Business

Google: Αλλάζει την πολιτική απορρήτου της ακολουθώντας το παράδειγμα της Apple

H Google φέρνει αλλαγές στην πολιτική απορρήτου της, μεταξύ των οποίων θα είναι η διακοπή του tracking σε όλες τις συσκευές Android. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με αυτό που έκανε η Apple, ακυρώνοντας τις διαφημιστικές πρακτικές πολλών εταιρειών.

Το νέο σύστημα της Google θα ονομάζεται Privacy Sandbox και θα αντικαταστήσει την ψηφιακή ταυτότητα του χρήστη, την οποία χρησιμοποιούν πολλές εφαρμογές προκειμένου να ανιχνεύουν τη δραστηριότητά του και εκτός εφαρμογής.

Πολλές εταιρείες διαφήμισης χρησιμοποιούν τα ψηφιακά ID’s των smartphone για να παρακολουθούν και να μοιράζονται τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Αυτή η αλλαγή θα πλήξει αυτά τα διαφημιστικά μοντέλα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Facebook, που έχει ήδη πληγεί από τις αλλαγές που έκανε η Apple. H Meta αποκάλυψε πως οι αλλαγές απορρήτου της Apple θα μειώσουν τις πωλήσεις της εταιρείας μέσων κοινωνικής δικτύωσης φέτος κατά περίπου 10 δισ. δολάρια. Αυτή η παραδοχή αφαίρεσε $232 δισεκατομμύρια από την αξία της εταιρείας.

Αν και η Meta είχε εκφράσει τις αντιρρήσεις της στις αλλαγές που έκανε η Apple, στην περίπτωση της Google εξέφρασε την υποστήριξή της στον τρόπο που θα εφαρμόσει τις αλλαγές.

Επεξεργάστηκε την 17 Φεβρουαρίου 2022 19:08

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αντώνης Γιαγδζόγλου

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.