Business

Καμπάνια της Huawei στο Βέλγιο με χρήση ψεύτικων προφίλ στο Twitter

H αναδημοσίευση ενός άρθρου υπέρ της Huawei στο Βέλγιο πυροδότησε τη συζήτηση για τη δημιουργία fake λογαριασμών στα social media. Μία νέα εποχή φαίνεται να αναδύεται στον τρόπο χρήσης των social media, αναφορικά με τη χρήση τους για εταιρικούς σκοπούς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των The New York Times, η Graphika, εταιρεία που ερευνά την παραπληροφόρηση και τους ψευδείς λογαριασμούς ανακάλυψε τουλάχιστον 14 ψεύτικους λογαριασμούς στο Twitter που προώθησαν άρθρο – και κατ’ επέκταση τα συμφέροντα της Huawei – αναφορικά με τη συμμετοχή της στη δημιουργία των υποδομών του 5G στο Βέλγιο. Τα στελέχη της Huawei φέρεται να αναδημοσίευσαν τα όσα υπήρχαν στους ψεύτικους λογαριασμούς, παραβιάζοντας, ουσιαστικά, τους όρους χρήσης των social media που θέτει η ίδια η Huawei για τα στελέχη της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και ο επίσημος λογαριασμός Twitter της Huawei στην Ευρώπη, o οποίος αριθμεί περισσότερους από 5 εκ. ακόλουθους έκανε αναπαραγωγή των όσων υπήρχαν στα ψεύτικα προφίλ τουλάχιστον 47 φορές, σύμφωνα με τα στοιχεία της Graphika. Παρόμοια φαινόμενα προσπάθειας χειραγώγησης των social media έχουμε δει μέχρι σήμερα σε πολιτικές καμπάνιες, αλλά η συζήτηση που ανοίγει πλέον είναι κατά πόσο θα βλέπουμε να συμβαίνει το ίδιο και για τα εταιρικά συμφέροντα.

Η Huawei δηλώνει ότι θα εξετάσει προσεκτικά το ζήτημα, ενώ το Twitter έχει δεσμευτεί να κλείσει τους λογαριασμούς με τα ψεύτικα προφίλ. Μία συζήτηση που έχει ξεκινήσει είναι γύρω από το βαθμό στον οποίο μπορεί μία εταιρεία να χειραγωγήσει τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για τα συμφέροντά της, ειδικά εάν χρησιμοποιεί μεμπτές πρακτικές, όπως είναι η χρήση ψεύτικων προφίλ. Αυτή η συζήτηση δεν είναι εύκολη και απαιτεί χρόνο…

Επεξεργάστηκε την 11 Ιανουαρίου 2022 12:52

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Νίκος Καϊμακάμης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.