Γενική Ταχυδρομική: Νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” με αυξημένο κόστος για Αττική και Θεσσαλονίκη

2

Η Γενική Ταχυδρομική λόγω της πίεσης που ασκείται στις ταχυμεταφορές σε ολόκληρη την Ελλάδα, ανέστειλε όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή (ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ).

Ταυτόχρονα δημιούργησε την νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” με αυξημένο κόστος για κάθε επείγουσα περίπτωση μόνο όμως σε Αττική και Θεσσαλονίκη (προσοχή, έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες).

Παράδοση VIP την επόμενη εργάσιμη, προς Αττική και Θεσσαλονίκη, από τις 9.00 πμ έως τις 7.00 μμ, με επιλογή για προκαθορισμένο ραντεβού εντός 1 (μίας) ώρας. Δυνατότητα επιλογής για παράδοση με λήψη υπογραφής παραλήπτη είτε ανέπαφη παράδοση.

Διευκρινήσεις υπηρεσίας “VIP αποστολή”
  • Εξαιρούνται απομακρυσμένες περιοχές
  • Ισχύει για πόλεις προέλευσης με service 1 ημέρας προς Αττική και Θεσσαλονίκη, εξαιρουμένων νησιωτικών προελεύσεων
  • Ισχύει και για αποστολές εντός Αττικής και εντός Θεσσαλονίκης
  • Μέγιστη διάσταση αποστολής 40 εκατοστά, μέγιστο βάρος 3 κιλά

Περισσότερες πλήροφορίες στο www.taxydromiki.com

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Ovelix

Λόγο επαγγέλματος είχα πάρε-δώσε με όλες τις εταιρίες Courier τουλάχιστον επί 8 χρόνια μέχρι πέρυσι που άλλαξα επάγγελμα, δυστυχώς δεν έχω καθόλου καλή άποψη, στα καταστήματα όλοι και όλες τους είναι λες και εκπαιδεύονται να είναι αγενής απέναντι σου ακόμα και όταν είσαι τέρμα ευγενικός και με το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, οι οδηγοί φορτώνουν όσα μπορούν και για όσα δεν μπορούν κολλάνε χαρτάκι ότι πέρασαν αλλά δεν σε βρήκαν, έχουν αφήσει φάκελο μου σε γείτονα, ειδικά η Γενική Ταχυδρομική έχει χάσει και δέμα μου, όχι φάκελο, ΔΈΜΑ 2 κιλών. Τον υπεύθυνο της Speedex παρολίγο να τον αρπάξω γιατί ήθελα να στείλω ηλεκτρονική πλακέτα για επισκευή και η εταιρία που θα το παραλάμβανε μου ζητούσε ημέρα παράδοσης και υπεύθυνος της Speedex στην πόλη μου μου πουλούσε πνεύμα και μου έλεγε θα το πάρουν όποτε το στείλω, συμφωνίες δεν κάνω.Παραγγέλνεις ένα ανταλλακτικό το βάζει ως επείγων ο αποστολέας και το ξεχνάνε στην αποθήκη να σου το στείλουν και χάνεις το Σάββατο και το παίρνεις Δευτέρα και ακούς από τον πελάτη σου μπινελίκια επειδή άλλοι χάζευαν, η ACS τάμα το είχα μια φορά να μου φέρει δέμα στο μαγαζί ή στο σπίτι και να μην με πάρει τηλέφωνο να μου πει πάω… Συνέχεια »

Κώστας Βλαχάκης

Οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση για τις απαράδεκτες καθυστερήσεις των εταιρειών ταχυμεταφορών

https://techblog.gr/b2b/oi-katanalotes-dikaioyntai-apozimiosi-gia-tis-aparadektes-kathysteriseis-ton-etaireion-tachymetaforon/

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα