WSJ: Μειώνεται η ψαλίδα μεταξύ Apple και Samsung

Apple και Samsung είναι τα δυο ηχηρά ονόματα που εδώ και καιρό παλεύουν για το ποια θα κερδίσει τη μερίδα του λέοντος. Από το τρίτο τρίμηνο του 2011 η Samsung είναι αυτή που στέφθηκε νικήτρια και η Apple έπρεπε αναγκαστικά να ακολουθήσει. Οι Galaxy ναυαρχίδες και η σειρά Note ήταν τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Samsung και της έδωσαν σημαντική ώθηση.

Ωστόσο το 2014 δεν ήταν ιδιαίτερα καλή χρονιά για τη Samsung καθώς οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου έπεσαν και το Samsung Galaxy S5 δεν τα πήγε τόσο καλά. Συγκριτικά με αντίστοιχο περσινό τρίμηνο το ποσοστό της έπεσε από το 34% στο 25% ενώ όλο το 2014 απέστειλε 78 εκατομμύρια smartphones.

Από την άλλη πλευρά, η Apple διανύει μια πολύ θετική περίοδο, ειδικά από τότε που αύξησε το μέγεθος της οθόνης με το 4.7 ιντσών iPhone 6 και το 5.5 ιντσών iPhone 6 Plus. H Apple βρήκε τον τρόπο να “επιτεθεί” στα όλο και πιο μεγάλα Android smartphones. Για το τελευταίο τρίμηνο του 2014 προβλέπεται ότι έχει πουλήσει 70-73 εκατομμύρια iPhones.

Ο συνδυασμός της δικής της αύξησης πωλήσεων με την πτώση της Samsung, είναι που κλείνει το μεταξύ τους χάσμα και σκληραίνει τον ανταγωνισμό για το ποιος θα ηγείται της παγκόσμιας αγοράς.

Δείτε επίσης: Apple: Περισσότερες πωλήσεις iPhone στην Κίνα παρά στις ΗΠΑ

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 27 Ιανουαρίου 2015 9:35

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.