Το You.gr “απολογείται” για τις καθυστερήσεις της ACS

You.gr

Το προηγούμενο Σάββατο 27 Νοεμβρίου προχώρησα σε μια παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα You.gr. Όπως ίσως γνωρίζετε το You.gr ανήκει στον Όμιλο Info Quest όπως και η εταιρεία ταχυμεταφορών ACS. Η παραγγελία μου έφτασε σήμερα Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου. Αν θεωρήσω ότι η αποστολή ξεκίνησε τη διαδρομή της τη Δευτέρα και παρέλαβα 5 μέρες μετά, θεωρώ ότι στη συγκεκριμένη τουλάχιστον περίπτωση η ACS που αναλαμβάνει την διεκπεραίωση των αποστολών του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος, τα πήγε καλά.

Νοκ άουτ η Γενική Ταχυδρομική, σταματάει να δέχεται αποστολές μέχρι τη Δευτέρα

Προσοχή, φαίνεται ότι τα πήγε καλά εδώ στην Αττική και στην συγκεκριμένη περίπτωση, όμως δεν είμαι σίγουρος ότι στην περιφέρεια τα πράγματα είναι ρόδινα για καμία εταιρεία courrier την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αλλά αυτό θα ήθελα να μας το πείτε στα σχόλια γιατι ακούω ότι σε άλλες μικρότερες πόλεις και χωρία αργούν πάρα πολλοί οι περισσότερες εταιρείες.

Οδηγός Καταναλωτή για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες: Συμβουλές και δικαιώματα

Αφού παρέλαβα σήμερα έλαβα το email που ακολουθεί το οποίο κάνει γνωστό ότι από την ημερομηνία αποστολής της παραγελίας μας θα χρειαστούν 5 με 10 εργάσιμες μέρες για να παραλάβουμε, δηλαδή μια με δυο εβδομάδες!

Έχετε παράπονα με τις παραδόσεις από την ACS την τρέχουσα χρονική περίοδο της καραντίνας; Είστε ευχαριστημένοι από τη συνέπεια του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος;

Speedex: Η αποστολή σας είναι σε παλέτα που δεν έχει ξεφορτωθεί

Αγαπητέ μας πελάτη,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως ο συνδυασμός του Lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχουν οδηγήσει σε εξαιρετικά αυξημένο όγκο αποστολών, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις από τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier.

Λόγω των ανωτέρω, έχουν τροποποιηθεί οι χρόνοι παράδοσης και πλέον ο μέσος χρόνος παράδοσης εκτιμάται σε 5 έως 10 εργάσιμες ημέρες από την ολοκλήρωση της παραγγελία σου.

Επίσης, θα θέλαμε να ενημερώσουμε, ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στον συγχρονισμό των συστημάτων. Ως εκ τούτου, στην εξέλιξη της παραγγελίας ενδέχεται να έχεις ενημέρωση μέχρι και το στάτους της Τιμολόγησης και Παράδοσης από εμάς στη συνεργαζόμενη εταιρεία courier.

Σε ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σου και ελπίζουμε για την κατανόηση και την υπομονή σου. Δεσμευόμαστε να σε κρατάμε ενήμερο για τυχόν νεότερες εξελίξεις.

Σε περίπτωση που έχεις λάβει την παραγγελία σου, ζητούμε συγνώμη για την επικοινωνία αυτή και την αναστάτωση.

Η ομάδα του you.gr

You.gr ACS

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
36 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Αλέξανδρος

Απλά απαράδεκτη εταιρία ειδικά στην Ανατολική Θεσσαλονίκη…όφειλαν όλο αυτο τον καιρό οι υπεύθυνοι να βρουν τροπο να παραδώσουν τα δέματα κ ανταπεξέλθουν στην εποχή κ στης ανάγκες
εγώ είδα προχτές από άλλη εταιρία την γενική να κάνει παραδόσεις με ΤΑΞΙ!!!! κ σε άλλη είδα 9θεσιο λεοφωριο ενοικιαζόμενο!!!!….ένα από τα σηματικα πράγματα που έχει βγάλει στην φορά αυτή η κατάσταση είναι να βγάλει στην φορά όλες της αδυναμίες από πολλά πράγματα
όσον αφορά το άρθρο ποιες πέντε με 10 εργάσιμες μέρες εγώ την άλλη βδομάδα σχεδόν θα κλειδί μήνα….οκ να κανείς υπομονή αλλά όχι κ έτσι εντάξει…εμένα προσωπικά παράδειγμα παραγελια 19/11 από HONDOS κ εφυγε 02/12 από το κέντρο διαλογής της Αθήνας κ ακόμη περιμένω

Ηλίας

να σε βάλουμε φίλε μου σε μία εταιρεία κούριερ όπου ο όγκος των εμπορευμάτων αυτή τη στιγμή είναι τρέλα μεγάλος εκεί που ψωνίζες στη γειτονιά σου παραγγέλνεις από κάθε γωνιά της Ελλάδας η κάθε εταιρεία courier είναι φουλ από εμπορεύματα θα έπρεπε να σέβεσαι την κάθε εταιρεία κούριερ διότι δουλεύουν σκληρά αυτή την εποχή.

astrolabos

Τους διανομείς τους σεβόμαστε. Τους managerαίους που είχαν υποχρέωση να προβλέψουν αυτή τη κατάσταση δεν σεβόμαστε.

guest

Η εταιρια επρεπε να φροντισει να εχει προσωπικο, αν θελει να εχει τον σεβασμο μου. Δεν υπαρχουν δικαιολογιες, δεν ειμαστε στην 1η καραντινα, ξερατε απο Σεπτεμβριο οτι θα παμε παλι σε lockdown. Τον εργαζομενο, που στις πλατες του και στον ιδρωτα η εταιρια παει να βγει απο πανω, θα τον σεβαστω και θα του δωσω και φιλοδωρημα αλλα εσας θα σας μαυρισω στην google.

Bill

Δυστυχώς οι περισσότερες μεταφορικές στην Ελλάδα παίρνουν πολύ κάτω από τη βάση όσον αφορά την εξυπηρέτηση. Και φυσικά δεν μιλάμε αποκλειστικά για την Αθήνα, που τα πράγματα μπορεί να είναι καλύτερα, αλλά για όλη την επικράτεια με τις όποιες ιδιαιτερότητες επικρατούν. Συγκεκριμένα δε για την ACS έχω να πω τα χειρότερα, όχι μόνο τώρα σε περίοδο καραντίνας, που μου είχε δέμα για 10 ημέρες σε κέντρο διαλογής στον Πειραιά, αλλά και σε πιο φυσιολογικές περιόδους. Τρικ του είδους η διεύθυνση δεν βρέθηκε ή επίτηδες καθυστερήσεις για να αναγκαστεί κάποιος να μεταβεί στο κατάστημα και να το παραλάβει μόνος του είναι μια καθημερινότητα. Δυστυχώς αν κάποιος δεν σκεφτεί πως να αναβαθμίσει την αλυσίδα εξυπηρέτησης, να προσλάβει περισσότερο προσωπικό και να οργανώσει καλύτερα τις διανομές η ποιότητα θα παραμένει χαμηλή. Μία από τις εταιρίες αν ξεκινήσει να κάνει τη διαφορά, σίγουρα θα συμπαρασύρει και τις υπόλοιπες.

Γουεά

Δεν φταίνε οι υπάλληλοι αλλά η εταιρία που δεν πρόβλεψε την κατάσταση και δεν έβαλε το χέρι στην τσέπη για εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό. Άμα δεν μπορούν να το κλείσουν το ρημάδι. Εγώ προσωπικά όποιος έχει ACS δεν θα ξαναπαραγγείλω

Last edited 11 μήνες πριν by Γουεά
panos
κανένα σεβασμό.έχουν τζισρο συν 1000% και δουλεύουν με τους ίδιους υπαλήλους ....δεν τους νοιάζει
Βασίλης

Εγώ έκανα παράγγειλα ένα κινητό από το σκρουτζ την Δευτέρα (30/11) και σήμερα Παρασκευή (4/12) δεν έχω λάβει κάποια ενημέρωση ούτε από το σκρουτζ ούτε από την ACS για το πότε θα έρθει, καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολες οι συνθήκες αλλά μία ενημέρωση πρέπει να γίνει

Θοδωρής Χ.

Παραγγελία το Σάββατο 28 Οκτωβρίου, από Skroutz. Η αποστολή έγινε την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου. Μέχρι και σήμερα, το δέμα μου φαίνεται ότι έχει ξεκινήσει από το Κέντρο Διαλογής της ACS, στην Πέτρου Ράλλη, αλλά δεν έχει φτάσει ποτέ στην οικία μου, στα Γιαννιτσά του Νομού Πέλλας. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Εξυπηρέτηση Πελατών της ACS, ήμουν στην αναμονή για 23 λεπτά, ακούγοντας κλασική μουσική, κι ενώ το αυτοματοποιημένο σύστημα με ενημέρωσε ότι η αναμονή είναι περίπου 8 λεπτά. Στο τέλος, αναγκάστηκα να διακόψω την κλήση, καθώς ο χρόνος περνούσε και η αναμονή συνεχιζόταν.

Θοδωρής Χ.

*28 Νοεμβρίου, εννοούσα

Αλεξ

Έκανα παραγγελία στης 25 Νοεμβρίου Εξοφλημενη τηλεόραση αξίας 500 και μου κλείνουν τα τηλέφωνα δεν μου ήρθε ακόμα Κηφισιά Ελευσίνα με τα πόδια είναι πέντε ώρες

Anonymous

Και η Θεσσαλονίκη με αμάξι 5 ώρες είναι αλλά δε δουλεύει έτσι το σύστημα

Θοδωρής

Εδώ στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, Θέρμη, είναι ό,τι χειρότερο η εξυπηρέτηση της εταιρείας. Το δέμα μου είναι στο κατάστημα από την προηγούμενη Δευτέρα (23/11) και μου ζήτησαν μέσω μηνύματος, εν μέσω καραντίνας και κορονοϊού, να πάω να περιμένω εκεί στην ουρά αντί να κάνουν μία προσπάθεια να μου το φέρουν. Με το που έφτασε στο κατάστημα, χωρίς καν να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος διανομέας, μου ήρθε μήνυμα ό,τι δεν με βρίσκουν στο σπίτι (Άγνωστος Παραλήπτης). Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το κατάστημα, αλλά η αναμονή που έχουν στο τηλεφωνο σου τερματίζει την κλήση αυτόματα μετά από 10 λεπτά. Τελικά κατάφερα να μιλήσω με τα κεντρικά μετά από μισή ώρας αναμονή, μου είπαν ότι τα μηνύματα για άγνωστο παραλήπτη έρχονται αυτόματα από το σύστημα με το φτάνει στο κατάστημα το δέμα. Επίσης μου είπε, ότι υπάρχει πολιτική από την εταιρεία να μην κάνουν δεύτερη προσπάθεια οι διανομείς να φέρουν το δέμα αν δεν τα καταφέρουν την πρώτη φορά! Αλλα σε εμένα δεν έκαναν ούτε την πρώτη προσπάθεια! Τους ξαναέδωσα τα στοιχεία μου να μην υπάρχει κάποιο άλλο θέμα. Μία εβδομάδα μετά και ακόμη περιμένω. Παιδιά είναι τραγικοί. Και δεν αναφέρομαι τόσο στους υπαλλήλους του συγκεκριμένου καταστήματος. Αυτοί είμαι σίγουρος ότι προσπαθούν να κάνουν… Συνέχεια »

Od1n

Σκεφτείτε να είμασταν τριτοκοσμική χώρα… Ωπ…Ξέχασα..

Γιάννης

Εγώ παράγγειλα Δευτέρα πρωί από Σκρουτζ ένα άμεσα διαθέσιμο Chromecast και σήμερα Παρασκευή ακόμα δεν ήρθε στην Θεσσαλονίκη από Αθήνα. Το Site τους δουλευει όποτε θέλει. Ακομα φαινεται ότι ειναι στην Αθήνα και έρχεται Θεσσαλονίκη.

Agnostos13

Σε όλες τις εταιρείες courier χαμός γίνεται τώρα…
Η βδομάδα είνα ταρίφα!

Νίνα

Εγώ έχω παραγγείλει από 26/11 ένα κινητό από media markt η κουριερ το περαλαβε 1/12 κ έχει μείνει σε αυτί το στάδιο ούτε καν έχει πάει στην διαλογή για αποστολή στην acs Μεσολογγίου. Ενώ προσπάθησα να επικοινωνισω με την acs τα κατάφερα μετά από πολύωρη αναμονή κ γύρισαν κ μου είπαν εχθές ότι κ καλά φταίει η media markt κ δεν τους το έχει στείλει ακόμα…. Μα τους λέω αφού φαίνεται ότι το έχετε παραλάβει… Απλά εινιι τραγικοί θα μπορούσαν να ζητήσουν μια συγγνώμη κ να πουν την αλήθεια….

G.J.

Εμένα άργησαν απίστευτα Θεσσαλονίκη και μου έστειλαν και λάθος προϊόν…

Last edited 11 μήνες πριν by G.J.
george politis

Ειναι ολοι,μα ολοι ανεξαιρετως για πολλα πολλα,αμετρητα γιαουρτια!!!!!!Παρηγγειλα την Κυριακη 29/11 προ’ι’οντα φαρμακειου απο γνωστο φαρμακειο στο Περιστερι,το οποιο αμεσα τη Δευτερα(ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!) τη διεκπεραιωσε και την απεστειλε με acs!Ομως,εχει περασει και η Παρασκευη 4/12 και η παραγγελια δεν ηρθε ποτε,ΕΝΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ,ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!!Ο αριθμος αποστολης λεει απο τη Δευτερα ”η αποστολη βρισκεται στη διαδρομη προς το καταστημα παραδοσης”!!!!Οοοοοοταν δειχνει το συστημα τους,γιατι απο τις 10 φορες που εμπαινα στο site τους,τις εννια δεν λειτουργουσε(ηταν πεσμενο το αχρηστο)!Επισης,10 ΣΤΑ 10 τηλεφωνηματα στα τηλεφωνα τους εκλειναν μετα την ηλιθια κασετα(ΜΑΣ ΤΟ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΔΛΔ!!!!) και δεν απαντουσαν σε κανεναν!!!!!Και το φαρμακειο που τους ενοχλησε και τους ειπε να το επισπευσουν,το εγραψαν κανονικοτατα!!!Και ερωτω εγω το πιο απλο:Ti κανει ενας λογικος-συνετος-σωφρων ανθρωπος οταν εχει μεγαλο ογκο παραγγελιων???!!!Απλουστατα προσλαμβανει κοσμο,οσο γινεται περισσοτερο,οσο περισσοτερο χρειαζεται,και για να απανταει στα τηλεφωνα και για να λειτουργει το site και για να κανει τις διανομες,οσες πολλες κι αν ειναι αυτες,οπως πρεπει και στο χρονο που χρειαζεται,γιατι γι’ αυτο πληρωνεται αλλωστε!(Δεν πληρωνεις ενα κουριερ για να σου ερθει μια παραγγελια με περιστερι ‘η σπουργιτι,οποτε και αν!!!!!).Τι εκανε λοιπον η εταιρεια που εχει την acs(που εχει το απυθμενο θρασος να ζηταει για τις… Συνέχεια »

Last edited 11 μήνες πριν by george politis
Κινητομανής®

Η ατυχία είναι να έχεις παραγγείλει κινητό από ένα μαγαζί, τζαμάκια και θήκη από άλλο, και τα δύο με ACS, να σου έρθει την επόμενη μέρα κιόλας το κινητό, αλλά όχι τα παρελκόμενα, και να περιμένεις να σου έρθουν για να μπορέσεις να δουλέψεις κανονικά το κινητό χωρίς να φοβάσαι μη σου γρατζουνιστεί ή σου σπάσει.

Looky Look

Δε λες πάλι καλά που δεν σου ήρθαν πρώτα τα παρελκόμενα, να τα έχεις να τα βλέπεις. Τουλάχιστον μπορείς να αρχίσεις να σετάρεις το κινητό και να ασχολείσαι μαζί του.

Κινητομανής®

Όντως, τυχερός μετά στην ατυχία μου. Τουλάχιστο μου ήρθε το κινητό.

Μαρία

27/11 παρήγγειλα ένα κινητό από Αθήνα (μένω Λάρισα), 30/11 το παρέλαβε acs και μέχρι και 4/12 δείχνει ότι είναι στο hub Π. Ράλλη… Μια θήκη που παρήγγειλα αντίστοιχα ίδια μέρα αλλά με γενική ταχυδρομική, 1/12 είχε έρθει… Λόγω ημερών όμως θα ειμαι υπομονετική γιατι βλέπω τι γίνεται από όγκο δεμάτων, απλά ελπίζω να έρθουν όλα ακέραια και όχι σπασμένα η λάθος!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΛΕΤΤΗΣ

ACS,ο ορισμός τής γαϊδουριάς!!!

Δημήτρης

Εγώ απο τη you πήρα μια τηλεόραση και παρέλαβα μέσα σε 4 μέρες σε επαρχία!

Δημοσθένης

27/11 παραγγελία από το you.gr
4/12 πρωί μήνυμα στο viber από την acs ότι η παραγγελία είναι σε δρομολόγιο προς παράδοση… αλλά δεν εμφανίστηκε!
Δεν με πειράζει να περιμένω, δεδομένων των συνθηκών, αλλά το μήνυμα με εξόργισε ειδικά από την στιγμή που δεν ακολούθησε νέο μήνυμα ενημέρωσης και συγγνώμης.

PitBack

Καλημερα και από εμένα.

Συμφωνώ ότι είναι όλες οι μεταφορικές είναι ανεξαιρέτως για κλωτσιές.
Συμφωνω ότι ο όγκος παραγγελιών είναι τεράστιος.
Συμφωνω ότι πρέπει να καταρτιστεί ένα σαφες θεσμικό πλαίσιο για την λειτουργια των ταχυμεταφορων και όποιος δεν τον τηρεί κατά γράμμα να πηγαίνει σπίτι του.
Αλλά ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι ένα μεγάλο μέρος εκτέλεσης των παραγγελιών θα μπορούσαν να γίνονται από τα ΕΛΤΑ, που έχουν απαξιωθει συστηματικά τόσα χρόνια ώστε να ιδιωτικοποιηθουν με μεθόδους express.
Επίσης η κυβέρνηση πρέπει να ανοίξει χτες τα καταστήματα λιανεμπορίου σε mode click and receipt, δηλαδή να παραγγέλνεις και να παραλαμβάνεις από την πόρτα του καταστήματος, τουλάχιστον με ραντεβού. Σε ένα υποθετικό σενάριο που τα super market ,έπρεπε να βάλουν λουκέτο, τι θα γινόταν, θα πέθαινε ο κόσμος από την πείνα περιμένοντας 2-3 βδομάδες για να έρθουν οι φακές του;

Με λίγα λόγια, ναι οι ταχυμεταφορες είναι προβληματικες στην Ελλαδα, αλλά αυτό είναι κάτι που το ξέρουμε από “χτες”, δεν ανακαλύψαμε τον τροχό. Επίσης για αυτούς που βγαίνουν και λένε ότι τώρα σας ήρθε να παραγγείλετε όλοι, να πω ότι δυστυχώς ή ευτυχώς υπάρχουν ανάγκες αγοράς καταναλωτικων προϊόντων και εν μέσω πανδημίας, τι να κάνουμε δηλαδή…

Last edited 11 μήνες πριν by PitBack
Ελλη

Παραγγελία 30.11 ακόμα δείχνει Ηub Π.Ραλλη. ( 2 διαφορετικές παραγγελίες.)
Παραγγελία από Αmazon.de εστάλη 28.11 ( via Paris, Brussels,Leipzig, Αθήνα, Κρήτη) καί την πήρα στα χέρια μου στης 3.12

Ζέτα

εγώ ήμουν από τις τυχερές,παραγγειλα 27/11 από you το Σάββατο 28/11εφυγε η παραγγελία και την Δευτέρα 30/12 την παρέλαβα.χανια Κρήτης

Ζωή

ACS και ειδικά η Γενική Ταχυδρομική είναι μια χαρά στον Λαγκαδά. Οι υπάλληλοι και οι διανομείς είναι πολύ ευγενικοι και εξυπηρετικοί, απλά αντί για 2 μέρες τα δέματα ήρθαν σε 4. Ε και; εγώ παραγγέλνω συνέχεια και δεν έχω παράπονο. Μόνο η speedex έχει θέμα με τα δέματα από εξωτερικό και η ΕΛΤΑ courier που έχει μπλοκάρει τώρα όπως λέτε όλοι… Απλά λίγη κατανόηση… Γιατί μπορεί να μη φταίει το τοπικό κατάστημα για την καθυστέρηση, αλλά τα μεγάλα κέντρα διανομής. Αλλά αν είναι αγενείς πάω πάσο…

Soko

παμε για εβδομαδα που δεν εχω παραλαβει και τωρα επεσε και το Site με το tracking number Της ACS 🙁

Κωνσταντίνος

Ο έμπορας παίρνει τα λεφτά μου, ο courier παίρνει τα έξοδα μεταφοράς. Εγώ τι παίρνω??????????

Kostas UK

Τελικά μόνο η DHL αξίζει κ ασ είναι 1-2 € ακριβότερη.

Κωνσταντίνος Νικολαΐδης

Παρήγγειλα ηλεκτρονικά μέσω της you.gr μόνιτορ για pc στις 27/11/20 Παρασκευή, η οποία τιμολογήθηκε την ίδια ημέρα. Η παράδοση στην acs έγινε την Δευτέρα το πρωί στις 30/11/20. Μέχρι την Τρίτη 1/12/20 μπορούσα να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου απ’ την you δίνοντας μου και το voucher, το ίδιο απόγευμα όμως διεκόπη η ενημέρωση και την επόμενη 2/12/20 επικοινώνησα τηλεφωνικά με την you και με ενημέρωσαν ότι η παραγγελία μου είχε ημερομηνία παράδοσης στην οικία μου την Πέμπτη 3/12/20…. Το μεσημέρι της Πέμπτης πήγα ο ίδιος στο κατάστημα της acs απ’το οποίο θα μου παρέδιδαν το προϊόν και μου είπαν ότι είναι ακόμα στο κέντρο διαλογής στην Αθήνα. Μέχρι σήμερα 12/12/20 κι ενώ η you άνοιξε ξανά την πλατφόρμα ενημέρωσης της εξέλιξης της παραγγελίας, η παραγγελία μου βρίσκεται στο ίδιο σημείο (κέντρο διαλογής) !!!! Κατανοώ το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί λόγω της κατάστασης που βιώνουμε, δεν κατανοώ όμως γιατί συνεχίζουν να δέχονται νέες παραγγελίες αφού δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τις παλιές, με αποτέλεσμα το πρόβλημα αντί να λύνεται απλά να διογκώνεται!

Κούλης Γκραμποφκίδης

Έχω παραγγείλει προφυλακτικά από γνωστό κατάστημα άλλα 20 μέρες μετά δεν μου έχουν παραδοθεί , ένα μήνα κοιταζόμαστε με την γυναίκα μου και δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business featured

Σούπερ ανθεκτικό γυαλί ανοίγει το δρόμο για άθραυστες οθόνες κινητού

Πρόκειται για τον δεύτερο πιο ισχυρό τύπο γυαλιού μετά από ένα που δημιουργήθηκε πρόσφατα και έφτασε τα 113 GPa.

Business AirPods Apple Apple Watch

Apple: Δωροκάρτα στις ΗΠΑ με την αγορά smartphone, tablet, υπολογιστή ή ακουστικών

Αυτή τη φορά, αντί για μείωση τιμής σε οποιοδήποτε από τα iPhone, iPad, Apple Watch, Mac ή AirPods της, η Apple προσφέρει μια δωροκάρτα προκειμένου να μπορείτε να αποκτήσετε κάποια αξεσουάρ αργότερα.

Business European Commission

Ψηφιακή Ευρώπη: Κοινή ηλεκτρονική κάρτα κοινωνικής ασφάλισης

Οι ευρωβουλευτές καλούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επιταχύνει τα σχέδιά της για ένα ψηφιακό ευρωπαϊκό διαβατήριο κοινωνικής ασφάλισης.

Business Realme

DIZO: Φτάνει το 1 εκατομμύριο πελάτες μέσα σε πέντε μήνες στην Ινδία

Σήμερα, η εταιρεία γιορτάζει ένα ακόμη ορόσημο αφού κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ινδία μέσα σε πέντε μήνες από το ντεμπούτο της στις 25 Μαΐου 2021.