στην Ευρώπη έως το 2020 και στις τρεις πρώτες θέσεις για τον ήχο και τον κλιματισμό έως το 2022. Προσέθεσε ότι η εταιρεία κινείται σε περισσότερες χώρες, ξεκινώντας από τον ερχόμενο Μάιο,  με την Πορτογαλία, την Δημοκρατία της Ιρλανδίας, την Ελβετία, την Αυστρία και τις χώρες της Βαλκανικής. Οι νέες τηλεοράσεις TCL θα διαθέτουν μίνι LED σε 1.000 ζώνες – δηλαδή 20.000 LED – ενώ η εξαιρετικά λεπτή τηλεόραση έχει πάχος μικρότερο από 1cm. Τον Ιούλιο, η TCL Europe θα ξεκινήσει τις πρώτες σειρές ακουστικών της – τέσσερις σειρές συνολικά – καθώς και ένα αυτόνομο sound bar. Ο κ. Frederic Langin, Αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της TCL Europe, δήλωσε ότι η TCL Europe αυξήθηκε κατά 43% το 2018 και τόνισε την αύξηση της μάρκας στη Γερμανία (50%) και το μερίδιο αγοράς στη Γαλλία (10%).

Haier

Η IFA 2019 Global Press Conference είναι η πρώτη επίσημη εκδήλωση Τύπου που παρακολούθησε ο CEO της Haier Europe, Yannick Fierling, μετά την πρόσφατη εξαγορά του ομίλου Candy Hoover. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, ο κ. Fierling υπογράμμισε την πρόθεση της Haier να εξυπηρετήσει ένα ευρύ φάσμα καταναλωτικών στόχων χάρη στη στρατηγική της. Επί του παρόντος κατέχει την πέμπτη θέση στη Δυτική Ευρώπη όσον αφορά τα συνδυασμένα έσοδα, η Haier στοχεύει να καταστεί μία από τις τρεις πρώτες εταιρείες μέσα στο έτος 2022. Η Haier είναι ήδη το Νο.1 στις οικιακές συσκευές για δέκα συνεχή έτη, οικοδομώντας την επιτυχία της στη στρατηγική δέσμευση για καινοτομία, branding, Ε & Α και ευφυή κατασκευή.

Metz

Μετά την επιτυχημένη έναρξη του νέου παγκόσμιου brand Metz Blue στη Γερμανία, την Ινδία, το Χονγκ Κονγκ, καθώς και σε μεγάλα τμήματα της Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης, ο Δρ. Norbert Kotzbauer, Διευθύνων Σύμβουλος της Metz Blue παρουσίασε τον μελλοντικό του χάρτη πορείας για τη στρατηγική του Παγκόσμιου brand στο διεθνές κοινό.

Safera

Η Safera αλλάζει το παιχνίδι της έξυπνης μαγειρικής με το λανσάρισμα του Safera Sense, του “First Complete Smart Cooking Sensor”. Η Safera Sense αναγνωρίζει τα διάφορα γεγονότα μαγειρέματος και ρυθμίζει αυτόματα τους χρονομετρητές, παρακολουθεί την ποιότητα του αέρα και σας ενημερώνει πότε είναι καιρός να αερίζετε και ειδοποιεί αν έχετε ξεχάσει αναμμένη την κουζίνα. Η Erkka Suvikumpu, Διευθύνων Σύμβουλος της Safera καλωσόρισε όλους τους έξυπνους σεφ από όλο τον κόσμο στη νέα εποχή της έξυπνης μαγειρικής.

Hisense Gorenje (DACH):

Ο Julian Lietzau, διευθυντής μάρκετινγκ, της Hisense Gorenje (DACH), ανακοίνωσε ότι η χορηγία της εταιρείας στο πρωτάθλημα Euro 2020 θα περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Hisense και Gorenje. Ο κ. Lietzau αναφέρει ότι η χορηγία του Euro 2020 θα περιέχει όλες τις τηλεοράσεις, ψυγεία, καταψύκτες, πλυντήρια, smart phones, tablet, κλιματισμό και SDA. Πρόσθεσε ότι η χορηγία περιλαμβάνει επίσης τα λογότυπα του εμπορικού σήματος στους πίνακες αποτελεσμάτων σε όλους τους αγώνες και η Hisense θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής τεχνολογίας οθόνης σε στάδια σε όλο το τουρνουά. Ο κ. Lietzau παρουσίασε επίσης τη νέα  σειρά Hisense U9 ULED Premium, η οποία θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο: “Αυτό είναι ένα κβαντικό άλμα προς το μέλλον”, ανέφερε. “Με 33.177.600 pixels, η 75U9E είναι μία από τις τηλεοράσεις υψηλότερης ανάλυσης που έχουν δημιουργηθεί έως σήμερα”.

Επεξεργάστηκε την 29 Απριλίου 2019 11:39

Σχόλια

  • Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει, έχουν καλή εικόνα οι tcl??? Και γενικα αξίζει σαν εταιρία?

    • Πάντα παίζει ρόλο το μοντέλο σε κάθε προϊόν. Η TCL είναι μεγάλη εταιρεία και 1η σε πωλήσεις τηλεοράσεων στην Αμερική.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.