Business

Πρόστιμο 250.000 ευρώ σε e-shop απάτη

Μετά από αναφορές καταναλωτών στη Γενική Γραμματία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή επιβλήθηκε γερό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ στο ηλεκτρονικό κατάστημα «GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», το οποίο φαίνεται να μην έστελνε τα προϊόντα που είχαν αγοράσει οι καταναλωτές.

Συγκεκριμένα, τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας που κατατέθηκαν στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.) το 2019 φέρουν ως διαχειριστή και μοναδικό εταίρο τον Γιάννη Χαλκίδη. Οι οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στα τέλη του περασμένου Ιουνίου και αφορούν το διάστημα από 1 Μαΐου έως και 31 Δεκεμβρίου 2019 δείχνουν ότι η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 2,2 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το κόστος των πωλήσεων ήταν 2,52 εκατομμύρια ευρώ. Κοινώς, πουλούσε πολύ κάτω του κόστους.

Με βάση τα παραπάνω, το κατάστημα είχε ήδη ζημιές 402.980 ευρώ το 2019, οι οποίες μεταφέρθηκαν για το 2020. Εκτός όμως αυτών, είχε και υποχρεώσεις προς τους προμηθευτές ύψους 397.560 ευρώ. Όπως καταλαβαίνει κανείς, η εταιρεία αδυνατεί να πληρώσει και το πρόστιμο που της επιβλήθηκε.

Οι καταγγελίες από τους πελάτες του καταστήματος δεν έχουν να κάνουν μόνο με την αργοπορία των προϊόντων που ήδη είχαν προπληρώσει, αλλά και με το γεγονός ότι ούτε τα χρήματα τους μπόρεσαν να πάρουν πίσω μετά την ακύρωση της παραγγελίας τους. Μάλιστα, οι εκατοντάδες καταναλωτές δεν είχαν κανένα τρόπο επικοινωνίας με το κατάστημα, καθώς έχουν διακοπεί εδώ και μήνες οι τρόποι επικοινωνίας.

Όπως και να έχει, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συνιστά στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές τους μέσω διαδικτύων και να ενημερώνουν για κάθε περίεργη ή αθέμιτη εμπορική πρακτική στη γραμμή καταναλωτή 1520. Εμείς το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως όσο δελεαστική και να είναι η τιμή, πάντα πρέπει να είμαστε σίγουροι για το κατάστημα.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 1 Οκτωβρίου 2020 13:49

Σχόλια

  • Βάλανε πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ σε ηλεκτρονικό κατάστημα που αν είμαι σωστά πληροφορημένος έχει κλείσει εδώ και καιρό, έχει δηλώσει πτώχευση και ο ιδιοκτήτης μάλλον θα κάνει διακοπές στις Σεϋχέλλες με τα λεφτά των πελατών του που πληρώνανε για προϊόντα που δεν παρέλαβαν ποτέ. Ωραία δικαιοσύνη. Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πόσο ανίκανη και άχρηστη είναι η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, απλά δεν προστατεύει κανέναν καταναλωτή.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Λεοντιάδης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.