Business

Το TikTok Kitchen θα φέρει τα viral φαγητά του TikTok στους θαυμαστές του

Το TikTok συνεργάζεται με το Virtual Dining Concepts (VDC) για να λανσάρει το TikTok Kitchens. Το TikTok Kitchens θα είναι μια υπηρεσία μόνο για παράδοση, που θα παραδίδει μερικές από τις πιο μοντέρνες συνταγές της εφαρμογής, όπως αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το Bloomberg. Η TikTok και η VDC φαίνεται πως θα ανοίξουν περίπου 300 τοποθεσίες στις ΗΠΑ για να ξεκινήσουν, αλλά σχεδιάζουν να επεκταθούν σε περίπου 1.000 έως το τέλος του 2022.

Το TikTok Kitchens θα λειτουργεί από υπάρχοντα εστιατόρια, συμπεριλαμβανομένων αλυσίδων που ανήκουν στον συνιδρυτή της VDC Robert Earl, όπως το Buca di Beppo και το Bertucci’s. Είναι ουσιαστικά μια υπηρεσία κουζίνας “φάντασμα”, αλλά σε αντίθεση με ορισμένες εταιρείες σε αυτήν την εξειδικευμένη θέση, οι κουζίνες της VDC δεν φαίνεται να λειτουργούν εκτός κουζίνας, σε κάποιο παρκαρισμένο ρυμουλκούμενο. Όπως σημειώνει η περιγραφή της υπηρεσίας από το VDC, το TikTok Kitchens θα κάνει χρήση της υπάρχουσας κουζίνας και των υπαλλήλων ενός εστιατορίου, αλλά θα παρέχει την εκπαίδευση, τη συσκευασία των τροφίμων και τις συνταγές που προέρχονται από το TikTok.

Για να διατηρούνται τα πράγματα φρέσκα, το μενού θα εναλλάσσεται ανά τρίμηνο, δεδομένου του πόσο γρήγορα έρχεται και βγαίνει το viral περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Το Bloomberg λέει ότι το μενού θα περιλαμβάνει αρχικά τα ζυμαρικά με ψημένη φέτα – η οποία ήταν προφανώς η συνταγή με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google το 2021 – τηγανητές λωρίδες καλαμποκιού γνωστές ως παϊδάκια καλαμποκιού, τα τραγανά τσιπς ζυμαρικών,  καλυμμένα με τυρί, καθώς και το smash burger. Οι δημιουργοί που ενέπνευσαν τις συνταγές του μενού θα λάβουν μέρος των εσόδων, όπως σημειώνεται στο δελτίο τύπου.

«Οι δημιουργοί θα λάβουν εύσημα για τα πιάτα του μενού και θα εμφανίζονται σε περίοπτη θέση σε όλη την προώθηση», δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου του TikTok, Έλενα Σααβέδρα, σε δήλωση στο The Verge. “Για να είμαστε σαφείς, αυτή είναι μια καμπάνια για να φέρει τα τρόφιμα του TikTok στους θαυμαστές, όχι μια επιχείρηση στον κλάδο των εστιατορίων.”

Η VDC έχει ήδη σημειώσει επιτυχία με το MrBeast Burger, μια εικονική κουζίνα που ο εξαιρετικά δημοφιλής YouTuber, MrBeast, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά προς τα τέλη του 2020. Το Bloomberg σημειώνει ότι ο MrBeast πούλησε ένα εκατομμύριο μπέργκερ σε μόλις τρεις μήνες και ότι τώρα υπάρχουν 1.500 κουζίνες σε ΗΠΑ, Καναδά και Ηνωμένο Βασίλειο.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Μένια Ράπτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.