Business

H Apple απέλυσε περισσότερους από 600 υπαλλήλους μετά την ακύρωση του Apple Car

Η Apple υπέβαλε αυτή την εβδομάδα μια απαιτούμενη ειδοποίηση στην πολιτεία της Καλιφόρνια, επιβεβαιώνοντας τα σχέδια για μόνιμη απόλυση περισσότερων από 600 υπαλλήλων.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Καλιφόρνια, οι εργοδότες πρέπει να δίνουν στους υπαλλήλους και τους εκπροσώπους της πολιτείας προειδοποίηση 60 ημερών πριν από μια εκδήλωση μαζικών απολύσεων.

Οι υπάλληλοι που αναφέρονται βρίσκονται σε πολλά κτίρια που χρησιμοποιούνται από την Apple γύρω από τη Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνια, η οποία βρίσκεται κοντά στα κεντρικά γραφεία της Apple στο Κουπερτίνο. Αρκετές από αυτές τις τοποθεσίες φημολογούνταν ότι σχετίζονται με την ανάπτυξη του Apple Car στο παρελθόν, επομένως είναι πιθανό αυτές οι απολύσεις να σχετίζονται με την απόφαση της Apple να σταματήσει τις εργασίες για το έργο αυτοκινήτου.

Η Apple τερμάτισε επίσημα την ανάπτυξη του Apple Car τον Μάρτιο. Περίπου 2.000 εργαζόμενοι που εργάζονταν στο Apple Car ενημερώθηκαν ότι το έργο τελείωσε εκείνη την εποχή και η Apple ξεκίνησε τη διαδικασία μετακίνησης ορισμένων από αυτούς να εργαστούν στην τεχνητή νοημοσύνη υπό τον John Giannandrea και σε άλλα σχετικά τμήματα.

Σε άλλους υπαλλήλους δόθηκε 90 ημέρες για να υποβάλουν αίτηση για ανοιχτές θέσεις εντός της εταιρείας, αλλά η Apple προσέλαβε μηχανικούς υλικού και σχεδιαστές αυτοκινήτων ενώ εργάζονταν στο Apple Car και αυτοί οι υπάλληλοι μπορεί να μην είχαν δεξιότητες που να ισχύουν για άλλα έργα.

Η Apple επίσης πρόσφατα τερμάτισε την ανάπτυξη των εσωτερικών οθονών microLED, επομένως ορισμένες από τις απολύσεις μπορεί επίσης να σχετίζονται με την απόφαση να διακοπεί αυτή η εργασία.

Σχόλια

  • Ειδικότερα για την ενημέρωση σας :
    1) 5 άτομα στον τομέα συμπλέκτη & ο clutch supervisor
    2) 5 άτομα στον τομέα εξάτμισης & ο exhaust supervisor
    3) 150 άτομα στον τομέα αμαξώματος & ο frame supervisor
    4) 150 άτομα στον τομέα μηχανής & o engine supervisor
    5) 50 άτομα στον τομέα σαλονιού & αξεσουάρ & o interior design supervisor + infotainment supervisor
    6) 50 άτομα στον τομέα φρένων & breaking supervisor
    7) 50 άτομα στον τομέα ανάρτησης και τιμονιού & ο suspension & steering supervisor

    Οι υπόλοιποι είχαν δευτερεύοντες ρόλους όπως ταπετσαρίες, ζάντες, βαφή , ηχοσύστημα , μονώσεις , καλώδια aircondition , πριτσίνια , τσιμούχες , μανσόν , ψυγείο, μπουζί, πλατίνες, καρβουνάκια , καρμπυρατέρ , i-book service ,στεγανότητα ( Μέχρι IP45 Το χαμε φτάσει..) , πιτσιλιστίρι , ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

    υ.Γ Καλό ΣΚ κ αν τα πράγματα δε πάνε καλά με το Ρομπότ , το project ξαναζωντανεύει με έκτακτη στρατολόγηση κ αναθέρμανση μετοχής και Hype!!

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αντώνης Γιαγδζόγλου

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.