Microsoft: Πήρε άδεια για να συνεργαστεί με την Huawei

Το Υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ ξεκίνησε να δίνει άδειες σε όσες εταιρείες θέλουν να συνεργαστούν εμπορικά με την Huawei. Μία από αυτές είναι και η Microsoft η οποία προμήθευε στον Κινεζικό κολοσσό software. Μετά τον αποκλεισμό όμως της Huawei από την Αμερική, η εμπορική σχέση των δύο εταιρειών διακόπηκε με αποτέλεσμα τα laptop της Huawei να πωλούνται στην Κίνα με το λειτουργικό Linux.

Την πληροφορία αυτή επιβεβαίωσε ένας εκπρόσωπος της Microsoft στο Reuters, η οποία εκτιμάει την ενέργεια του Υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ.

Επιπλέον, το ίδιο το Υπουργείο Εμπορίου της Αμερικής επιβεβαίωσε ότι αυτήν εβδομάδα θα ξεκινήσει να εκδίδει τις άδειες σε όσες εταιρείες έχουν υποβάλλει αίτηση για να συνεργαστούν εμπορικά με την Huawei. Πιο συγκεκριμένα πριν από τρεις ημέρες, στο Υπουργείο Εμπορίου έφτασαν 300 αιτήματα από τα οποία έχουν ήδη διευθετηθεί τα μισά πράγμα που σημαίνει ότι η διαδικασία προχωράει με γρήγορους ρυθμούς.

Προς το παρόν, δεν είναι γνωστό για ποια ακριβώς προϊόντα επιτρέπεται η εμπορική συνεργασία ένας ειδικός στο θέμα όμως αναφέρει ότι έχουν δοθεί άδειες για το εμπόριο εξαρτημάτων για κινητά και εξαρτήματα non-electronic. Όσον αφορά την Microsoft, η άδεια πιθανόν ανοίγει ξανά τον δρόμο για την χρήση των Windows από την Huawei.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon

Amazon: Πρόστιμο μαμούθ 746 εκ. ευρώ για το GDPR

Το αστρονομικό ποσό των 746 εκατομμυρίων ευρώ καλείται να πληρώσει η Amazon στο Λουξεμβούργο για παραβιάσεις του κανονισμού GDPR.

Business 5G

Στην Ελλάδα ανησυχούμε υπερβολικά για τα δίκτυα 5G

Τα στοιχεία της Focus Bari είναι ενδεικτικά για το πόσο επιφυλακτικοί είναι οι κάτοικοι της Ελλάδας για τα δίκτυα 5G.

Business TSMC

TSMC: Ετοιμαζόμαστε για τους επεξεργαστές των 2 nm

H TSMC ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή των επεξεργαστών με αρχιτεκτονική 2 nm κάποια στιγμή μέσα στο 2023.

Business Facebook iOS

Facebook: Τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο iOS

Ο περιορισμός της στοχευμένης διαφήμισης που έφερε το iOS δεν φαίνεται να είχε σοβαρό αντίκτυπο στα έσοδα του Facebook.