Business

Apple: Δέχεται ομαδική μήνυση για το “Touch Disease” του iPhone 6

Την περασμένη εβδομάδα η Apple βρέθηκε αντιμέτωπη με το λεγόμενο “Touch Disease”, το οποίο επηρεάζει τα iPhone 6 και iPhone 6 Plus. Ένας μεγάλος πλέον και συνεχώς αυξανόμενος αριθμός χρηστών διαπίστωσε μια γκρι μπάρα στο επάνω μέρος της οθόνης και μειωμένη απόκριση στην λειτουργία αφής.

Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό, εικάζεται ότι πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος και θεωρείται ότι η Apple γνωρίζει το πρόβλημα αφού στο forum υποστήριξης της εταιρείας υπάρχουν δεκάδες παράπονα και δεν κάνει κάτι για αυτό. Όσοι απευθύνονται σε κάποιο κατάστημα της Apple ενημερώθηκαν ότι δεν αναγνωρίζει η εταιρεία το πρόβλημα και εφόσον η συσκευή είναι εκτός εγγύησης δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό.

Εδώ είναι που έρχεται και η ομαδική μήνυση από κατόχους των iPhone 6 και iPhone 6 Plus, τα οποία έχουν το “Touch Disease”. Στην ομαδική μήνυση που κατατέθηκε στις ΗΠΑ αναφέρεται ότι η Apple δεν προέβη σε κάποια λύση παρόλο που γνώριζε το πρόβλημα, το οποίο οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος.

Με την μήνυση επιδιώκεται η επιδίκαση αποζημίωσης, η Apple κατηγορείται για απάτη και παραβίαση του νόμου για την προστασία των καταναλωτών.

Η ίδια προς το παρόν δεν έχει προβεί σε κάποια επίσημη ανακοίνωση ενώ βρίσκεται σε ετοιμασίες για την μεγάλη ανακοίνωση των iPhone 7 και iPhone 7 Plus, που θα γίνει στις 7 Σεπτεμβρίου.

Διαβάστε επίσης: iPhone 6 & 6 Plus: Αυξάνεται ο αριθμός των συσκευών που επηρεάζονται από το «Touch Disease»

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 30 Αυγούστου 2016 10:52

Σχόλια

  • Μα πως τολμησαν να κανουν ομαδικη μηνυση ; Αντι να σπευσουν να παρουν το νεο μοντελο καθονται και τους τραβανε στα δικαστηρια... σα δε ντρεπονται...

  • Πππφφφφ Haters!! Μπορούσαν να τα πουλήσουν στον κοσμάκη να ακουμπήσουν κάποιοι λίγο από την μαγεία του μήλου και να προπαραγγείλουν το νέο!!!
    Αχάριστοι ε αχάριστοι!! Θα μου τον σκάσετε τον Κυριο Κούκ!!!
    Appple rules , haters gona hate!!!

  • Μπραβο για την κινηση αυτη.Με τους απατεωνες που μπλεξανε μονο ετσι θα τους χτυπησουν.Πηγαν να την βγαλουν καθαρη πουλωντας Iphone 6 με χαλασμενα τατς και να σου λενε οτι γιαυτο το κατασκευαστικο λαθος πληρωσε το εσυ χαχαχαχα καλα δεν εχουν θεο οι απατεωνες!!!

  • Λοιπόν έχουμε και λέμε.
    "Ενας μεγάλος πλέον και συνεχώς αυξανόμενος αριθμός χρηστών"
    Και
    "αφού στο forum υποστήριξης της εταιρείας υπάρχουν δεκάδες παράπονα".
    Δηλαδή μιλαμε σύμφωνα με τα του άρθρου, απο τα σχεδόν 80 εκ. που έχουν πουληθεί, το πρόβλημα εμφανίζεται σε μερικές δεκάδες, οι οποίοι μάλιστα ειναι έτοιμοι να κάνουν και μηνύσεις. Όλοι να βγάλουν λεφτά απο το πουθενά με τις μηνύσεις.

  • Τί κάνει ακριβώς η γκρι μπάρα στα iphone? παίρνει κλήσεις;
    Κάπως λέγεται αυτή η πάθηση αλλά δεν μου έρχεται τώρα

  • @Techskepticon η γκρι μπαρα πηρε απο το lg v10 δείχνει ειδοποιήσεις λογικα,α ρε apple με τα κολπα σου,τους εδωσες μια δευτερη οθονη σου κανουν και μήνυση απο πανω

  • Αντε να αρχισουν να ξυπνανε και η iPhonenakides γιατί θα έρθει το τσιπακι και θα τρέξουν πρώτη πρώτη σαν να πηγαίνουν να πάρουν το καινούργιο iPhone.

  • @Don mitso mou και σε έναν να είχε εμφανιστεί, έχει δικαίωμα να πάει να βρει το δίκιο του και να μην πληρώσει από την τσέπη του για κάτι που ευθύνεται ή ελαττωματική κατασκευη της συσκευής. Γιαυτό υπάρχουν και οι εγγυήσεις στις συσκευές.

    Δε σας καταλαβαίνω μερικούς. Το συμφέρον σας είναι να είστε με τους καταναλωτές και όχι με τις εταιρίες. Και δεν εννοώ μόνο apple fans.

  • @Don mitso mou Πραγματικά παλικάρι μου σου εύχομαι η επόμενη συσκευή σου (είτε Apple είτε Samsung είτε oneplus) να σου είναι ελαττωματικη, όχι ολόκληρη η παρτίδα, μόνο η δικιά σου συσκευή και να μην στο καλύπτει η εγγύηση!
    Ps ελπίζω να είσαι τρολ!

  • Λοιπόν ακούστε να δείτε πως εχει. Προφανώς και σε ενα site που ασχολείται κυρίως με κινητά και σε μικρότερο βαθμό με άλλες ηλεκτρονικές συσκευές θα διαβάσεις συχνά πυκνά τέτοιες ειδήσεις. Εγώ σχολίασα την κουλτούρα που έχουν πολλές δυτικές κοινωνίες να κάνουν μηνύσεις για ψύλλου πήδημα ( λεω για ψύλλου πήδημα γιατι για τέτοιες χώρες η αγορά ενός κινητού δεν ειναι επένδυση μισθών όπως γίνεται πλέον στην Ελλάδα), αν κάποιος εχει ζήσει έστω και λίγο έξω, ξέρει πως ακόμα και παλαιότερα η κάρτα μέλους στα blockbusters έγραφε απο πίσω πως δεν ειναι πιστωτική με κεφαλαία γιατι κάποιος τους είχε κάνει μήνυση παλιά. Δεν εχω δει στη Ελλάδα κανένα να κάνει μήνυση πχ σε αυτοκινητοβιομηχανία γιατι του χάλασε το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης ή για οποιοδήποτε άλλο προϊόν.

    @james. Κανεις λάθος φιλε μου. Δεν εχει κανένα δικαίωμα για κατι εκτός εγγύησης να μηνύει για αποζημίωση. Σε κανένα προϊόν. Εσένα το αυτοκίνητο σου αν περάσει τα 10 χρόνια εγγύησης για σκουριά, σου σκουριάσει θα κανεις μήνυση; όχι βέβαια. Το ήξερες απο την αρχή οταν το αγοράσεις.

    Η μόνη περίπτωση να δικαιωθείς ειναι να αποδείξεις πως η εταιρία το γνώριζε και αυτο ειναι που είπα στο πρώτο μου ποστ. Οταν ειναι κάποιες δεκάδες στα τόσα εκατομμύρια όπως λέει το άρθρο, σαφώς και ΔΕΝ ειναι κατασκευαστικό λάθος εξαιτίας κακού σχεδιασμού. Καταλαβαίνω πως για πολλούς ειναι μια αρκετά σημαντική επιβάρυνση να αγοράσουν ενα ακριβό τηλέφωνο, αλλα τί να κάνουμε, shit happens.

  • @chris

    Αν ειναι χαλασμένη θα πάρω μια άλλη απο μια άλλη εταιρία, αλλα σίγουρα δεν θα κάνω σαν little bitch

  • Είναι που το Iphone 6 touchId δεν έχει κανένα πρόβλημα. Έν πάσει...άσχετα με τις πωλήσεις που επικαλούνται κάποιοι προσπαθώντας να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, όταν ακόμη και σε μερικά εκ συσκευών παρουσιάζεται πρόβλημα Hardware σε μερικές χιλιάδες χρήστες αυτό σημαίνει οτι υπάρχει πρόβλημα που το καταλαβαίνει όποιος το έχει και έσταξε 800 ευρώ για ένα κινητό. Μην λέμε ότι μας κατέβει και μας πιάνει φανμποισμός.
    Υπάρχει πρόβλημα άς το φτιάξει ή ας δώσει άλλη συσκευή. Τέλος απλά και όμορφα. Μία εταιρεία με ένα όνομα μεγάλο και τόσα κέρδη δεν θα έπρεπε κάν να το σκέφτεται. Αυτό ισχύει για όλους.
    Να μην θυμούνται τον πελάτη μόνο στο ταμείο αλλά και μετέπειτα.

  • @Don mitso mou εσύ κάνεις λάθος. Δεν τα αγόρασαν όλοι day one ώστε να έχει λήξει σε όλους η εγγύηση. Ακόμα τα αγοράζουν. Η εγγύηση ισχύει από την ημέρα αγοράς. Επίσης σύμφωνα με τους νόμους της ευρωπαϊκής ένωσης οι καταναλωτές έχουν έννομο δικαίωμα για δύο χρόνια εγγύησης, που σημαίνει ότι στην ΕΕ είναι ΟΛΑ εντός εγγύησης, άσχετα που η apple κάνει την πάπια και δίνει ένα χρόνο. Νομικά θα δικαιωθουν, αφού το πρόβλημα αποδεικνύεται κατασκευαστικό.

  • @james

    "Δεν τα αγόρασαν όλοι day one ώστε να έχει λήξει σε όλους η εγγύηση. Ακόμα τα αγοράζουν."

    Αν κατάλαβες τί θέλεις να πεις πες και εμας.

    "Επίσης σύμφωνα με τους νόμους της ευρωπαϊκής ένωσης οι καταναλωτές έχουν έννομο δικαίωμα για δύο χρόνια εγγύησης, που σημαίνει ότι στην ΕΕ είναι ΟΛΑ εντός εγγύησης, άσχετα που η apple κάνει την πάπια και δίνει ένα χρόνο."

    Συμφωνώ με όσα λες. Αν διάβαζες όμως το άρθρο θα έβλεπες πως η μήνυση ειναι στην Αμερική. ΑΝ διάβαζες το άρθρο. Κάποιοι προφανώς πάτε κατευθείαν στα σχόλια.

    "Νομικά θα δικαιωθουν, αφού το πρόβλημα αποδεικνύεται κατασκευαστικό.". Λάθος, λάθος και..... καλά το μάντεψες.....λάθος.

    Το ξανά έγραψα και πιο πάνω. Πρώτον δεν το ξέρεις πως ειναι κατασκευαστικό λάθος. Και πως το ξέρω; πέρα απο το νομικό του θέματος, που ορίζει ποσοστιαία κατασκευαστική αστοχία ειναι και θέμα στατιστικής. Εχεις ακούσει ποτέ να ανακαλούνται πχ απο την BMW 30 αυτοκίνητα παγκοσμίως για αλλαγή αερόσακου ή άλλου στοιχείου; όχι, γιατι συνήθως αυτά γίνονται σε εκατοντάδες χιλιάδων μονάδες οταν ειναι όντως σχεδιαςτικη Αστοχία. Το μερικές δεκάδες σε δεκάδες εκατομμύρια ονομάζεται "αστοχία υλικού" όχι κατασκευαστική αστοχία ή αστοχία συνδεσμολογίας. Σε αυτή την περίπτωση και μόνο σε περιπτώσεις σωματικών βλαβών ή θανάτου η ευθύνη επιμερίζεται στην κατασκευάστρια εταιρία και στον τρίτο πάροχο του εξαρτήματος.

    Anyway εγώ απλά ξεκίνησα να σχολιάζω σε αυτο το άρθρο για την κουλτούρα που έχουν, κυρίως στην Αμερική, να μηνύουν για ψύλλου πήδημα. Καλά ειναι αυτά τα άρθρα αλλα κυρίως μόνο για click bating. Οποίος το κατάλαβε το κατάλαβε. Και για λυθεί η απορία σε κάποιους.......send from note 7

  • Βαλε και τα 13 δις που ζητάει σήμερα η κομμισιον απο την Apple για παράνομη χρηματοδότηση στην Ιρλανδία , πατος οι πωλήσεις, Rip Apple

  • Για να βαλουμε τα πραματα σε μια ταξη:
    -Αν το προβλημα ειναι αποδεδειγμενα κατασκευαστικο (σημαινει οτι θα εμφανιστει σε ολες τις συσκευες ή σε ολοκληρες παρτιδες) τοτε πρεπει για να ειναι σωστοι να κανουν αντικατασταση (ακομα και αν οι συσκευες ειναι εκτος εγγυησης)...
    -Αν το προβλημα εχει να κανει με την παραμορφωση του σασι απο πιεση (λυγισμα ή bendgate) τοτε ειναι ζητημα κακης χρησης το οποιο δεν θα πρεπει να αντικαθισταται δωρεαν αλλα ενδεχομενως με καποια χρεωση (οπως οι προβληματικες συσκευες εκτος εγγυησης)...

  • Το πρόβλημα υπάρχει ξεκινάμε απο κει .. Απο κει κ πέρα μερικές δεκάδες •προσέξτε δεκάδες αναφορές στο σάιτ της Apple σε πανω απο 100 μυρια 6 που έχουν πουληθεί μεταφράζεται μονο σε αστοχία υλικού οπως είπε κ ο φίλος @Don mitso... James @ Σου λέει το άρθρο οτι όσοι απευθύνονται στην εταιρεία κ ειναι εκτός εγγύησης η εταιρεία δεν μπορει να κάνει κάτι γιαυτο ...Προφανως αυτοί που καταθέτουν μήνυση ειναι όλοι εκτός εγγύησης ..Οποτε ολα τα 6 που έχουν πρόβλημα ειναι αγορασμένα τον πρώτο χρόνο . Χωρίς βεβαια να αποκλείουμε το γεγονός να παρουσιαστεί πρόβλημα κ σε νεότερα μοντέλα .. Πολυ χολή βρε παιδι μου...Κ κάτι τελευταίο ... Τωρα ξαφνικά παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα ;;; Σε όλους ;; Τωρα ... Για να σκεφτώ 🤔 Α σε μια βδομάδα παρουσιάζεται το νέο I phone....

  • @Don mitso mou είναι πολύ απλό αυτό που λέω. Το iPhone 6 πωλείται ακόμα. Άρα αν κάποιος το αγόρασε πριν ένα μήνα, έχει ακόμα 11 μήνες εγγύηση ή 23, ανάλογα που βρίσκεται και πόση όρεξη έχει να το κυνηγήσει. Άρα μιλάμε για παρα πολλές συσκευές εντός εγγύησης.

    Τι ότι το άρθρο λέει για μία μήνυση στην αμερικη, δε σημαίνει ότι δε θα ακολουθήσουν και άλλες.

    Αν διαβάσεις και κάνα άλλο άρθρο σε κάνα άλλο σάιτ θα έβλεπες ότι το προβλημα είναι πολύ κοινό και δεν είναι μόνο μερικές δεκάδες συσκευές όπως θέλουν να το παρουσιάσουν (και δεν εννοώ το techblog)

    Ακόμα και να οφείλεται στο λύγισμα της συσκευής το προβλημα, το "το βαζετε λάθος στην τσέπη σας" δε νομιζω να στέκει σε δίκη, γιατί εκατοντάδες άλλα μοντέλα (και της ίδιας εταιρίας φυσικά) δε λυγίζουν στην τσέπη.

    Δεν έχω σκοπό να το συνεχίσω άλλο. Προφανώς και ο,τι κάνει η apple είναι τέλειο και η κριτική σε κακώς κείμενα είναι χολή για κάποιους.

    @chris_bmw μάλλον πήγε και τους τα χαλασε κάποια αντιπαλη εταιρία την ώρα που κοιμόντουσαν, επειδή βγαίνει καινούργιο μοντέλο.

  • James@Οντως φίλε μου .. Πως δεν το σκέφτηκα ...Απο την άλλη όμως... Όχι όχι δεν τα κάνουν αυτά άλλες εταιρείες .. Αυτά μονο η Apple θα τα έκανε ....

  • Το να χρυσοπληρωσεις κάτι και να είναι και ελατωματικο αυτό ξεπερνάει τα όρια της μακακειας... Τέτοια λάθοι δεν γίνονται από σοβαρή εταιρεια καλά της κάνουν.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.