LG: Επενδύει 8.7 δισ. σε μονάδα παραγωγής OLED για τα μάτια της Apple;

Μετά την επίδειξη μιας μεγάλης ποικιλίας OLED τηλεοράσεων στην CES αυτής της χρονιάς, η LG επιβεβαίωσε πάλι ότι παραμένει προσηλωμένη στην τεχνολογία OLED. Για την ακρίβεια σκοπεύει να ξοδέψει 8.71 δισεκατομμύρια δολάρια, για να χτίσει ένα εργοστάσιο στην Νότιο Κορέα, το οποίο θα κατασκευάζει OLED panels ξεκινώντας από το πρώτο μισό του 2018.

Η LG θα ξοδέψει αρχικά 1.6 δισεκατομμύρια για το χτίσιμο του εργοστασίου, το οποίο θα κατασκευάζει οθόνες για μεγάλες τηλεοράσεις και εύκαμπτα panels για χρήση σε αμάξια και μικρότερες συσκευές όπως smartwatches.

Η Samsung και η Sony έχουν κάνει πίσω όσον αφορά σε αυτή την τεχνολογία για τηλεοράσεις, καθώς προτιμούν τα LCD panels. Από την άλλη η Panasonic υποστηρίζει την συγκεκριμένη τεχνολογία, μαζί με την LG, λανσάροντας τις πρώτες της OLED τηλεοράσεις φέτος. Παρόλα αυτά, η Panasonic πιστεύει ότι η τεχνολογία αυτή είναι ακόμη αρκετά ακριβή και ότι θα πάρει 2-3 χρόνια για να επεκταθεί αυτή η αγορά.

Η LG φυσικά θα συνεχίσει να επενδύει στην τεχνολογία OLED, καθώς στο μέλλον μπορεί να επιδιώξει ένα επικερδές συμβόλαιο από την Apple. Σύμφωνα με φήμες, η Apple σχεδιάζει να υιοθετήσει την τεχνολογία OLED για τα iPhone, ξεκινώντας από το 2018. Σε πρόσφατο άρθρο είχαμε δει ότι και για την Samsung Display είναι μεγάλο στοίχημα να κερδίσει ένα χρυσό συμβόλαιο με την Apple.

Όσο για την LG, λέγεται ότι θα επενδύσει επιπλέον χρήματα σε αναβαθμίσεις των εγκαταστάσεων έτσι ώστε να διασφαλίσουν σταθερή παροχή OLED οθονών σε περίπτωση που συνεργαστεί με την Apple. Η ίδια δεν έχει δώσει καμία απάντηση στα δημοσιεύματα, αλλά γνωρίζουμε ότι έχει αρκετά καλές σχέσεις με την Apple, αφού παρέχει τις OLED οθόνες που χρησιμοποιούνται στο Apple Watch. Η μάχη μεταξύ Samsung και LG Display αναμένεται να είναι σκληρή για το ποια θα κερδίσει τελικά την Apple.

lg logo

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Samsung

Samsung Life Unstoppable: Μια ξενάγηση στο “house of surprises”

Η Samsung παρουσίασε το “Life Unstoppable 2021”, μια εξελιγμένη ψηφιακή εμπειρία μέσω μίας ταινίας μικρού μήκους γεμάτης χρώμα και στυλ, που ξεναγεί τους θεατές στο “house of surprises”.

Business

Ανοίγει τις πύλες η BEYOND 4.0, η 1η διεθνής έκθεση για την τεχνολογία και την καινοτομία

Το κύριο ζήτημα που θα απασχολήσει την τεχνολογική έκθεση Beyond 4.0 είναι “Το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης”, με workshops από startup και μεγάλες εταιρείες του χώρου.

Business

Sitecore: Λανσάρει το πρώτο πακέτο επιχειρηματικών υπηρεσιών SaaS

H Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud-native λύση.

Business ΙΒΜ

IBM CodeNet: O προγραμματισμός σε φυσική γλώσσα έρχεται

Το project CodeNet της IBM θέλει να αλλάξει την εικόνα μας για το πώς γίνεται ο προγραμματισμός.