Τα MediaMarkt βαθμολογούνται με 0 στο skroutz

Τα MediaMarkt βαθμολογούνται με 0 στο skroutz

Ένα περίεργο “ρεκόρ” κατέκτησαν τα καταστήματα MediaMarkt, καθώς στην ιστοσελίδα skroutz βαθμολογούνται με… 0 αστέρια. Συγκεκριμένα, με μία αναζήτηση στο skroutz μπορεί να δει κάποιος ότι η αλυσίδα καταστημάτων έχει συνολικά 441 κριτικές, εκ των οποίων οι 362 είναι αρνητικές και οι 79 είναι θετικές.

Πέραν όμως των κριτικών, αναγράφεται πως η εταιρεία έχει πάνω από 500 παραγγελίες ανά εβδομάδα μέσω skroutz. Δε γνωρίζουμε αν είναι κάποιο bug του skroutz ή αν όντως αυτή είναι η βαθμολογία των MediaMarkt, γιατί είναι αρκετά περίεργο αφού έχει και θετικές.

Γιατί λέμε ότι μπορεί να είναι bug; Γιατί η αλυσίδα καταστημάτων Κωτσόβολος, η οποία έχει 487 παραγγελίες με 128 θετικές και 359 αρνητικές έχει έστω 1,7 αστέρια, με πάνω από 1000 παραγγελίες κάθε εβδομάδα μέσω skroutz. Τα καταστήματα Γερμανός έχουν 4,5 αστέρια από… 7 αξιολογήσεις, εκ των οποίων οι 4 είναι θετικές και οι 3 αρνητικές.

Οδηγός Καταναλωτή για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες: Συμβουλές και δικαιώματα

Από τα μεγάλα καταστήματα, το Πλαίσιο έχει την καλύτερη βαθμολογία, με 4,9 αστέρια από 28 αξιολογήσεις, εκ των οποίων μόνο οι 7 είναι αρνητικές. Αυτό ίσως αντανακλά και τα γενικά προβλήματα που υπάρχουν τις ημέρες του lockdown, καθώς το Πλαίσιο είναι η μόνη εταιρεία που βγάζει “δικούς του” οδηγούς και παραδίδει άμεσα (ενημέρωση: Μαθαίνουμε ότι και ο Κωτσόβολος χρησιμοποιεί δικά του φορτηγά για τις παραδόσεις παραγγελιών).

Από την άλλη, τόσο τα MediaMarkt όσο και οι υπόλοιπες αλυσίδες στηρίζονται στις εταιρείες διανομής, οι οποίες έχουν τραγικό πρόβλημα με την τόσες πολλές παραγγελίες. Ήδη η Γενική Ταχυδρομική είναι νοκ άουτ ενώ και η Speedex έχει τεράστιο όγκο παραγγελιών και δεν μπορεί να ανταποκριθεί άμεσα.

Εσάς ποια είναι η γνώμη σας; Έχετε αγοράσει από τα MediaMarkt τις περασμένες εβδομάδες; Αν ναι, η εμπειρία σας ήταν όντως τόσο κακή ή πρόκειται για “υπερβολές” των πελατών που σχολάζουν στο skroutz;

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
77 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Νίκος Κ

Και ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ έχει βάλει δικούς του οδηγούς για αποστολές και παραλαμβάνεις άμεσα !!!

Κώστας Βλαχάκης

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Για τους οδηγούς εννοούμε, για το πόσο “άμεσα” παραλαμβάνουν ολοι δεν το ξέρουμε.

kostas

παρήγγειλα κυριακή βράδυ, τρίτη μεσημέρι είχα tablet. συνάδελφος πήρε 2 logitech headset τετάρτη μεσημέρι πέμπτη μεσημέρι τα είχε άλλος συνάδελφος παρήγγειλε κινητό δευτέρα πρωί και τρίτη μεσημέρι το είχε. και ξέρεις τι λένε “συμπτωση επαναλαμβανόμενη δεν είναι σύμπτωση” μέσω κοτσόβολου. απο την άλλη παπούτσια απο intersport παραγγελιά απο 29/11 και ακόμη είναι στο hub της εταιρείας. παραγγελία 2 προιόντων μέσω skroutz στις 1/12 το 1ο μέρος ήρθε στις 5/12 (σήμερα) απο κατάστημα αττικής αλλά το 2ο απο κατάστημα επαρχίας, μάλλον έχει πέσει σε κάποια μπλόκα για αγρότες.

Μακης

Παιδιά, εγώ έχω παραγγήλει απο Κωτσοβολο 8 μερες πριν, ακομα να μου ερθει…

Χρήστος

Ο κοστοβολος δεν έχει δικούς του οδηγούς δίνει αποστολές σε διάφορες μεταφορικές κάτι πολύ κακό γιατί την μια είναι καλός ο μεταφορέας και την άλλη πετάει τα δέματα δεξιά αριστερά χωρίς να νοιάζεται αν χαλάσει

George

Είχα την χειρότερη εμπειρία με την Media markt
Είχαν χάσει το δέμα μου για 3 μέρες και το ψάχνανε …
Ισχύει το 0 δεν είναι κάποιο λάθος.. άντε 1 να είναι αλλά και πάλι ότι χειρότερο
Αυτά τα μαγαζιά αξίζουν μόνο αν πηγαίνεις εκεί και να παίρνεις.. Στο online κομμάτι είναι πολύ πίσω, καμιά σχέση με τα skroytζομαγαζα

Χρήστος Σέρρες

Κάνω παραγγελία. Αυθημερόν έμβασμα στην τράπεζα και email με το έμβασμα. 4 μέρες μετά παίρνω τηλέφωνο, η παραγγελία αγνοείται. Θα σας πάρουν από τα κεντρικά η απάντηση. Σήμερα μετά από 2 μέρες τίποτα…Δευτέρα θα τους πάρει και θα τους σηκώσει…

Γιώργος

Μια από τα ίδια 12 μέρες τώρα

τασος

μια απο τα ίδια και εγώ. 14 μέρες και μετρώ

Κυριακος

2 παραγγελίες στο προηγούμενο lock down και δεν είχα κανένα προβλημα.
Και οι 2 ήρθαν εντός 2 ημερών.

Σπύρος

Αν υπήρχε βαθμολογία και κάτω από το μηδέν θα το είχε σιγουράκι.
Τρεις φορές το τελευταίο διάστημα σε newsletter που μου έρχεται στο mail μου είχε κάποιες προσφορές που με ενδιέφεραν.Οταν πατούσα στο προϊον και με πήγαινε στην σελίδα τους η τιμή ήταν διαφορετική και φυσικά προς τα πάνω.Τους έστειλα και τις τρεις φορές mail μαζι με screenshot από τα newsletters αλλά απάντηση δεν πήρα.
Απλά τραγικοί και φυσικά αναξιόπιστοι.

Stathis

Δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα με τα Media Markt, ίσα ίσα σε σύγκριση με τις πολύ άσχημες εμπειρίες που είχα με Κωτσόβολο (ουκ ολίγες) και με Πλαίσιο, με το Media Markt ήμουν πάντα ευχαριστημένος. Είχε μερικές φορές κάποια αρνητικά, δεν είναι άγιοι αλλά πάντα όταν είχα κάποιο πρόβλημα έβγαζα γρήγορα άκρη και το after sales ήταν πάντα άψογο με αποτέλεσμα να έχω κάνει τις περισσότερες αγορές μου από εκεί. Για να είμαι αντικειμενικός όμως δεν έχω παραγγείλει στην περίοδο του Lockdown κάτι απο εκεί για να γνωρίζω τι γίνεται με τις αποστολές. Είναι όμως λίγο άδικο να κρίνεται το κατάστημα για τα προβλήματα που έχουν οι εταιρείες courrier, AN φυσικά ισχύει αυτό, γιατί είχα την εντύπωση ότι και το ΜΜ στα φέρνουν οι ίδιοι όταν είσαι σχετικά κοντά τους (εγώ το 95% το έχω παραλάβει ο ίδιος από το κατάστημα)

Stathis

Επίσης να προσθέσω πως η τελευταία μου εμπειρία με τα MM είναι μεν εντός του 2020 αλλά αρκετούς μήνες πριν.. δεν ξέρω τι μπορεί να έχει αλλάξει τους τελευταίους μήνες, ειδικά όσο η ένωση με τα public (τα οποία δεν έχω σε εκτίμηση) γίνεται όλο και πιο βαθιά.

Κωστής Τ

Και public απαίσια εξυπηρέτηση.. Παραγγέλνω προϊόν την Κυριακή (μετά τη Black Friday) , το προϊόν διαθέσιμο , ολα καλα, συνδέομαι με τον λογαριασμό μου, κανω την παραγγελία , βάζω τα στοιχεία της κάρτας μου, έρχεται ένα Μειλ οτι παρέλαβαν την παραγγελία μου , όπως επίσης και τα χρήματα απο την κάρτα μου. Τρεις μέρες αργότερα μου στέλνουν Μειλ οτι η παραγγελία μου βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης στο δίκτυο των προμηθευτών με σκοπό να επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητά του κ οτι δεσμεύονται να καταβάλουνε κάθε δυνατή προσπάθεια για γρήγορη εύρεση και παράδοσή του και οτι θα επικοινωνήσουν μαζί μου στη συνέχεια. Έστειλα Μειλ για διευκρίνιση , δε μου απάντησαν ποτε. Τα χρήματα τα πήραν , το προϊόν ακομα αναζητάται στο δίκτυο των καταστημάτων. Ποσο δύσκολο ειναι εν ετει 2020 να δεις αν υπάρχει ένα προϊόν σε ηλεκτρονικά καταστήματα!! Έχουν περασει 5 ημερες και ακομα δεν ξέρουν αν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν μου! Ποτε θα μου το στείλουν δηλαδή;; Εχω παραγγείλει πολλες φορές και ακριβά προϊόντα απο καταστήματα Σκρουτζ που τα είχα άμεσα κ χωρίς προβλήματα στο σπίτι μου. Σίγουρα δε θα παραγγείλω ξανα απο public και θα δυσφημίσω την εταιρία. Ούτε μισο αστέρι δε θα έβαζα!

Αριστοτέλης

Το ίδιο συνέβη και σε εμένα, 24/11 παραγγελία άμεσα διαθέσιμου προϊόντος από mediamarkt και έκτοτε ούτε φωνή ούτε ακρόαση, αλλά οι δόσεις άρχισαν ήδη να πληρώνονται.. έστω μια ενημέρωση για το πότε θα παραλάβουμε..πάντως σε μεγάλες συσκευές πριν χρόνια δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα

Γιώργος

Νομίζω πως αν πήρες το λαπτοπ που πήρα και εγώ την ιδια ημερομηνία, θα κλαίμε παρέα .

Να.sos.

Μου έχει γίνει 2 φορές αυτό και σε χρονική περίοδο άσχετη, εννοώ ότι όχι στις καραντίνες, για παιχνίδια του γιού μου. Ευτυχώς που επειδή στην πάτησα την πρώτη φορά τις επόμενες έβαλα τρόπο πληρωμής αντικαταβολή στο κατάστημα. Όπως αποδείχθηκε και στην άλλη περίπτωση το κατευθυνόμενο αυτοκίνητο δεν το είχαν και μετά από 10+ ημέρες ύστερα από δική μου ενόχληση μου απάντησαν ότι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο ενώ όταν έγινε η παραγγελία ήταν. Δεν μπορώ να βρω τί φταίει, φταίμε εμείς για την εμπιστοσύνη μας, φταίμε εμείς που τόσα χρόνια τους τα σκαμε; όχι μόνο σε αυτούς, φταίμε εμείς που σαν χάνοι περιμένουμε την Black Friday λες και είναι το νέο άλμπουμ των Maiden;
Black Friday και Κλάιν Μάιν.
Πάντως γενικά είμαι άτομο που βλέπει και την άλλη πλευρά και η αλήθεια είναι ότι το σύστημα των παραγγελιών κατέρρευσε, ειμασταν κάτω των αναμενόμενων, πλέον τρέχουν και δεν φτάνουν.

Μαρία

Αυτό ακριβώς συνέβη και σε μένα από τα public. Μάλιστα μου εμφάνιζε στο site ημέρα παράδοσης (2-3 μέρες μετά την παραγγελία μου). Δύο μέρες μετά την καταχώρηση της παραγγελίας μου ήρθε mail που ανέφερε πως βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης στο δίκτυο προμηθευτών. Περίμενα 2 εβδομάδες, επικοινώνησα με τα κεντρικά, δεν έβγαλα άκρη κι εν τέλει έστειλα mail και ακύρωσα την παραγγελία. Μεγάλη ταλαιπωρία για το τίποτα.

Ανδρέας

Aκριβώς τα ιδια αντιμετώπισα με παραγγελία μου στο PUBLIC στις 20/11 τέλος την ακύρωσα και με παρέπεμψαν για το ίδιο προϊόν στα MEDIA MARKT απο τις 28 /11 κανείς δεν ξέρει να μου πει σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία και με ποια μεταφορική γίνεται η αποστολή …..
ΥΓ. οι δόσεις φυσικά έχουν ξεκινήσει να χρεώνονται στην τράπεζα χωρίς να έχει παραληφθεί το εμπόρευμα
Δευτέρα καταθέτω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και για τις δύο εταιρείες

Assodyos

Τρίτη 01.12 παρήγγειλα τηλεόραση, και σήμερα 04.12 στις 08:05 το πρωί ήρθε!
Στο site είχε εκτιμώμενη ημέρα παράδοσης από 03.12 έως 10.10 οπότε δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο.

Last edited 4 μήνες πριν by Assodyos
Βασίλης

Τι περιοχή είσαι ;

Assodyos

Καλαμαριά / Θεσσαλονίκη

Βασίλης

Εγώ περιμένω ένα πληκτρολόγιο εδώ και 7 μέρες σχεδόν και είναι “δίπλα”
Τυχερός είσαι.

Yiannis

Έκανα παραγγελία από Mediamarkt, αλλά και από public… στα public την ακύρωσαν μετά από 4 μέρες λόγο μη διαθεσιμότητας και από Mediamarkt αγνοείται, ακόμα περιμένω .
Από Κωτσόβολος 3 παραγγελίες που έκανα, σε 5 μέρες τις είχα στα χέρια μου.

Κωνσταντίνος

Έκανα παραγγελία στις 29 Νοεμβρίου και ακόμα δεν έχω καμία ενημέρωση για την παραγγελία…

Αλέξανδρος

Άραγε το ΣΚΡΟΥΤΖ πόσα αστέρια εχει στο ΣΚΡΟΥΤΖ;
Αμάν πια με αυτό το ΣΚΡΟΥΤΖ, αρχίζει να τρομάζει αυτό το μονοπώλιο και εκμετάλλευση που πέφτει

Konstantinos.

Σωστός!!!!

anastasios

Εγω εχω μονο θετικες εμπειριες απο το MediaMarkt

Νίνα

Έχω παραγγείλει από 26/11 ένα κινητό το πληρώσα μέσω τραπέζης τους στέλνω σε mail την απόδειξη. Την Τρίτη 1/12 μου έστειλαν μνμ ότι η παραγγελία μου εχει φύγει για παράδοση…. Ακόμα έρχεται μέσω acs….το πρόβλημα τώρα είναι με την κουριερ

Σωτήρης

Πιστεύω πως στο εξής, όλο το παιχνίδι του ανταγωνισμού μεταξύ των μεγάλων αλυσίδων θα παιχτεί στο ιδιόκτητο δίκτυο διανομής. Ή έστω στη συνεργασία με αξιόπιστες μεταφορικές, όπως κάνει το Πλαίσιο με τον Βεϊνόγλου. Όποια αλυσίδα εξακολουθήσει να βασίζεται έστω και εν μέρει στις σαπροκούριερ για τις διανομές, θα χάσει σημαντικό ποσοστό από την πίτα. Τα… πάθη των καταναλωτών με την καραντίνα και το Black Friday θα γίνουν μαθήματα για το ποια αλυσίδα θα επιλέγουν.

Con456

Η πιο αξιόπιστη σελίδα για διαδικτυακές παραγγελίες και σε καλές τιμές είναι το e-shop. Ξέρεις πού πάει η παραγγελία σου , το πληρώνεις αντικαταβολή και το παραλαμβάνεις είτε ταχυδρομικά είτε από το κατάστημα. μεγάλες αλυσίδες είναι μόνο για να πας από το κατάστημα και να το αγοράσεις επιτόπου. Αν μπλέξεις με ταχυδρομικές είναι μετά θέμα τύχης αν θα εξυπηρετηθείς γρήγορα ή θα μπλέξεις με το σύστημα.

μανωλης

εκανα παραγγελια στο e-shop και πληρωσα αμεσως με καρτα. την αλλη μερα μου εστειλαν mail να επικοινωνησω μαζι τους.
μετα απο 20 λεπτα αναμονη και καθε 5 λευτερολεπτα να μου λεει στα ξενα ποσο θα περιμενω μου ειπαν οτι πρεπει να πληρωσω ακομη 2,5 ευρω για τα μεταφορικα. ειπαμε να τα δωσω στον κουριερ. οταν μετα απο 8 μερες ηρθε ειχαν βαλει να πληρωσω αντικαταβολη 5,5 ευρω τα οποια και πληρωσα στον κουριερ. πηρα τηλ.για να μου επιστρεψουν τα 3 ευρω που μου “φαγανε” και δεν σηκωναν το τηλ. αλλα ενα μηνυμα ελεγε να στειλουμε mail για οτι προβλημα υπαρχει. τους εξηγησα τι εγινε αλλα σχεδον δεκα ημερες τωρα δεν ελαβα καμια απαντηση.

Παναγιώτης

Παραγγελία 3 Νοεμβρίου το δέμα ήρθε ελλειπή
Τηλέφωνα πήρα μηνύματα έστειλα η απάντηση τους ότι θα με πάρουν τηλέφωνο και τηλέφωνο δεν παίρνουν
Κοροϊδία η ανικανότητα αναρωτιέμαι
Η επομενη κίνηση είναι συνήγορος του καταναλωτή και και ινκα

Αναρωτιέμαι ακόμη αν τα 29.90 ευρώ που κοστίζει το προϊόν που πλήρωσα και δεν μου έστειλαν αν τους λείπει τόσο πολύ

Νικος

Εμπειρια απο το mediamarkt …Από την προηγουμενη Παρασκευη πληρωσα για μια τηλεφωνική παραγγελια , κατάθεσα το ποσο , εστειλα καταθετηριο στο email τους και μια εβδομαδα μετα δεν ξερουν τιποτα , δεν εχουν δει τιποτα θα με παρουν τηλ …η ιδια απαντηση καθε μερα . Ποτε ξανα …

Αρης

Ειναι αθλιοι σαν καστημα / εξηπηρετηση.
Κ Σερβις α π α ρ α δ ε κ τ ο. Μας εχου χε./νους αρκη να παρου τα λεφτα αθλια η απατη της blakfr. Τιμες + 30(%. Και μιων 10% στην blak frdey. Ειναι αθλιοι αν νομηζουν οτι μας κοροιδευουν. Μια ματια επιτοπου τιμες εκει κ τιμες με ιδιο κωδικο εμπορευματος στο ιντεγνετ κ θα καταλαβεται ολλοι

Last edited 4 μήνες πριν by Αρης
Δημήτρης

Την χειρότερη εμπειρία με τη media markt. Αγόρασα από το κατάστημα μια τηλεόραση ήταν ελαττωματική με καμμένα pixels κ φαινόμενο cloud.. Από 2 Νοεμβρίου.. Ζήτησα τα λεφτά μ πίσω, μου πήραν την τηλεόραση πίσω κ δεν έχω καμία απάντηση από 21 Νοεμβρίου… Ανέφερα ότι θα απευθυνθώ στην Υπηρεσία του Καταναλωτή… Αλλά με γράφουν.

Νίκος

Όταν από, Κωτσοβολο παραγγέλνω φορτιστή και μου έρχεται μπαταρία μετά από 7 μέρες αναμονής… και ενώ αφού έχω πληρώσει έξοδα αποστολής, με αναγκάζουν να πάω από το κατάστημα που το έστειλαν(!) για να μου το αλλάξουν… απλά #ποτεξανα

Alexandros

Παραγγελία που έγινε στις 27/11 εφυγε σήμερα απο την αποθήκη με εκτιμώμενη παράδοση στις 10/12 οπως επίσης και μια παραγγελία από τις 30/11.
Για άλλη μια παραγγελία ομως που έγινε επίσης στις 27/11 έφυγε στις 28/11.
Φυσικά δεν έχει παραδοθεί ακόμα κάτι.

Μιχάλης Δ.

Δεκέμβριο του 2019 αγόρασα μια κουζινομηχανή kenwood χαλασμένη μετά απο 6 μήνες και ενα σωρό τηλεφωνήματα έπρεπε να μπει στην μέση το ινστιτούτο καταναλωτή για να μου επιστραφουν τα χρήματα.αρα οχι 0 αλλά -10!!!!

Last edited 4 μήνες πριν by Μιχάλης Δ.
Junior

Καλησπέρα σας αγοράσα από MediaMarkt πριν μία εβδομάδα και τα έλαβα σε λίγες μέρες μόνο, όλα άριστα.

Vassilis

ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΑ MEDIA MARKT!! Και εγω εβαλα αρνητικη σημερα! Μια εβδομαδα μου εχουν παρει τα λεφτα και σημερα μετα απο 8 τηλεφωνα και 2 απειλες με πηραν πισω να μου πουν οτι ηταν λαθος το αποθεμα στο site και τους ζητησα επιστροφη χρηματων και μου ειπαν πτι δεν ξερουν ποτε θα γινει…

Χαράλαμπος

Άθλια εξυπηρέτηση παραγγελία στις 24/11, laptop MacBook air, ακόμη περιμένω. Η πλάκα είναι ότι δεν ξέρουν να μου πουν με ποια courier έχουν στείλει το προϊόν ούτε τον αριθμό αποστολής. Το μόνο που μου λένε από την εξυπηρέτηση είναι βλέπουμε ότι έχει φύγει προς παράδοση μην ανησυχείται θα σας έρθει.

Marylou

Παράγγειλα κουζίνα στη media markt στις 27/11 και την Δευτέρα 30 /11 μου την είχαν παραδώσει. Απ’ότι είδα την έφερε μια μεταφορική με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία. Και στην προηγούμενη καραντίνα είχα παραγγείλει κάποια πράγματα και τότε ήρθαν στην ώρα τους.

Δημητρης

Πηρα πλυντηριο απο το MEDIA MARKT πριν 2 μηνες και υποτιθεται οτι θα εδιναν μια δωροεπιταγη 30€ για να γινουν ανταγωνηστικοι στη τιμη αλλα μετα απο 5 επικοινωνιες που ειχα μαζι τους καταλαβα οτι ειναι ενα ακομη ψεμα τους γιατι λεει οτι δεν εχουν υπογραψει συμβολαιο.Η εταιρεια στηριζεται στα ψεματα εινα υπο διαλυση προσεξτε τις αγορες σας!!!

Εγγλεζου

Φυσικά αρνητική κριτική θα δώσω γιατί μου έχουν φέρει άλλο προϊόν από αυτό που έχω παραγγείλει, άρα λάθος δικό τους και αφού πήρα τηλέφωνο να μου φέρουν αυτό που είχα παραγγείλει μου είπαν να στείλω mail, φυσικά και έστειλα,αλλά καμμια απάντηση. Πήρα ξανά τηλέφωνο και ζήτησα κάποιον υπεύθυνο να μιλήσω, η κοπέλα (απαράδεκτη η συμπεριφορα της) δεν μου έδωσε κανένα και μου είπε να στείλω και άλλο mail. Τελικά περιμένω ακόμα να με καλέσουν.

Πολύδωρος

εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι όπως είναι φυσικό κάποιοι πρόλαβαν και έτρεξαν αυτές τις μέρες και νωρίτερα φυσικά να κάνουν κάποιες αγορές . το ότι μπαίνεις από το skroutz για να δεις καλύτερη τιμή δεν σημαίνει ότι θα γυρίσεις και πίσω να αξιολογήσεις πάντα.
κάποιοι το έκαναν και όντως υπάρχει αυτή η αναλογία η οποία βασίζεται προφανώς στον αλγόριθμο που έχει να κάνει με τις κριτικές… μεμονομένα δεν γίνεται να υπάρχουν προβλήματα….. αλλά μαζικά αν ήταν 0 σε όλα τα μαγαζιά να έλεγα ναι… εγώ βλέπω παντως φουλ αρνητικές αξιολογήσεις και 73 θετικές… μπορεί να είναι και λίγο πριν το 1 αστέρι… αν πάει 100 θετικές λογικά εκεί θα είναι… άρα μια χαρά είναι.

Κώστας

Η δικια μου εμπειρία απο το mediamarkt ειναι σαφώς καλη. Εκανα μια παραγγελία 22Νοεμβριου blackfriday και με ενημερωνε οτι θα γινει αποστολή 30 Νοεμβρίου όπως και έγινε. Ο χαμός ήτανε μετα, που δεν ήξερα που ειναι το δεμα. Η κουριερ acs έλεγε οτι δεν το παρέλαβε ακομα, ενω η mediamarkt μου έστειλε αριθμο αποστολής 2Δεκεμβριου και εδω θα πω οτι ειναι απαράδεκτη η mediamarkt. Εστειλες το δεμα δώσε τον voucher στο πελάτη σου. Τελικα 3Δεκεμβριου ήρθε το δεμα μου. Δεν άργησε μπορω να πω απλα. Κατάλαβα οτι γίνεται πανικός στις κουριερ και λογικό ειναι κάποιος να μην ειναι ευχαριστημενος. Αλλο δεμα μου που ήρθε με elta courier έκανε 5 μερες ενω ήξερα απο τον πωλητή οτι μπορει να κάνει και 15 μέρες. Στην τελική να γνωρίζει ο κόσμος οτι λόγο φόρτου κάποιος μπορει να μην είναι ευχαριστημενος. Τέλος περιμενω ενα ακομα δέμα απο delta courier που μπορει να αργήσει 10 μέρες. Εξοπλιστητε με υπομονή γιατι είναι ολα ανθρώπινα. Τωρα για τα επείγον και όχι λαπτοπ, ταμπλέτες κινητά και λοιπά Πληρώστε κατι παραπάνω και θα σας έρθουν γρήγορα. Μην περιμένετε γρήγορα και φθηνά.

Gntm

Πάντως εγώ από το Πλαίσιο παράγγειλα και με ενημέρωσαν ότι θα μου το στείλουν με Speedex

Αποστόλης

Για τα MediaMartk θα έπρεπε να υπάρχει αρνητική βαθμολογία. Η εμπειρία μου από το συγκεκριμένο κατάστημα είναι χείριστη. Αγόρασα ένα λάπτοπ στις 23/11/20, το οποίο πλήρωσα εφάπαξ. Σήμερα 5/12/20 η συσκευή δεν έχει φύγει ακόμα απο το κατάστημα. Καθημερινά επικοινωνώ μαζί τους και τους ρωτώ τι γίνεται με την παραγγελία. Η απάντησή τους ποια είναι;. Δεν έχουμε αυτή τη στιγμή περισσότερες πληροφορίες για το προϊον. Αφήστε μας τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας. Ακόμη περιμένω να με ενημερώσουν. Όταν τους ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου, μου είπαν πως αυτό είναι δυνατόν να γίνει , αλλά θα χρειαστεί να περάσουν αρκετές μέρες μέχρι να επιστραφούν. Οι προσπάθειές μου να επικοινωνήσω με το συνήγορο του καταναλωτή, έπεσαν στο κενό, αφού κανείς δε σηκώνει το τηλέφωνο. Και ρωτώ ποιος θα προστατεύσει τον ανυποψίαστο καταναλωτή που εμπιστεύεται μια υποτίθεται μεγάλη και σοβαρή εταιρεία , από τέτοιου είδους συμπεριφορές;

Μάνος

έκανα παραγγελία 1/12 από mediamarkt . Στο προφίλ μου γράφει πως έχω παραλάβει το προϊόν. Εννοείται πως πήρα τηλέφωνο και μου είπαν πως είναι τυπογραφικό λάθος (;;;) . Ζήτησα τον αριθμό φορτωτικής γιατί δεν εμφανίζεται πουθενά. Στο site της ACS φαίνεται ότι
1/12 η ACS παρέλαβε και έφυγε από Αργυρούπολη για Κολωνό.
5/12 ακόμα έρχεται.Μαλλον θα βρήκε κίνηση στη Βουλιαγμένης

Από τη Σκύλλα (mediamarkt) στη Χάρυβδη (ACS)

ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Mediamarkt παράγγειλα 2 μερες πριν κλεισουν τα καταστηματα στη Θεσσαλονικη.
Και παρελαβα 2 βδομαδες μετα. 0ταν τους καλουσα μου ελεγαν οτι δεν γνωριζουν ποτε θα σταλει η παραγγελια. Δεν ηταν θεμα μεταφορικης δηλαδη.

Αντώνιος Πέτσας

Η mediamarkt από την black Friday κ έπειτα τα έκανε κουλουβάχατα, κυριολεκτικά, λάθος παραγγελίες κ άφαντοι στις τηλεφωνικές αναζητήσεις των υπευθύνων πέρα από τό τηλεφωνικό κέντρο. Από μένα είναι όχι.

Philip

Από τότε που το Mediamarkt πέρασε στα χέρια ελληνικών συμφερόντων (public) έγινε σα τα μούτρα μας.

pito

Τα δικα μου καλα ειναι δε ξερω για τα δικα σου…..

pito

Ο κωτσο με παραγγελια 27 11 στη 01 12 ηταν σπιτι μου….

Γιώργος

Παράγγειλα πριν 2 εβδομάδες ημέρα Πέμπτη από Media Markt έναν εκτυπωτή και την Δευτέρα ήταν σπίτι!! Γενικά δεν έχω πρόβλημα με παραδόσεις..

Mary

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ?? ΚΟΡΟΪΔΊΑ!!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ εδώ και χρόνια!! Ούτε από κατάστημα ούτε online!!! Ερευνα αγοράς για προϊόν (ψυγειο) που το εμφάνιζε στο skroutz με έκπτωση προσφορά το είχε πχ στα media markt στην ίδια τιμή χωρίς να είναι σε έκπτωση! Κουζίνα Pitsos εξτρά στη τιμή τα ταψιά φούρνου???? Και το ίδιο ακριβώς προϊόν στα media ολα μέσα στη τιμή η οποία ήταν και λίγο πιο κάτω!! Stirella στο Κωτσοβολο αγοράζω και χαλάει σε 1 μήνα μέσα και την πάω πίσω χωρίς να το αλλάζουν μόνο επιδιόρθωση. Και τέλος να αναφέρω για την απαράδεκτη συμπεριφορά και αδιάφορη, σαν να σου κάνουν χάρη, των υπαλλήλων του Κωτσοβολου!!! Να μην έρχεται κανείς να σε εξυπηρετήσει και σε ερώτηση μου η απάντηση ήταν δες τα προϊόντα και τα καρτελάκια τι αναγράφουν. Εν αντιθέσει με τα media σε άπειρες αγορές σε διάφορα τμήματα να τρέξουν να ρωτήσουν τι θα θέλαμε και να μας αναλύουν το προϊόν με ευγένεια και χωρίς να “αγκομαχούν”.

Mpi!

Παιδια με τη mediamarkt ετρεχα 2 μήνες για μια δώρο κάρτα την οποια με σταυρωσανε για να μου τη δωσουνε! 19 Σεπτεμβρίου αγορασα λαπτοπ με προσφορα 50 ευρω για τις επομενες αγορες! Στο ταμειο με ενημερωνουν οτι θα τη λαβω με sms αλλα ποτέ δεν είπαν το πότε! Καλω μια εβδομαδα μετα και με ενημερωνουν οτι στον εναν μήνα θα ερθει! Εγω υπομονή! 19 Οκτωβρίου καλω και τους ενημερωνω πως δεν εχω λαβει τπτ ουτε εμαιλ ουτε sms, με ενημερωνουν οτι η εντολη εχει δωθει για να σταλουν ολες οι καρτες σε 2 μερες! Υπομονη παλι εγω! Καλω στις 2 μερες και μου λενε ελατε απο το καταστημα να την παραλαβετε διοτι δε βρισκω λογο που περιμενετε ενα μήνα και για κατι τόσο απλό! Κανω 25 χιλιόμετρα να παω να τη παρω και στο καταστημα με κοιταζαν σαν χάνοι! Μου πουλανε τρελιτσα οτι δε μιλησατε με εμας μαλλον με τα κεντρικά, τους δειχνω 12λεπτη συνομιλια με το τηλεφωνικο κεντρο γερακα και το βουλωνουν! Μου λενε συγγνωμη δε γινεται να λαβετε τπτ θα πρπ να περιμενετε μια εβδομαδα ενω με ενημερωνουν οτι θα προωθήσουν email να ειμαι πρωτος πρωτος στη λίστα αναμονής.ε αυτα και με αυτά εχει φτασει 26 Οκτωβρίου! Καλώ… Συνέχεια »

Νικος

Έχω πάνω από 15 μέρες στείλει αρνητικό σχόλιο στο scrooge για κατάστημα που με εξαπάτησε δεν το έχουν δημοσιεύσει και ζητάνε συνέχεια το παραστατικό αγοράς το οποίο τους το έχω στείλει ήδη τρεις φορές.

Δημήτρης Ντ

Εγω παρατήρησα κάτι αλλο. Οι wow black friday τιμες της media markt δεν περιλάμβαναν το φπα, το οποίο χρεωνόταν στο checkout

stavag

υπάρχει εξήγηση
πλεον τα media markt ανηκουν στον ομιλο public που ειναι ενα μπάχαλο
Βαζουν προιοντα για προσφορές ενω δεν τα εχουν μόνο και μόνο για κραχτες ,καθυστερουν παραγγελιες κλπ
μακριά απο αυτους
Οσο η media markt ανηκε στην θυγατρική ηταν ολα οκ τώρα καλο κουράγιο

Λάζαρος Θ.

Παραγγειλαμε αφυγραντηρα 24L, μας ηρθαν 2 των 12L. 2×12=24, ναι, μεν, αλλά…

Δημ.Τερζιδης

Απίστευτο! που έγινε αυτό; Σε ποιο κατάστημα,;

Τάσος Π

Αρχές Σεπτεμβρίου παραγγείλαμε κινητό (Samsung a30s) που ήταν διαθέσιμο και μέχρι το τέλος του μήνα δεν μπορούσαν να μας το στείλουν (δεν το είχε ο εισαγωγέας, ήταν η δικαιολογία του media markt) ενώ στον Γερμανό και τη Vodafone ήταν διαθέσιμο. Το απαράδεκτο ήταν ότι μας έλεγαν αλλά κάθε φορά που τηλεφωνούμε. Τελικά ακυρώσαμε και το πήραμε από τον Γερμανό.

τασος

Το θέμα δεν ειναι τόσο απλό… Έχω παραγγείλει 4 διαφορετικά προϊόντα και δεν μου έχει έρθει κανένα εδω και 17 ημέρες. Τους τηλεφωνώ και μου λένε οτι δεν βλέπουν σε πια μεταφορική είναι, ενω 1 απο τα 4 δεν υπάρχει διαθέσιμο. Μου λένε να μου επιστρέψουν τα χρήματα… ας πούμε καλά ως εδω..? Ας πούμε .. εγω όμως είμαι ο καταναλωτής και ξόδεψα ενα ποσό για να πάρω προϊόντα που ήταν προσφορά την Back Friday. Αν δεν τα είχαν διαθέσιμα έπρεπε να το αναγράφουν στη σελίδα τους … το αποτέλεσμα θα ήταν να τα παραγγείλω απο αλλού που ήταν διαθέσιμα.. σωστά? Σωστά. Καταρχάς η ψευδής διαφήμιση είναι αθέμιτος ανταγωνισμός και διώκεται. Κατά δεύτερο στέρησαν απο κάποιον άλλο κατάστημα τα έσοδα με ψευτιές Κατά τρίτο το κράτος έχασε φόρους. (τους έχασε γιατί σήμερα ακύρωσα την παραγγελία) Τέταρτο και μικρής σημασίας είναι οτι με τα λεφτά που μου επιστρέφουν δεν μπορώ να αγοράσω τα ακουστικά που ήθελα γιατί είχαν 80 ευρώ έκπτωση εκείνη την ημέρα. Αυτά για τα media markt. Δεν θα ξανααγοράσω απο αυτό το κατάστημα γιατί απλά βρίσκω την πολιτική του απαράδεκτη…. και καλώς ή κακώς ψωνίζοντας απο κάπου επιχορηγείς και την πολιτική της εταιρίας. Η καθυστέρηση μπορεί να είναι… Συνέχεια »

Γιαννης

Το 0 είναι πολύ καλός βαθμός για τα media Mark…-10 θα ήταν επιεικως…
Καμιά ενημέρωση ,καμιά απάντηση, σ έχουν γραμμένο ..μην πω που!!!
Άντε στη Γερμανία να ησυχάσουμε.

Γιώργος Ρ.

Παραγγελία από Media 15/12, την προπληρώνω (αφού δεν με άφηνε να πληρώσω με αντικαταβολή!), βάζω παραλαβή απ το κατάστημα του Ρέντη για να γλιτώσω την καθυστέρηση των μεταφορικών και μου στέλνουν με mail “Το εκτιμώμενο χρονικό διάστημα παραλαβής της είναι απο 26-Δεκ-20 εως 26-Δεκ-20″ !!!.
Αφενός γράφουν μια ημερομηνία που εκ των πραγμάτων δεν μπορώ να παραλάβω, αφετέρου αφού το προϊόν ήταν διαθέσιμο στο εν λόγω κατάστημα, πως γίνεται να χρειάζονται 11 ημέρες για να παραλάβω;
Αφού δεν ήταν κατάλληλα προετοιμασμένοι για το click away καλλύτερα θα ήταν να έμεναν κλειστοί!

ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Media markt
 Είχα παραγγείλει ένα πλυντήριο στις 27/11/2020 , το προϊόν διαθέσιμο και το πληρώνω με την κάρτα μου. Έρχεται ένα Μειλ ότι θα παραλάβω το προϊόν έως 3/12/2020. παρέλαβαν την παραγγελία μου , όπως επίσης και τα χρήματα από την κάρτα μου. όταν μπείκα με τον λογαριασμό μου να δω τι γίνεται με την παραγγελία, μου έγραφε ότι η παραγγελία έχει ακυρωθεί. Επικοινωνούσα μαζί τους στη συνέχεια κάθε δύο μέρες και κανείς δεν μου έλυνε το πρόβλημα. . Έστειλα δύο Μειλ, δε μου απάντησαν ποτέ. Τα χρήματα όμως τα πήραν. πήγα στα κεντρικά γραφεία έξαλλος και επιτέλους κάποιος μου είπε ότι το προϊόν δεν υπάρχει πλέον και θα μου επιστρέψουν τα χρήματα, που ακόμη περιμένω.
Απίστευτη ταλαιπωρία και ένα μήνα χωρίς πλυντήριο εξαιτίας τους.
ΤΟ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΠΙΘΑΝΌΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΩ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ. Ούτε μισο αστέρι δε θα έβαζα!

Pavlos

Παραγγελια στις 15/12/2020 και πληρωμη με πιστωτικη. Ακυρωση της παραγγελιας την ιδια μερα. Σημερα 11/01/2021 τα χρηματα δεν μου εχουν επιστραφει ακομα. Σημειωστε οτι η επικοινωνια μου με το καταστημα σε τηλεφωνο τουλαχιστον 3 φορες δεν εχει οδηγησει σε καμμια απαντηση ουσιας, τα email που εχω στειλει μεσω της φορμας στον ιστοσελιδα τους εχουν αγνοηθει εντελως.
Ειναι ή εντελως ανικανοι ή απατεωνες – Και την δικαιολογια για την περιοδο καραντινας κλπ κλπ την σβηνουν τελειως ολα τα καταστηματα που δουλευουν αψογα μεσα στην ιδια περιοδο.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ – ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!

Σταυρούλα

Καλημέρα! παιδια εγω εκανα παραγγελια απο τα mediamarkt την Πέμπτη και σήμερα Σαββατο ηρθε κιολας! Εμεινα αναυδη καθως ειχα διαβασει πολλες αρνητικες κρτιτικες! παντως το παιδι που εφερε τα πραγματα μου ειπε οτι ειναι μεταφορική που συνεργαζονται αποκλειστικα. Παντως σε 2 μερες ηρθαν τα πραγματα. Απιστευτο

Γιαννακούλης Γιώργος

Δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Παράγγειλα δύο air condition Bosh σε πολύ ανταγωνιστική τιμή. Το ένα ήρθε την μεθεπόμενη μέρα με μεταφορική. Το άλλο με την ίδια μεταφορική άργησε 5-6 μέρες αλλά με ενημέρωσαν σχετικά…
Ένα λαπτοπ που είχα πάρει hp και αυτό σε πολυ καλή προσφορά, ήρθε αμέσως, μέσω acs αυτό.
Εντάξει, δεν σου στέλνουν ούτε αριθμό αποστολής, ούτε εχεις δυνατότητα να παρακολουθείς online, αλλά το 1 αστέρι μόνο, μου φαίνεται υπερβολή. Κάνουν πολλές πωλήσεις και ίσως δεν τους ενδιαφέρουν οι αξιολογήσεις μας.
Σε άλλο σκρουτζομάγαζο και τι δεν έκαναν για να μην κάνω αρνητική αξιολόγηση, είχε γίνει κάτι πιο χοντρό τότε, βαριέμαι να το περιγράψω τώρα. Οι αρνητικές αξιολογήσεις, ως γνωστόν, δεν δημοσιεύονται άμεσα, αλλά πρέπει να περάσουν 10 μέρες. Την άλλη μέρα τι συγνώμες, τι δωροκάρτες, ίσα μετάνοιες δεν έκαναν από το μαγαζί, τελικά “πείστηκα” να αποσύρω την αρνητική.
Τέλος πάντων, πιστεύω ότι η εξυπηρέτηση της media markt κινείται σε “λογικά” πλαίσια, σίγουρα θα μπορούσε να εκσυγχρονιστεί περισσότερο, τέλος πάντων…

ΒΑΙΟΣ

MediaMarkt απλως απαραδεκτοι!!!! Παρηγγειλα οπως ολλος ο κοσμος μεσω covid και να μην ειμαι αδικος υπηρχε καθυστερηση ( δεν υπαρχει αυτο που παραγγειλατε αλλα θα το βρουμε ) αλλα οταν συννενοησε οτι θα πληρωσεις με καρτα και σου λενε ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ (αρκει να πληρωσεις) ερχεται τελικα λιγο πριν κλεισω τα 100 και τι μου λεει?ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΡΗΤΑ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ,τοτε τι λες?το λιγοτερο απλως απαραδεκτοι

Ευαγγελια

Από 15/12/20 παρηγγειλα apple MacBook Air με χρέωση πιστωτικής. Σήμερα 21/01/21 ακόμη δεν ξέρουν πόρε θα μπορώ να παραλάβω. Τους είπα να το ακυρώσουν και για αυτό ακόμη πρέπει να περιμένω 2-3 μέρες για να μου στείλουν επιβεβαίωση ακύρωσης της παραγγελίας. Επιστροφή χρημάτων κανείς δεν ξέρει ποτέ θα γίνει!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

Fotis

Δεν εχω λόγια. ΑΘΛΙΟΙ, κάτω του 0 μπορώ να βάλω στην αξιολόγηση?. Το αξίζουν. Από 23 Νοε 2021 και ακόμη ταλαιπωρούμαι. Ούτε Τηλέφωνα, ούτε mail, ούτε και από το κατάστημα σήμερα. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.
Συμπεριφορά από τον “Υπεύθυνο” καταστήματος …… για γέλια.
Καμία σχέση με το MEDIA MARKT που ήξερα!!!!!

Matina

Απαράδεκτο το media markt!!! Παραγγέλνεις, επιβεβαιώνουν και εκεί που περιμένεις την παραγγελία σου (2 μήνες από BLACK FRIDAY εγώ) την ακυρώνουν γιατί λέει δεν είναι διαθέσιμο!!! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ MEDIA MARKT!!!

Λίνα

Στις 5/11/20 έκανα αγορά ένα καταψύκτη Morris μοντέλο W74142E/2 απο το κατάστημα με μετρητά και έφτασε στις 7/11/20, ο οποίος βάζοντας τον στην πρίζα το display του δεν άναβε ποτέ. Ενημέρωσα αρχικά τη Media Markt και μου είπανε να επιβεβαιώσει η Morris το ότι είναι ελαττώματικός και όπως και έγινε. Η Morris έστειλε στη Media Markt επιστολή επιβεβαιώνοντας τα παραπάνω. Στις 23/11/20 παρέδωσα το προιόν. Έκτοτε δεν έχει γίνει η αντικατάσταση, μόνο μου έχει σταλεί στις 8/12 ένα email στο οποίο ζητάγανε την κατανόηση μου και την υπομονή μου. Απο την αρχή του ολου θέματος δεν με εχούν πάρει ούτε ένα τηλέφωνο ή να μου στείλουν κάποιο email ενημέρωσης σχετικό με την παραγγελία μου. Στις 25/1/21 και εφόσον έχουν ανοίξει τα μαγαζιά πήγα να το διευθετήσω απο κοντά. Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε στην αρχή ηταν εξαιρετικός επιβεβαίωσε όλα τα παραπάνω και μου είπε οτι υπάρχει πίστωση, εγγύηση με το καινούργιο πλεον προιόν και οτι όλα καλά. Απο εκεί και πέρα ενας γολγοθάς με την κυρία που μας εξυπηρέτησε. Δεν ήθελε να κατανοήσει την κατάσταση, έστελνε εμένα στην υποδοχή λες και ήταν δική μου δουλειά να το κάνω, κατέληξα στην υποδοχή να τους λέω να επκοινωνήσουν μαζί της και να της εξηγήσουν… Συνέχεια »

Peter21r

Και το 0 πολύ είναι για τη Mediamarkt δεσμεύουν τα λεφτά και δε στέλνουν τις παραγγελίες αν δε συμμορφωθούν σίγουρα θα πάμε στα δικαστήρια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business NVIDIA ARM

Υπό εξέταση η εξαγορά της ARM από την ΝVIDIA στη Μ. Βρετανία

H βρετανική Κυβέρνηση εξετάζει το ζήτημα της προσφοράς εξαγοράς της βρετανικής ARM από την αμερικανικών συμφερόντων NVIDIA.

Business Bitcoin

Bitcoin: Απαγόρευση λειτουργίας κέντρου εξόρυξης στην Κίνα

Το Inner Mognolia είναι ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα εξόρυξης Bitcoin στον κόσμο και η Κίνα απαγορεύει τη λειτουργία του.

Business Huawei

H Huawei μπορούσε να παρακολουθεί το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της KPN στην Ολλανδία

Μία αναφορά από την Ολλανδία ισχυρίζεται ότι η Huawei είχε τη δυνατότητα να παρακολουθεί συνομιλίες στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της KPN.

Business Science

Άνθρωπος και πίθηκος έρχονται εις σάρκαν μίαν…

Το πρώτο υβρίδιο μεταξύ ανθρώπου και πιθήκου είναι πλέον γεγονός στο πλαίσιο εμβρυϊκής μελέτης από τους ερευνητές.