Business

Speedex: Η αποστολή σας είναι σε παλέτα που δεν έχει ξεφορτωθεί

Την προηγούμενη Πέμπτη 26 Νοεμβρίου πραγματοποίησα μια αγορά από ηλεκτρονικό κατάστημα με έδρα το Μεσολόγι (έτυχε), την ίδια μέρα έλαβα από τους ίδιους email που επιβεβαίωνε την παραγγελία μου και με ενημέρωνε με τον αριθμό αποστολής που θα διεκπεραιώσει η εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex Courrier (τυχαίο και αυτό).

Παραγγελία #1421
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το κατάστημά μας.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ SPEEDEX ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ: xxxxxxxxxxxx

Πράγματι, όπως φαίνεται και από το σύστημα Track & Trace της Speedex η αποστολή μου της παραδόθηκε από το κατάστημα που πραγματοποίησα την αγορά, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου και την επόμενη μέρα Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αφού πέρασε από το κέντρο διανομής στην Αθήνα, κατέλειξε στο σταθμό που εξυπηρετεί την περιοχή μου και συγκεκριμένα στο κατάστημα Speedex της Καλλιθέας (εδώ στην Αθήνα).

Από εκείνη την ημέρα και έως σήμερα Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020, η παραγγελία μου βρίσκεται στο κατάστημα της Καλλιθέας. Βρίσκεται δηλαδή στο συγκεκεμένο κατάστημα “κολλημένη” εδώ και 7 μέρες.

Οδηγός Καταναλωτή για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες: Συμβουλές και δικαιώματα

Αναγνωρίζω τον τεράστιο όγκο αποστολών που έχει να διεκπεραιώσει όχι μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία ταχυμεταφορών αλλά και όλες οι υπόλοιπες, πρόσφατο παράδειγμα η απόφαση της Γενικής Ταχυδρομικής να σταματήσει να δέχεται αποστολές μέχρι τη Δευτέρα για να μπορέσει να παραδώσει όσες ήδη έχει συγκεντρώσει.

Σήμερα αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο απευθείας στο κατάστημα Speedex που βρίσκεται εδώ και 7 μέρες το δέμα μου. Αν και φοβόμουν ότι θα περιμένω για ώρα στην αναμονή, τελικά μέσα σε 2-3 λεπτά μίλησα με την υπάλληλο η οποία όταν την έδωσα τον αριθμό αποστολής μου απάντησε χαρακτηριστικα, “Η αποστολή σας είναι σε παλέτα που δεν έχει ξεφορτωθεί” και μου ζήτησε ένα αριθμό τηλεφώνου για να με ειδοποιήσει όταν θα έχει νέα.

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη δική μου εμπειρία με μια από τις εταιρείες ταχυμεταφορών. Υπάρχει ακόμα μια σε εξέλιξη με παραγγελία που περιμένω από ACS. Σε αυτή την περίπτωση η παραγγελια έγινε το Σάββατο 27 Νοεμβρίου και από την Δευτέρα 29 Νοεμβρίου το δέμα μου βρίσκεται στο κατάστημα της περιοχής μου “κολλημένο” επίσης. Αν καταφέρω να επικοινωνήσε με ACS θα επανέλθω με το τι έμαθα.

Μοιραστείτε και την δική σας εμπειρία, παρακαλώ χωρίς χαρακτηρισμούς.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

Επεξεργάστηκε την 16 Δεκεμβρίου 2020 15:40

Σχόλια

  • Τα άκουσα χθες στο podcast ότι είναι στο κατάστημα μέρες ... Δλδ εγώ που περιμένω ΕΛΤΑ κούριερ , με τι νέο έτος ε? Χαχα

    • Πραγματικά, οι υπάλληλοι εκεί πρέπει να έχουν λιώσει... Τι να πω... Εγώ περιμένω κάτι που και να αργήσει δεν θα με επηρεάσει. Τι γίνεται όμως με άλλες επείγουσες παραγγελίες.

      • Πραγματικά σε όλες τις μεταφορικές γίνεται πανικός. Στην δεύτερη καραντίνα η κατάσταση με τις παραγγελίες έχει ξεφύγει. Πλέον όλοι παραγγέλνουν πράγματα που δεν χρειάζονται και έτσι δυσκολεύουν την κατάσταση αυτών που έχουν επείγοντα δέματα.

        • κατι που μας διαφεύγει όλους ,ειναι τέλος του χρόνου και υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν πιάσει το αφορολόγητο σε αγορές με κλειστά καταστήματα ο μόνος τρόπος αγοράς ειναι online άρα μην λέμε αυτός το έχει ανάγκη και ο άλλος όχι.

      • ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΤΟ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΔΙΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΑΝΕ

    • Φίλε μου καταλαβαίνω απόλυτα την αγανάκτηση σου. Όπως όμως πολύ σωστά ανέφερες ότι αναγνωρίζεις τον τεράστιο όγκο εργασίας κι ότι δυσκολεύονται πολύ όλες οι εταιρείες κούριερ. Είμαι διανομέας στην speedex στο κατάστημα της Νίκαιας κι από πρώτο χέρι γνωρίζω ότι δεν γίνεται απλά πανικός.Πνιγομαστε!! Μόνο αυτή η λέξη χαρακτηρίζει τι γίνεται.Οτσν η αγορά ολόκληρης της χώρας στηρίζεται στο e-shop τι περιμένεις να συμβεί;Ο υπεύθυνος του καταστήματος μας προσέλαβε για αυτές τις μέρες έκτακτο έξτρα προσωπικό.Αλλα και πάλι ο όγκος πραγμάτων που έρχεται είναι χειμαρρώδης.Αυτο που έχω να πώ είναι υπομονή και κατανόηση!! Πιστέψτε μας κι εμείς που δουλεύουμε διανομείς στα καταστήματα που δρομολογουμε τα πράγματα πραγματικά κινούμαστε μέσα σε όγκο πραγμάτων.Δυσκολευομαστε!! Ούτε εμάς μας αρέσει να δουλεύουμε σε τέτοιες συνθήκες.Παλευουμε κάθε μέρα να δώσουμε όσα περισσότερα μπορούμε να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο αλλά δυστυχώς δεν είναι αρκετό.. Δεν αρκεί..! Για αυτό υπομονή για όλους μας.Και κατανόηση!

      • Δεν φταίτε οι υπάλληλοι, φίλε. Οι εταιρίες έπρεπε να το περιμένου και να χουν οργανωθεί και να προσλάβουν προσωπικό.

      • File "Μακρής Θεοχαρης" diavazo afta pou grafeis kai pragmatika to mono pou mporo na kano einai na gelao...! exete poli plaka...! Zo stin Kina mia xora pou ean tin gnorizis exi 1.800.000.000 plithismo edo to e-shop einai tropos zois ta panta kinounte mesa apo afto paragkelnis pragmata kai se 2-3 imeres ta exis kai sto pio apomakrizmeno meros tis kinas opou kai zo. Stin diarkia tou lockdown eixame mono EPANALAVMANO MONO mia imera kathisterisi kai giaafto to logo oi eteries courier miosan ta eksoda tous san anagnorisi 35% . Ean den mporoun oi ergodotes sou na paradosun ta pragmata stin ora tous na to klisoun to tsantiri tous giati einai anaksioi or na proslavoun kai allo prosopiko....alla stin mpanania pou zite kai ntrepome pou eimai ellinas thelete oloi na eiste diefthintes na pinete kafedaki kai na trote souvlakia kai na kanete megaliteres koilkies.....!!!

        Opote afiste tis gelies dikeologies kai doulepste mia fora stin zoi sas

        Dimitris
        Shanghai Kina

        • Φίλε Δημήτρη, έχω να λαμβάνω καμιά δεκάρια δεματάκια από Κίνα. Μήπως μπορείς να κάνεις κάτι? χαχαχαχαχαχα

      • Καταλαβαίνω το πρόβλημα που υπάρχει αλλά σε άλλες μεταφορικές δεν γίνεται αυτό .έχω παραγγείλει από της 23/12 αν είναι να το παραλάβω το Πάσχα εντάξει τι να πω .....κάποιος τουλάχιστον να ενημερώσει έστω με μήνυμα τον κόσμο που περιμένει .προσπαθώ να μιλήσω με το τηλέφωνο της Νίκαιας κ δεν μπορώ.δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά .κάνεις ότι μπορείς αλλά ο υπεύθυνος ευθύνεται για το χάος!!!

      • Eξυπηρετειτε παραγγελιες αντικαταβολης και ΑΦΗΝΕΤΕ 3 ΜΗΝΕΣ ΒΙΒΛΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΠΩN

      • Θεοχάρη, δεν ευθύνεσαι εσύ, αλλά τα αφεντικά και οι υπεύθυνοι που ΔΕΝ κάνουν σωστά την δουλειά τους.
        Επιπλέον πόση υπομονή και κατανόηση να έχει ο κόσμος?
        Θεωρείς ότι σαν εργαζόμενος σε εταιρεία ταχυμεταφορών κάνετε σωστά την δουλειά σας? Είστε εταιρεία ταχυμεταφορών και παροχής υπηρεσίων. Το κάνετε σωστά? ΠΛΕΟΝ όλες οι εταιρείες ταχυμεταφορών της περιοχής ρολάρουν φυσιολογικά. Είτε παραλαμβάνοντας δέματα, είτε αποστέλοντας! ΕΣΕΙΣ, γιατί ακόμη να είστε αργοί, αγενείς, απαθείς και να πληρώνεστε για κάτι που δεν παρέχετε?

      • Χα χα χα!!!! Ας μη μιλήσουμε για το κατάστημα της Νίκαιας!!!!

        Τραγικοί!!!!!

    • Παραγγελία από 14/11 εφυγε Γαλλία, ήρθε 17/11 ξημερώματα Ελλάδα και παρέλαβα με ΕΛΤΑ courier 27/11 επειδή πήγα στο πρακτορείο αλλιώς μου ειπαν από βδομάδα. Τώρα που είναι πολύ χειρότερα Καλή Χρονιά και υπομονή.

    • το δεμα μου εισαγωγη στο hub αθηνων 15/11.. το πηρα στα χερια μου 4/12 ... για πασχα το βλεπω το δικο σας...
      

  • Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σε μένα από τις 25 Νοεμβρίου η παραγγελία μου που είναι να παραδοθεί από την ACS βρίσκεται στο κατάστημα της πόλης μου, Πηγαίνοντας στην ACS στις 2 Δεκεμβρίου και ζητώντας την παραγγελία μου απάντησαν ότι ακόμη βρίσκεται στα καλάθια και δεν έχει ξεφορτωθεί και σήμερα 4 Δεκεμβρίου ακόμη δεν έχω παραλάβει την παραγγελία

    • Είδες, και να πας από εκεί, δεν θα παραλάβεις τελικά αν δεν έχει ξεφορτωθεί το δέμα... Απορώ που έχουν στιβαγμένες όλες αυτές τις παλέτες-καλάθια.

      • Σε ELTA Courrier που εχω πάει πάντως και σε ACS τα στοιβάζουν μέχρι και στο δρόμο τα καλάθια.

        • ACS εδώ στην περιοχή μου τους έχω δει και εγω να τα έχουν στο πεζοδρόμιο και φαντάσου, πριν την δεύτερη καραντίνα. Δεν μπορώ να φανταστώ το πως θα είναι τώρα. Πακέτο τραβάνε και αυτοί, πακέτο περιμένουμε και εμείς.. χαχα

      • Εγώ πάλι από 26/11 παρέλαβα σήμερα απο γενική ταχυδρομική ένα δέμα που είχα.. 4 μέρες δεν είχαν κάνει καν σκαναρισμα του κωδικού και μου είπαν ότι είναι σε φορτηγό που δεν έχει ανοίξει ακόμα.. Δεν θα ήθελα να ήξερα αν ήταν θέμα υγείας και πρέπει κάποιος να παραλάβει...

        • Καλησπέρα σας! εγώ δουλευα στην ACS μεχρι πριν λιγες μερες και θελω να πω πως οτι ειναι αναγκαιο για θεμα υγειας η καποιο εγγραφο η οτιδηποτε πρεπει να ειναι στην ωρα του εκει δεν αναλαμβανει την αποστολη, τουλαχιστον ετσι εκαναν στην περιοχη μου, ειναι εντολες απο τα κεντρικα, δεσμευσεις ωρας και επείγοντα δεν αναλαμβανοντε με την κατασταση αυτη. στην προηγουμενη καραντινα ειχαμε φτασει να εχουμε ελαχιστη καθυστεριση 25 ημερες..

  • Καταλαβαίνω απόλυτα το τεράστιο όγκο που έχουν οι εταιρείες κουριερ. Είναι αδιανόητο όμως η ACS να έχει 3 κουριερ στο υποκατάστημα της Θέρμης στη Θεσσαλονίκη και να μη περνάνε απ τα σπίτια και να στέλνουν SMS ότι δε σε βρήκαν και να πρέπει να πας στο κατάστημα να περιμενρις ένα 2 ωρο στην ουρά, οι διευθυντές είναι ανίκανοι γιατί έπρεπε να προσλάβουν άτομα. Πήρα παραγγελίες τις τελευταίες βδομάδες από DHL, ups, speedex, elta kourier, easymail, πλαίσιο και ολοι με πήραν τηλέφωνο για να βγω έξω να παραλάβω τη παρραγελια. Σκεφτείτε θέλει 10 λεπτά να παραδώσεις το κάθε δέμα άρα 50 δέματα ο κάθε διανομέας να παραδώσει. Άρα οι 3 διανομείς 150 κάθε μέρα. Επειδή έχουν 500-1000 τη μέρα στα υπόλοιπα που δε προλαβαίνουν στέλνουν SMS ότι δε βρίσκουν το παραλήπτη. Πήγα στκ υποκατάστημα παραλάβω δέμα και όλος τυχαίος ένα μηχανάκι ξεφορτωνε όλα τα δεματα και ήταν σαν να μην είχε παραδώσει κανένα. Η πιο ανίκανη εταιρεία κουριερ είναι η ACS και οι εταίριες που συνεργάζονται μαζί της δυσφιμουνται

      • Φαντάζομαι ναι γιατί θέλει να παραδίδει τα πακέτα - γράμματα και δε θέλει να παραβιάζει τους όρους χρήσης της στο βωμό της αισχροκερδιας

    • Φιλε μου καλε καλησπερα, καταλαβαινω την αγανακτηση ολων σας. Δουλευα στην acs μεχρι πριν λιγο καιρο και να ξερεις πως δεν φταιει κανεις αν δεν εχει προσωπικο. εψαχνα ατομο να με αντικαταστησει 4 μηνες πριν φυγω και δεν εβρισκα. Οταν βρεθηκε εν τελει καποιος και εφυγα εγω μετα απο 3 μερες εφυγε και αυτος, δεν αντεξε την πιεση ειπε. οποτε μην τα ριχνουμε ολα στις εταιρειες. στην περιοχη μου ας πουμε το 80% δουλευει acs, παρολο που εχουμε ολες τις κουριερ για την περιοχη αυτη ειναι η καλυτερη, η γενικη ας πουμε μας στελνει sms για συνεννόηση παραδοσης να καλεσουμε το γραφειο,ασχετα αν δεν το σηκωνουν ποτε... ειμαι στο σπιτι περιμενα δεμα απο Ελτα κουριερ και ακουω μηχανακι να σταματα εξω απο το σπιτι και να φευγει σε 20 δευτερολεπτα. αφησε χαρτι πως δεν με βρήκε και γεια σας! οποτε σε καθε περιοχη ειναι διαφορετικοι οι "καλοι" και οι "κακοι". επισης αν ολοι εσεις δουλεψετε 1 μερα σε καποια μεταφορικη εταιρεια θα αλλαξετε γνωμη σε ολα.

  • Και εγώ περιμένω Αcs Καλλιθέας από 25/12 και μου λέει παράδοση 14/12 τί φάση .... τουλάχιστον ας ανοίξουν οι αποθήκες από τα μεγάλα καταστήματα να τα παίρνουμε από κει προσωρινά!!!

    • Παραγγελία ανήμερα του Black Friday σε γνωστό και ΙΣΩΣ το παλαιότερο κατάστημα με Είδη Πληροφορικής,
      Άμεση πληρωμή μέσω κάρτας,
      Στο πρώτο email με ενημέρωναν πως θα την έχω στην οικία μου μέχρι τις 4/12, σήμερα.
      Αρχίζωντας να παρακολουθώ με το speedex track and trace ενώ το φαίνεται ότι ο εκτυπωτής μπήκε στις αποθήκες και βγήκε από τις αποθήκες στις 2/12.

      Αρα έχω πληρώσει έναν εκτυπωτή 170€ ο οποίος ΔΕΝ ΈΧΩ ΤΟΝ ΤΡΌΠΟ να τον εντοπίσω γιατί κανείς δεν ξερει που είναι.

      Τα συμπεράσματα δικά σας

        • 20 Νοε 2020
        • 10:41
        • Αποστολη Αντικειμενου
        • Γερμανια
        •  GREECE POST
        • 20 Νοε 2020
        • 03:42
        • Processing completed at origin
        • Frankfurt am Main, DE
        •  DHL ECOMMERCE
        • 20 Νοε 2020
        • 00:09
        • Παραλαβη Απο Πελατη Στο Εξωτερικο
        • Γερμανια
        •  GREECE POST
        • 20 Νοε 2020
        • 00:09
        • Αποστολη Αντικειμενου
        • Γερμανια
        •  GREECE POST
        • 20 Νοε 2020
        • 00:00
        • The item was handed over to the International Logistics Center on 20.11.2020 to be forwarded to the country of destination. Further information is also provided by the website of the country of destination.
        •  DEUTSCHE POST BRIEF
        • 19 Νοε 2020
        • 23:09
        • Processed
        • Frankfurt am Main, DE
        •  DHL ECOMMERCE
        • 18 Νοε 2020
        • 09:10
        • Package received at DHL eCommerce distribution center
        • Frankfurt am Main, DE

        Απο 20/11, αγνοείται η τύχη του! Στα ΕΛΤΑ που υποτίθεται οτι πρέπει να φτάσει δεν έχουν ιδέα...Ευτυχώς είναι μικρής αξίας.

        • Αν έχουμε το Θεό μας!! Τι πάει να πει μικρής αξίας? Ότι αξία και να έχει η δουλειά τους είναι να το παραδόσουν στον πελάτη. Γενικά αυτό μόνο τα ΕΛΤΑ το κάνουν να χάνουν δέματα και ως δια μαγείας δεν ξέρει κανείς που βρίσκεται αυτό που έχεις παραγγείλει. Μου έχει τύχει 3 φορές αυτό το πράγμα και τις 3 φορές ήταν μικρής αξίας και είπα δεν πειράζει όμως κάποια στιγμή αγανακτείς. Δεν έχει καμία σημασία η αξία του δεματος. Το έχεις πληρώσει και έχεις συμφωνήσει να παραλάβεις εντός κάποιου χρονικού διαστήματος. Άλλο το να αργήσει όμως και άλλο να έχεις πετάξει τα λεφτά σου γιατί ΕΧΑΣΑΝ το δέμα σου

  • Πραγματικά η ΕΛΤΑ courier πρέπει να είναι σε χειρότερη κατάσταση μακράν! Στη δική μου περίπτωση έχουν παραλάβει το δέμα και δεν το έχουν διακινήσει καθόλου. Όσο για επικοινωνία μέσω email ή τηλεφωνικά ούτε καν.... Δεν απαντά κανένας
    Κρίμα γιατί εκτίθενται και μεγάλα καταστήματα στο χώρο που τόσα χρόνια ήταν εγγύηση αξιοπιστίας..

  • Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετωπίζω, έκανα παραγγελία στο Black Friday και από τις 30/11 βρίσκεται ακόμα στο HUB Αθηνων της Speedex. Καταλαβαίνουμε όλοι οι νοήμονες πως υπάρχει φόρτος εργασίας και προφανώς δεν επιζητουμε την άμεση διακπεραιωση τον αποστολων. Απλά θα μπορούσε να υπάρξει μια καλύτερη μέριμνα για παράδειγμα να μπορεί να γίνει παραλάβει από κάποιο υποκατάστημα σε εύλογο χρονικό διάστημα, πράγμα που θα αποσφοριζε και τις αποστολές.

  • Πάντως να πω κι εγώ την εμπειρία μου, παρήγγειλα τάμπλετ την Παρασκευή 27/11 και σήμερα 4/12 μου ήρθε μήνυμα να το παραλάβω από το κατάστημα Ελτα Courier. Θαρρώ έχει να κάνει και η περιοχή γιατί βρίσκομαι στη Σαρωνίδα Αττικής.

  • 2 παραγγελίες με ΕΛΤΑ κουριερ. Η μία είναι αθηνα κολλημένη από τις 25 και η άλλη Θεσσαλονίκη από τις 24! Μόνο acs και γενική παραδιδουν Κρήτη προς το παρών έστω και μια καθυστέρηση μιας μέρας

  • Εγώ έχω παραγγείλει άπο ΕΛΤΑ και είναι 15 μέρες στο κατάστημα της προσπαθώ να επικοινωνήσω με εκείνους και με αφήνουν σε αναμονή κάθε φορά χειρότερη μεταφορική από ΕΛΤΑ δεν υπάρχει

  • Περιμένω από ΕΛΤΑ ένα γράμμα και ένα δέμα από ελτα κουριερ εδώ και μια εβδομάδα τώρα. Δεν έχω λάβει τπτ. Ούτε λογαριασμό

  • Από 18/11 κολλημένη παραγγελία στο "ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ" των ΕΛΤΑ Courier.
    Καλά είσαι εσύ... :P

      • Εγώ από 19/11 "Κέντρο Διαλογής Αττικής" ΕΛΤΑ. Προς το παρόν μας έχει ο φίλος Άρης. Για να δούμε υπάρχει κανένας καλύτερος;

        Πω πω, τώρα είδα πιο κάτω ο άλλος 10/11!!!!

  • Εγώ από ΕΛΤΑ κούριερ από τις 28 είναι κολλημένο στο μεταφορικό μέσο λέει προς Θεσσαλονίκη μάλλον έμπλεξε σε τεράστια κίνηση....αν και έχω μιλήσει μαζί τους άκρη δεν έβγαλα.....είναι δέμα για την δουλειά μου για να προχωρήσω και εγώ στις παραγγελίες μου και ήδη αρχίζουν να μου ακυρώνουν...τι να πω....

    • Αγαπητή Γωγώ,
      μην τα παίρνεις όλα ειρωνικά.Εγω θα σε προκαλούσα να περάσεις μια βόλτα από τα κέντρα διαλογής και θα καταλάβεις τι συμβαίνει.Πραγματικα όλοι οι υπάλληλοι των Ταχυμεταφορών κάνουν τα πάντα να ανταπεξέλθουν.Και μάλιστα σε αντίξοες συνθήκες.Ηδη σε πολλά πρακτορεία και κέντρα διαλογής από το πολύ συνωστισμό έχουν παρουσιαστεί πολλά θετικά κρούσματα σε υπαλλήλους μόνο και μόνο για να παλέψουν να σου φέρουν ένα δέμα που το περιμένεις αραχτη στον καναπέ και ειρωνευεσαι.
      Πάντα φιλικά
      Υπάλληλος Ταχυμεταφορων ΕΛΤΑ courier

      • Φίλε Κώστα, καταλαβαίνω απόλυτα την αγανάκτησή σου και εκτιμώ τις προσπάθειες όλων των συναδέλφων σου που και σκίζεστε και είστε και αυτοί που τα ακούτε στο τέλος χωρίς να φταίτε. Εγώ τα έχω με τους CEOs που ενώ βλέπουν ότι έρχεται τσουνάμι, κάποιοι προχωρούν σε ελάχιστες και άλλοι σε καθόλου προσλήψεις για να βάλουν τσέπη όλο το πακέτο που έρχεται από παντού. Σε κάθε περιοχή, οι "κακοί" είναι διαφορετικοί. Εδώ που είμαι, speedex, γενική και ΕΛΤΑ πετάνε, μια δυο μέρες καθυστέρηση αν δεν παρεμβληθεί κάποιο κέντρο διανομής της Αθήνας. ACS για τα ανάθεμα. Καλύτερα να το κλείσουν το μαγαζί. Όταν βλέπω διεκπεραίωση παραγγελίας από ACS, απλά την ακυρώνω.

      • Δεν εχω κατι μαζι σου η γενικα μαζι με τους υπαλλήλους των κουριερ αλλα για να εχεις μια εικόνα μπες στις αξιολογήσεις των ΕΛΤΑ κουριερ στην ροδο και θα καταλάβεις.. επισης φίλε μου δεν παλεύετε μονο εσείς παλεύει όλος ο κόσμος ο καθένας με τον τρόπο του τι θες δηλαδη να μην περιμένει αραχτη το δέμα της; μήπως θέλετε βοήθεια για να κάνετε την δουλειά σας; και δεν ειναι η πρώτη φορα για να υπάρχει κατανόηση.. και εγω περιμένω ένα δέμα απο 24 που έφυγε από Θεσσαλονίκη και ουτε αθηνα δεν έχει πάει ακομη ε όχι οσο φόρτο και να είχαν να φρόντιζαν να έπαιρναν κανενα υπαλληλο παραπάνω δεν είναι λογικό η μεταφορικές να μην έχουν θέμα το eshop να είναι οκ και οι συνήθεις ύποπτοι να έχουν μόνο δικαιολογίες να πουν

      • Μόνο πού η ΕΛΤΑ courier και πρίν την καραντίνα μου έχει φέρει δέμα σπίτι χωρίς καμία υπερβολή μόνο μια φορά. Πάντα στέλνουν ότι δεν με βρήκαν σπίτι καί νά επικοινωνήσω μαζί τους για να κανονίσουμε παράδοση,έλα όμως που δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο. Και τώρα περιμένω δέμα που από 22/11 το φορτώνουν σε μεταφορικό μέσο,21 μέρες δηλαδή. Απαράδεκτο

  • αα εσείς είστε τυχεροι και εγώ έχω κάνει μια παραγγελία από 27 στην speedex μου έχουν δώσει από το κατάστημα αριθμό αποστολής ΑΛΛΆ το βάζω στο site της speedex και δεν μου βγάζει τπτ παίρνω τηλέφωνα όλα κατελημενα από το καινούριο έτος το περιμένω γενικά...

  • -Παραγγέλνω κάτι από Κωτσόβολο
    -Έχω διεύθυνση τιμολόγησης διαφορετική απ'ότι αποστολής αλλά από την εξέλιξη παραγγελιάς βλέπω ότι το στέλνουν στην διεύθυνση τιμολόγησης
    -Επικοινωνώ μαζί τους και με διαβεβαιώνουν ότι έχουν διορθώσει την διεύθυνση αποστολής
    -Την επόμενη μέρα βλέπω ότι έχει πάρει tracking number από την Γενική με προορισμό την (λάθος) διεύθυνση τιμολόγησης
    -Μιλάω με την Γενική και μου λένε ότι η παραγγελία έχει δρομολογηθεί από Χανιά προς νησί των Κυκλάδων (η διεύθυνση τιμολόγησης που είχα δηλαδή)
    -Αποφασίζω να ακυρώσω την παραγγελία και επικοινωνώ με Κωτσόβολο. Με διαβεβαιώνουν ότι δεν θα φύγει καν από την αποθήκη (βέβαια είχε πάρει ήδη tracking number και στην Γενική είχαν εικόνα για το δέμα )
    -Το δέμα τελικά φτάνει στην διεύθυνση τιμολόγησης (σε νησί ενώ εγώ κατοικώ Αθήνα) και προφανώς εγώ δεν το δέχομαι
    -Επικοινωνώ με Κωτσόβολο και τους εξηγώ τι έχει γίνει, μου λένε ότι θα επικοινωνήσουν με την Γενική και θα λάβουν πίσω το δέμα και δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα εγώ
    -Η αποστολή μου φτάνει στην Αθήνα (στην διεύθυνση που είχα χρησιμοποιήσει σαν διεύθυνση αποστολής εξαρχής δηλαδή) σε 2 δέματα που μου παραδίδονται σε διαφορετικές μέρες (το ένα από οδηγό ταξί).
    -Μιλάω με Κωτσόβολο που ενώ μέχρι τώρα ήταν εξαιρετικά ευγενικοί (παρότι ανίκανοι) , αυτή την φορά με μαλώνουν "γιατί παρέλαβα την παραγγελία" (η απάντηση είναι ότι ο οδηγός ταξί μου απάντησε "δεν ξέρω" όταν τον ρώτησα τι είναι και από που). Τελικά μου λένε ότι θα στείλουν κούριερ να παραλάβει την παραγγελία. Έχουν περάσει 3 μέρες από τότε και προφανώς κανένας δεν έχει φανεί

  • Αν δεν μπορούν ας συνεργαστούν με τα ΚΤΕΛ σε 12 ωρες το δεμα θα ειναι στο αντίστοιχο ΚΤΕΛ του Νομου τους και ας πανε απο εκει να το παραλάβουν. Αλλά σίγουρα δεν θα υπάρχει η επιλογή αντικαταβολή σε αυτά τα δέματα..

  • Κολλημένη Παραγγελία από 10/11 στα ΕΛΤΑ κουριερ. Δεν έχει αλλάξει status έκτοτε. Τηλέφωνα δεν σηκώνουν, μαιλ δεν απαντάνε. Δεύτερη παραγγελία απ' 16/11 κολλημένη στο κέντρο διαλογής Αθήνας. Παλι με ΕΛΤΑ.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

  • οι εταιρειες courier τυπου acs και speedex εχουν μετατραπεί σε σταθμο παράδοσης οχι σταθμο courier
    αυτο γινότανε και πριν την πανδημια και τωρα βεβαια με το προσχημα αυτο τα πραγματα ειναι χειρότερα
    Η εμπειρια μου απο τα καταστήματα της Νεας Σμυρνης ειναι τραγική, δεν εχουν φέρει ποτε δεμα ,πρεπει να πας εσυ να το παρεις (ουρά 20-40 ατομων) μεσα σε βροχη,ηλιο.κρυο)
    Εαν εξαιρέσεις την dhl και μερικες μικρες οι υπολοιπες ειναι για τα πανηγύρια οπως και τα περισσότερα πραγματα στο ελαδισταν

    • Η speedex μου παρέδωσε χθες καρέκλα τεράστιο δέμα και με πήρε τηλ για να βγω γτ δεν έβρισκε το σπίτι εξυπηρετικος ήταν ο διανομέας αλλά για την acs συμφωνώ και επαυξάνω

    • Άνθρωπε μου πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείς ότι ΕΣΥ είσαι το κέντρο του κόσμου και με το που κανείς ΕΣΥ παραγγελία πρέπει όλοι να τρέξουν να σε εξυπηρετήσουν όταν γίνεται αυτός ο χαμός. Ή είσαι τυφλός και δεν βλέπεις πραγματικά τι γίνεται ή έχεις μεγαλώσει με λάθος πρότυπα και αρχές. Πραγματικά λυπάμαι. Αν δεν θες να περιμένεις μέσα σε βροχη-ηλιο-κρυο ή κάνε υπομονή ή μην παραγγέλνεις. Ευχαριστώ

      • οταν ομως ΑΥΤΟΣ πληρωνει κοστος ταχυμεταφορας, θελει αυτο που πληρωσε.
        Αν αυτος που παιρνει τα χρηματα για να ταχυμεταφερει δεν ειναι ικανος (για τον οποιδηποτε λογο) να το κανει ας πει δεν αναλαμβανω. ειναι πανω απο τις δυναμεις μου.
        προκειμενου ομως να παρει τα χρηματα δεν τον ενδιαφερει τιποτα.

  • 2 περιστατικά

    MediaMarkt
    Ημερομηνία παραγγελίας : 23/11/2020
    Παράδοση στην ACS : 25/11/2020
    Παραλαβή : 02/12/2020
    Μια εβδομάδα μετά.

    Microcenter
    Ημερομηνία παραγγελίας : 29/11/2020 (Κυριακή)
    Παράδοση στην ΕΛΤΑ courier : 02/12/2020
    Παραλαβή : 04/12/2020
    2 μέρες μετά

  • Βέβαια μην τα ρίχνουμε όλα στις μεταφορικές, έκανα μία παραγγελία σε γνωστό μεγάλο κατάστημα τριών ειδών τα οποία ήταν διαθέσιμα προς αποστολή (και όχι από τα είδη με μεγάλη διακίνηση πχ κινητά τηλεορασεις κλπ) και έκαναν τρείς διαφορετικές αποστολές, παρέλαβα δυό δεματα την μία μέρα ενα πρωί ένα απόγευμα και ένα την επόμενη το πρωί...

    • Τα στέλνουν από διαφορετικές αποθήκες της εταιρείας, που βρίσκονται σε άλλες περιοχές/πόλεις. Π.χ. μπορεί η τσάντα που αγόρασε κάποιος, να είναι σε απόθεμα στις αποθήκες Ασπροπύργου, τα παπούτσια στις αποθήκες Χαλανδρίου και το παντελόνι στις αποθήκες της Πάτρας. Μου έχει συμβεί κι εμένα, μην απορείς, δεν είναι σφάλμα.

  • Στις 25/11 παρήγγειλα από κατάστημα ένδυσης. Η παραγγελία θα έρθει με γενική ταχυδρομική. Στις 27/11 αναχώρησε η παραγγελία από την Αθήνα και σήμερα 04/12 στις 02:11 το βράδυ έχει αναχωρήσει από Λάρισα για Βόλο. Με την γενική ταχυδρομική ποτέ δεν είχα παράπονο. Πάντα όταν έφτανε η παραγγελία μου με έπαιρναν τηλέφωνο να με ρωτήσουν αν θα είναι κάποιος στην διεύθυνση για την παραλαβή. Αλλά αυτές τι μέρες τηλέφωνα δεν σηκώνουν και δεν ανανεώνεται η παρακολούθηση της παραγγελίας στην ιστοσελίδα.

  • Περιμένω πάνω από 10 συνολικά δέματα και όλα έρχονται με ACS. Το κατάστημα στην Ρόδο πάντα μου στέλνει sms, και πάντα έρχεται κούριερ να μου παραδώσει. Ακόμα και σήμερα, ήρθε με βροχή και μου παρέδωσε δέμα. Η speedex και η ELTA COURIER, πάντα ήταν χάλια σε όλα, τουλάχιστον στο νησί.

  • Τοίδιο ακριβώς και με μένα. Το δέμα φαίνεται να έχει παραληφθεί και βρίσκεται στο διαμετακομιστικό κέντρο Θεσ/νίκης από 30/11/20 μέχρι σήμερα και ένας θεός ξέρει πότε θα σταλεί γιά Ηράκλειο που το περιμένω

  • Από την 1η του μηνός στο HUB Αθηνών και μέχρι σήμερα κανένα νεότερο. Φυσικά στο τηλεφωνικό κέντρο δεν το σηκώνει κανείς.

  • Αυτό δεν είναι τίποτα. Παραγγελία από τις 10/11 βρίσκεται ακινητοποιημένα στο κέντρο Αθηνων από τις 13/11. Η speedex στις 16/11 κατόπιν παραπόνων μου στην πλατφόρμα παραπόνων με διαβεβαίωσε ότι θα γίνουν οι εσωτερικές ενέργειες να μου παραδοθεί άμεσα. Ακόμα περιμένω. Άλλη παραγγελία της γυναίκας μου από 26/11 είναι ακθνητοπιημενη στο ίδιο κέντρο Αθηνών. Από τις αρχές του lοck down όσες παραγγελίες είχα κάνει με άλλες εταιρείες ήρθαν άμεσα, ακόμα και από Ιταλία. Με λίγα λόγια η speedex έπρεπε να είχε κλείσει και πριν από το προηγούμενο lock down που έκανε τα ίδια . Ανέκαθεν αντιμετώπισα πρόβλημα με την speedex , ιδιαίτερα με τον ψευδη ισχυρισμό ότι δεν με βρήκαν.

  • Γενική ταχυδρομική δύο παραγγελίες από 24/11 έχουν φτάσει στο κατάστημα τούς, στέλνουν μήνυμα για να επικοινωνήσω μαζί τούς, τα τηλέφωνα κατειλημμένα. Παίρνω στα κεντρικά της Αθήνας, αντίστοιχα εκεί δν το σηκώνουν ποτέ. Οπότε απλά θα πάνε πίσω στις εταιρείες που έχουν αγοραστεί. Έχω επικοινωνήσει αντίστοιχα με τα μαγαζιά που είχα κάνει τις παραγγελίες Μ είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με γενική κ ακόμα τπτ. Αντιλαμβανόμαστε τον όγκο, άλλα παιδιά τόσα καιρό υπήρχαν προγράμματα χρηματοδοτούμενα για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τούς. Τι τα κάνανε; Όσες δν μπορούν θα ακουστεί ακραίο αλλά έτσι πρέπει να γίνει να κλείσουν. Αρκετά ανέχτηκαμε σαν καταναλωτές να πληρώνουμε για υπηρεσίες περιμένουμε να μας παρέχουν και τελικά δν το κάνουν. Συγγνώμη για το σεντόνι.

    • Φταίει η ΕΕΤΤ που δεν τους έχει ταράξει στα πρόστιμα και σε ανάκληση άδειας λειτουργίας.

  • Και εμένα η παραγγελία μου έχει παραδωθεί στην speedex από τις 25/11 και χθες πρώτη φορά (3/12) κατάφερα να την εντοπίσω με τον tracking number. Ακόμα είναι στο HUB Αθηνών.

  • Είναι απίστευτο το ότι πέτυχα αυτό το ποστ.. Η μάλλον κ όχι γιατί 3 μέρες με αυτό ασχολούμαι με το τι κάνει η speedex. Δεν δικαιολογείται που έχουμε lockdown έκανα παραγγελία στις 26 και δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση και έρχεται το σαββατοκύριακο τώρα οπότε απο Δευτέρα και αν. Πήρα κ από άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα την ίδια μέρα πράγματα. Ακόμα και ένας άνθρωπος μ έστειλε κάτι από ΕΛΤΑ και όλα ήρθαν την Δευτέρα και την Τρίτη μόλις σε 2 εργάσιμες μέρες. Το χιομουριτικό είναι ότι παρήγγείλα και κάτι την Τρίτη 1/12 το βράδυ από ACS και μ ήρθε την Πέμπτη 3/12 το μεσημέρι και τους παραδόθηκε στις 7 το πρωί την ίδια μέρα!! Να ναι καλά η ACS τουλάχιστον... και στις δύο παραγγελίες ήταν απίστευτα γρήγοροι. Τι; Αυτοί δεν έχουν φόρτο εργασίας; Τα ΕΛΤΑ; Που ακούγονται κ όλας για ουρές απ' έξω; Ούτε αυτά δεν έχουν φόρτο; Απαράδεκτη εταιρεία η speedex και φαίνεται και απο το 1,5 αστέρι που έχει στο Google που σημαίνει ότι και πριν το lockdown ήταν τραγική. Άμα την δείτε σε ηλεκτρονικό κατάστημα μακριά.... Δεν σηκώνουν τηλέφωνα, δεν απαντούν στα mail και κάνουν μέρες να σκανάρουν την παραγγελία. Κυριολεκτικά έχει φτάσει σε αυτούς από τις 28.

    • Πριν παραγγείλω ελέγχω με ποια εταιρεία θα γίνει η παράδοση. Αν δω speedex δεν προχωράω.

      • Και πολύ καλά κάνεις. Αλλά νομίζω ότι εμένα έλεγε σκέτο Courier η έλεγε Easymail που ήταν ο μεσάζοντας εντός Αττικής και δεν έλεγε πουθένα Speedex που τώρα την έψαξα κ όλας. Αλλά ένας φίλος μ ήξερε από πριν ότι ειναι τραγική.

  • Δεν υπάρχει χειρότερη courier από την speedex παρέλαβε δέμα από Αθήνα στις 13 /11για Θεσσαλονίκη Πλατεία και μέχρι σήμερα 4/12 φόρεμα δεν έχει βρεθεί για επικοινωνία δεν το συζητάμε δεν σηκώνουν τηλ.δεν απαντάνε σε mail τα κεντρικά ,ευτυχώς η εταιρεία έστειλε δεύτερο δέμα το οποίο παρέλαβα σε 4 μέρες(φυσικά με άλλη courier)

  • COURIER CENTER ΑΙΓΑΛΕΩ Απαραδεκτοιιιιιι!!! 2 φορές αποτυχία παράδοσης και καλά χωρίς καμία ενημέρωση χωρίς κανένα αποδεικτικό χωρίς κανένα τηλεφώνημα είμαι μονίμως σπίτι που σημαίνει ότι απλώς ο κουριερ δεν ήρθε ποτέ!!! το τηλέφωνο μονίμως κατειλημμενο και όταν τελικά κατάφερα να επικοινωνήσω θα στέλνανε το δέμα μου πίσω στην εταιρείαααα και μου είπαν πιθανολογώ αφού δε βρήκατε κανένα χαρτάκι ότι μάλλον δε πρόλαβε να ολοκληρώσει τις παραγγελίες παρόλα αυτά η αιτιολογία επάνω στο δέμα ήταν ΑΠΏΝ!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙΙΙ!! Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΒΡΙΣΚΌΤΑΝ ΣΤΑ ΧΈΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΌ 26 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ

  • Το ότι οι περισσότερες δεν είναι σοβαρές εταιρίες φαίνεται από τα καλάθια που έχουν για τα πακέτα. Είναι από αλυσίδες super market καβατζωμενα. Πόσο σοβαρή εταιρία μπορεί να είναι αν καβατζωνει καρότσα.
    Για γέλια κ κλάματα μαζί.

  • Παρήγγειλα μια τηλεόραση από public 26/11.
    Στις 27/11 παίρνει την παραγγελία η easy mail
    Και απο τότε η παραγγελία αγνοητε κανείς δεν ξέρει που είναι.
    Η easy mail λέει ότι την έχει δώσει στην speedex και εκείνη λέει εμείς δεν έχουμε παραλάβει κάτι.
    Σήμερα 4/12 ακόμη δεν ξέρω τίποτα και κανεις δεν μπορεί να μου πει τι να κάνω.

    • Ακόμη και μέχρι σήμερα 11/10 όχι μόνο δεν έχω παραλάβει την τηλεόραση. Αλλά συνεχίζουν να μου λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα..........

  • Παρήγγειλα από Κίνα 30/11 ( νόμιζα θα ερχόταν από Αγγλία ) και από ότι κατάλαβα από αυτά που διαβάζω εδώ μάλλον θα μου έρθει με το ευτυχισμένο έτος 2022

  • Καλησπέρα ! Εχω δυο δεματα ΕΛΤΑ courier απο 30/11 είναι κολλημένο ''φορτώση σε μεταφορικό μέσο ''και ενα speedex απο 28/11 είναι κολλημένο στο ''εισαγωγή σε Δ/Κ'' και καμία άλλη ενημέρωση !! Η αποστολή είναι σε χωριό τον Σερρων. Ειχα ενα δεμα acs και ηρθε σε δυο μέρες. Και αυτο γιατί η παραγγελία εγινε αργα το απόγευμα. Acs και μονο Αcs!!

    • Χαχα, το ίδιο και γώ. Δυο δέματα, παραγγελία από Αθήνα 30/11 για χωριό των Σερρών κολλημένα στο
      ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ - Κ Δ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

      Και άλλο ένα που το χω κηδέψει πλέον, με speedex που από τις 30/11 δεν έχει μπεί καν στο σύστημα...

      Γενικά, προ καραντίνας στο χωριό έχω παραλάβει και με acs και με ελτα courier ακόμα και σε κάτω απο 24 ώρες.
      Γενική ή speedex, δε το συζητώ...

  • Μια μόνο ερώτηση... Αφού κανείς μας δεν παραλαμβάνει τίποτα απολύτως εδώ και κάποιες μέρες (είτε κατ'οίκον είτε από τα καταστήματα των κούριερ), ούτε νέες, ούτε παλιές παραγγελίες μας, τότε τι παραδίδεται; Τίποτα;
    Παρακολουθώντας (με τα tracking number) καμιά δεκαριά παραγγελίες που περιμένω (είμαι επαγγελματίας), βλέπω ότι εδώ και αρκετές μέρες (τουλάχιστον 7-8 παραπάνω από την προβλεπόμενη ημ/νια παράδοσης), όλα έχουν κολλήσει κάπου! Όχι στο στάδιο επεξεργασίας παραγγελίας της εκάστοτε online επιχείρησης, δεν μιλάω για αυτό φυσικά, αλλά σε καταστήματα ή hub των εταιριών ταχυ(εδώ γελάμε)μεταφορών. Αρχίζω να αναρωτιέμαι για ποιον λόγο δεν βλέπω πια μηχανάκια κούριερ στους δρόμους (τουλάχιστον όχι όσα έβλεπα μέχρι πριν 10-15 ημέρες). Μήπως υπάρχουν πολλά κρούσματα και σε αυτούς; Μήπως τα έχουν κάνει όλα σκατά; Μήπως δεν παραλάβουμε ποτέ...;;;
    Και όχι, στην προηγούμενη καραντίνα δεν υπήρχε τόσο μεγάλο πρόβλημα. Άντε να αργούσαν 1-2 μέρες. Όχι 20, όπως τώρα. Κατανοώ ότι έρχονται γιορτές και ακόμα και η γιαγιά Χάιδω, απ'την κάτω Ραχούλα, θα παραγγείλει: γιρλάντες να στολίσει, κουμτέλα να ζεσταθεί, ριχτάρια καναπέ (από την Πάνια), ρόμπα κοκομπλόκο (με τη φωνή του Πετρίδη) και δώρα για τα εγγόνια (δεν το λέω ειρωνικά και η μάνα μου αγοράζει αρκετά από αυτά), αλλά αυτό θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί και να έχει προσληφθεί έκτακτο προσωπικό. Με δεκαπλάσιες παραγγελίες, δεκαπλασιάζεις τους υπαλλήλους. Δεν παίρνεις 1-2 μόνο. Δεν βγαίνει!

  • Το θέμα από μέρους των εταιρειών ταχυμεταφορών είναι απαράδεκτο. Να μας πουν πόσα άτομα προσέλαβαν για να αντιμετωπίσουν τον όγκο εργασίας......δυστυχώς για την αγορά εργασίας υπάρχουν υπερευελικτες μορφές απασχόλησης....ας μην ξεχνάμε πως οι εταιρείες αυτές είναι από τις καλύτερες γες που κερδίζουν εντός των απαγορεύσεων.....βέβαια το μπαλάκι των ευθυνών πάει στην εξέδρα....το κατάστημα δίνει τη παραγγελία εγκαίρως αλλά το ολιγοπώλιο των ταχυμεταφορών αν και του προκαλεί ζημιά με τις καθυστερήσεις δεν του αφήνει και άλλη επιλογή....τα σάπια ΕΛΤΑ είναι ανύπαρκτα οπότε η σαθρή καταναλωτική μας συνείδηση γίνεται ασυνείδητη περιμένοντας το τάμπλετ ψευτοευκαιρια αλα black Friday.....

  • Elta courier παραδόθηκε στο Αιγάλεω 16/11 φορτώθηκε σε παλέτα 17/11και βγήκε από την παλέτα 2/12 και παραμένει ακόμα 4/12 στα κεντρικά για να φτάσει κάποια στιγμή στο Νέο Ηράκλειο.

  • Τι να πω εγω η φωτογραφία τα λέει όλα μην δεχτείτε από κανένα κατάστημα αποστολή αν συνεργάζεται κάποιος με αυτήν την ελεινη εταιρεία

  • εμένα έκαναν 7 μέρες 2 παραγγελίες μου που μένω Ζάκυνθος κ όχι απαραίτητα από την συγκεκριμένη κούριερ που για μένα είναι η καλύτερη ..κ όταν μιλάμε για Αθήνα οι άνθρωποι εκεί δεν προλαβαίνουν πρέπει να υπάρχει κατανόηση κ όχι παράπονα..ελεος

  • Δέμα από UPS εξωτερικού παραμένει στην Αθήνα με Γενική Μεταφορική από Τετάρτη ... για Κρήτη ... Από Δευτέρα και βλέπουμε η απάντηση τους

  • Το μεγάλο γέλιο θα πέσει όταν η κάθε εταιρεία κάνει ταμείο από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Ενώ θα έχουν δεχτεί και αποστείλει το Χ ποσό παραγγελιών και θα υπολογίζουν να εισπραξοτν το αναλογούν σε αυτές ποσό ( με δεδομένο ότι περισσότερες παραγγελιές γίνονται μεβαντικαταβολη λόγω του φόβου απώλειας της παραγγελιας) θα βρεθούν προ εκπλήξεως. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών θα τους επιστραφεί, γιατί πολύ καταναλωτές μετά το ξενέρωμα ου
    Που φάγανε δεν θα τις παραλάβουν, έχοντας κάθε νόμιμο λόγο να το κάνουν μετά από την υπέρμετρη καθυστέρηση.

  • και εγω περιμενω κατι απο ελτα courier απο 22/11/20 αλλα επειδη την εχω ξαναπατησει μαζι τους εγραψα αποστολη στα ελτα της περιοχης μου για να μην κανουν το κολπο με το μνμ οτι δεν με βρηκαν και καλα τουλαχιστον τα ελτα τησ περιοχης ειναι κοντα και χωρισ κοσμο αρκει βεβαια να γινει η διαλογη απο τα ελτα courier ηδωμεν

  • Και γω περιμενω δεμα και απο ελτα και απο speedex και σε γενικη και περιμενω απο τις 16τ νοεμβρη και ακομα τιποτα .... Μονο η asc μ εφερε δεμα σε 2μερες......αλλα αμα ειναι κατι που βιαζεσαι ειναι σκετη ταλαιπωρια ..... Εγωεχω απογοητευτει να περιμενω....

  • Ως υπάλληλος της speedex Χίου
    Θα σας πω το εξής
    Η κατάσταση έχει ξεφύγει.
    Λίγο σεβασμός σε όλους εμάς που προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε τις 1000 παραγγελίες.
    Λόγο των τρελών παραγγελιών έχουν μπλοκάρει τα πάντα με αποτέλεσμα σοβαρά δέματα όπως αίματα, βιοψιες καρκινοπαθων, εξατασεις κλπ που πρέπει να φτάσουν την ίδια μέρα δεν φτάνουν στην ώρα τους με κίνδυνο να χάσουν.
    Οπότε από το να κάθεστε να λέει ο καθένας την εμπειρία του ας σταματήσει καλύτερα για λίγο να παραγγείλνει...
    Θα έχει προσφορες και εκπτώσεις και τον επόμενο μήνα. Καλές γιορτές 💕

    • Σωστός. Τους παραμυθιαζουν με την δηθεν black friday και αγοράζουν πράγματα που πριν η αργότερα ειναι πιο φθηνά.

    • Σε κατανοώ ότι υπερασπίζεσαι την εργασία σου και το σέβομαι απόλυτα. Έχεις δίκιο για το κατεπείγον ορισμένων αποστολών που εύχομαι να διεκπαιρεονονται άμεσα, αν και αμφιβάλλω. Σε κάθε περίπτωση όμως και σύμφωνα με το κανονισμό λειτουργίας που διέπει τις ταχυδρομικές εταιρείες ,και τον οποίο κακώς δεν εφαρμόζει η ΕΕΤΤ και να επιβάλει ποινές, η μη διεκπεραίωση του έργου που έχει αναλάβει η εταιρεία ταχυδρομείου αποτελεί σοβαρό παράπτωμα, και μάλιστα όταν οφείλεται σε υπαιτιότητα της. Η αύξηση του κύκλου εργασιών δεν αποτελεί ανωτέρα βία, αλλά αντιθέτως επιθυμητό γεγονός για κάθε σοβαρή επιχείρηση. Απλά επειδή έχω πίκρα εμπειρία από την soeedex , το lock down είναι προφασεις εν αμαρτίες.

      • Αν είδες εργάζομαι στη Χίο ένα αρκετά απομακρύσμενο νησί με πέρα απο τις αυξημένες παραγγελίες έχουμε μειωμένα δρομολόγια. Με 3 δρομολόγια αεροπλάνων την εβδομάδα. Κάτι αντίστοιχο απ όλη την επαρχία. Όλοι έχουμε κακη εμπειρία απ όλες τις κουριερ ακόμα και εγώ η ίδια που έργαζομαι σε μια τέτοια. Πάντα έχει να κάνει και με τον αντίστοιχο συνεργάτη αλλά και με το προσωπικό. Εγώ στο μόνο που αναφέρθηκα είναι καθαρά ο σεβασμός στα άτομα που σκίζονται για να εξυπηρετήσουν κυρίως σοβαρά δέματα.
        Και όταν λέω σοβαρά δέματα εννοώ φάρμακα αιματα εξετάσεις
        Δηλαδή τώρα πχ παραγγελίες σφουγγαριστρας και χαρτιών υγείας (ναι ήρθαν και αυτά) όχι δεν θα σκίστω να τα παραδώσω..οπότε για εκείνον τον πελάτη ναι θα είμαι μια κακή εμπειρία σίγουρα.

        • Πελάτης σου είναι και αυτός ο φουκαράς που προσπαθεί να πουλήσει σφουγκαριστρε ή χαρτιά υγείας ή ακόμα και τσίχλες. Αυτόν καταστρέφεται και όχι τον καταναλωτή, ο οποίος το πολύ πολύ να ακυρωσει την αγορα και να γλιτώσει το έξοδο. Τους κλείσανε τις επιχειρήσεις και σεις τους δίνεται την χαριστική βολή. Συγγνώμη που σας κουράζουμε.

          • ο πελατης αυτος ειναι ενημερος οτι θα υπαρχουν μεγαλες αναμονες. απλα δεν το βαζει στη σελλιδα του. η γενικη και νομιζω ολες οι κουριερ το εχουν ανακοινωσει . ο πεάτης στο πουλαει απλα και απλα πεταει το μπαλακι σε εμας μετα .αν σου ελεγε οτι τη σφουγγαριστρα θα την εχεις σε 20 μερες ισος το σκεφτεις να το αγορασεις (εμεις του εχουμε πει αυτους τους χρονους) και με μισο εκατομιριο δεματα πρεπει να εχεις 10000 κουριερ σε καθε εταιρεια . δεν μπορουν να βρεθουν επιχειρματικα ειναι λαθος να εκπαιδευσεις τοσο κοσμο και να τον απολυσεις μετα (περαν των ζημιων απο νεους με μη σωστη εκπαιδευση σε καιρο πανικου) και δεν κανεις τετοια κινηση οταν δεν ξερεις πως και ποτε θα ανοιξουν απο την καραντινα.
            εμεις σταματησαμε να περνουμε αποστολες για 4 μερες και ισος παμε και παραπανω και μετα πλαφον ετσι ωστε να κρατησουμε καποιο επιπεδο στις υπηρεσιες μας αλλα και να υπαρχει λιγο ανθρωπινο ωραριο, αλλα απο τους πελατες μας καμια ανακοινωση.

  • Παραγγελία Σάββατο βράδυ από Αθήνα σε site Βελγίου με παραδοση στο Βέλγιο. Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας δόθηκε ημέρα και ώρα παράδοσης. ( Τετάρτη 2-6 μμ) Στις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης μήνυμα για υπενθύμιση παράδοσης. Αυτοί δεν έχουν κορονοιο?

  • Μεχρι να παραλάβετε τα ειδη της απάτης φετινής black friday θα εχουν έρθει οι εκπτώσεις του Ιανουαρίου σε καλυτερες τιμές και με ανοιχτα ίσως καταστήματα

  • Κι εγώ εδώ και δύο εβδομάδες περιμένω δέμα από τη γενική ταχυδρομική του αγρινίου.καθε μερα μου λένε ότι το δέμα το έχει ο κούριερ και δέμα δεν έρχεται ποτέ.και το εν λόγω δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει,έχει συμβεί και στο παρελθόν προ πανδημιας

  • Να πω και εγώ την γνώμη μου μιας που εργάζομαι σε εταιρεία courier(speedex).
    1.Το να διαβάζω από μερικούς ότι αφού έχουμε καραντίνα γιατί δεν προσλαμβάνουν προσωπικό οι εταιρείες είναι αστείο.Δηλαδή εσείς που τα λέτε αυτά όταν ξεκινήσατε μια καινούργια δουλειά την είχατε μάθει σε 1 εβδομάδα στην εντέλεια? Η μήπως ο καθένας από εσάς είναι κινητός χάρτης και γνωρίζει την περιοχή που θα κάνει διανομή τόσο καλά ώστε να κάνει τις παραδόσεις που του αναλογούν την ημέρα on time.
    2. Η στοχοποίηση εταιριών όπως διάβασα πχ για την acs είναι εξίσου αστεία.Για όσους δεν γνωρίζουν οι εταιρείες courier είναι franchise πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχουν όλες οι acs στην Ελλάδα τον ίδιο εργοδότη.Το ότι για παράδειγμα η speedex στο Χαλάνδρι είναι χάλια δεν σημαίνει ότι και η speedex στη Γλυφάδα είναι χάλια και αυτή.
    3.Όταν τυγχάνει να πέφτει η καραντίνα μαζί με black Friday και Χριστούγεννα και ο καθένας από εμάς παραγγέλνει ότι του/της κατέβει χωρίς να το χρειάζεται πραγματικά αυτά συμβαίνουν.
    ΥΓ. Το ότι περιμένετε 10 μέρες το δέμα σας να μην σας ανησυχεί,ακόμα και 1 μήνας να περάσει πάλι καλά να λέτε.

    • Με όσα γράφεις μας δικσολογεις όλους. Αν εχεται όλοι οι υπάλληλοί το ίδιο πνεύμα και πάλι καλά. Η αύξηση του έργου μιας εταιρείας αποτελεί επιθυμητό γεγονός και όχι ανωτέρα βία! Σας δίνουν δουλειά και αντί να λέτε δόξα το Θεώ μας την λέτε από πάνω. Στην καταγγελία που θα κάνω στην ΕΕΤΤ για τον εργοδότη σου θα επισυναψω και την παραπάνω αποδοχη της αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά σας. Ο πελάτης Κατά το εθιμικό εμπορικό δίκαιο έχει πάντα δίκιο. Και ο υπάλληλος που δεν εκτελεί σωστά την εργασία του Κατά το εργατικό δίκαιο αποτελεί σπουδαίο λόγο απόλυσης του.

      • Τι ωραία που τα λες απο το πληκτρολογίου του υπολογιστή σου,αλλά ξέχασα αφου δεν "καίγεται το δικό σου σπίτι" τι σε νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι.Το τι λέω επίσης πηγαίνει σε ανθρώπους που νιώθουν και όχι σε ελληναρες σαν και του λογου σου.
        ΥΓ. Techblog απαντώ στο ίδιο ύφος σε "ανθρώπους" που μιλάνε για καταγγελίες/απολύσεις εν μέσω κοινωνικής κρίσης.

        • Το ότι είναι Έλληνας είναι τιμή μου . Ως Έλλην πολίτης έχω κάθε δικαίωμα να προσφυγω ενώπιον κάθε αρχής προκειμένου να προάσπιση τα δικαιώματα μου και των συμπολιτών μου από αντιεπαγγελματικες συμπεριφορές τις οποίες πληρώνουμε και δεν μας χορηγούνται δωρεάν. Το αν θα σε απολύσει ο εργοδότης σου ή όχι είναι δικό του θέμα και μάλιστα από ότι συμπεραίνω δεν του κεγεται καρφί αν ταλαιπωρούνται πολίτες και επιχειρήσεις.Στον λαϊκισμό περί κοινωνικής κρίσης, θα απαντήσω το εξης.Τι θα απολογηθεί στις συνεργαζόμενες με την εταιρεία σου επιχειρήσεις, που προσπαθούν να πουλήσουν με αυτόν τον τρόπο και που στο τέλος τα εμπορεύματα που πίστευαν ότι είχαν πουλήσει με αντικατσβολη θα τους επιστραφούν ως μη παραλειφθεντα ή θα πρέπει να επιστρέψουν τα χρήματα που έχουν ήδη λάβει για μη εμπρόθεσμη παράδοση της παραγγελίας. Αυτοί οι άνθρωποι εν μέσω κρίσης πως θα πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, τους υπαλλήλους τους και τα δώρα Χριστουγέννων. Για αυτό πριν πατάς το πληκτρολόγιο να σκέφτεσαι και να σέβεσαι αυτόν που πληρώνει για να πάρεις το μισθό σου από τον εργοδότη σου.

      • Αυτό που λες φίλε μου δεν είναι καθόλου σωστό και δεν στέκεσαι στην ουσία που εκφράζει ο συμπολίτης μας.
        Μην τα βάζεις με το προσωπικό αλλά με τον εργοδότη που γνωρίζει ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές τις τεράστιες απαιτήσεις και όμως τους πιέζει και αναλαμβάνει τη δουλειά.
        Εγώ δουλεύω σε ακτινολογικό εργαστήριο και μου ήρθε άτομο που δουλεύει σε αποθήκη ξεφορτωσης αυτών των δεμάτων εταιρείας κουριερ με σπασμένα δάκτυλα των ποδιών τα οποία έσπασε κατά την διάρκεια της εργασίας του πάνω στη βιασύνη του λόγω υπερβολικής πίεσης από εργοδότες.
        Τα συμπεράσματα δικά σας για το τι τραβάνε αυτοί οι άνθρωποι για να πάρουμε εμείς το πολυπόθητο δέμα.
        Αντιλαμβάνομαι και σέβομαι την ανησυχία σας αλλά μην χάνουμε την ανθρωπιά μας μέρες που είναι.

    • Γιωργο οι πελατες μας ξερουν πολυ καλα τους χρονους παραδωσης και απλα κοροιδευουν τον κοσμο . υπαχουν επισημες ανακοινωσεις που απλα τις εχουν γραψει στα παλια τους τα παπουτσια απλα και μον για να πουλησουν. οχι οτι τα κανουμε ολα σωστα και εμεις δυστυχος υπαρχουν εταιρεις , υποκατυαστηματα και συναδελφοι που αδιαφορουν , οπως και σε ολα τα επαγγελματα. ο απλος κοσμος απλα παραγγελνει οτι θελει και καλα κανει . την σωστη αποφαση πηρε το τζαμπο που ειπε τελος οι παραγγελιες και μετα παλι ανοιγουμε. δεν ειναι υποχρεομενος ο κοσμος να διαβαζει τις ανακοινωσεις και τα νεα των κουριερ. περιμενει δεμα που του ειπε ο χ αποστολεας σε3 μερες θα το εχεις. περνουν 10 μερες και δεν το περνει , δεν φταιει ο πελατης αλλα εκεινος που οταν το πουλουσε του ειπε 3 μερες και αν δεν το ειπε η κουριερ σε αυτον φταιει η εταιρεια κουριερ

  • ΤΑ ΛΕΦΤΆ ΠΟΥ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΎΣ ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΜΆΣ ΣΕ 3-4 ΗΜΈΡΕΣ ΤΑ ΘΈΛΟΥΝΕ ΚΑΜΊΑ ΈΚΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ 10-15 ΗΜΕΡΕΣ ΩΡΑΊΑ COURIER.ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ ΜΟΎ ΑΚΌΜΑ ΛΊΓΟ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΠΟΙΌ ΠΟΛΛΆ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΟΡΆ

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.