Xiaomi: Η οικονομική έκθεση για το τρίτο τρίμηνο αποκαλύπτει πτώση 10% στα έσοδα

Η Xiaomi δημοσίευσε την τριμηνιαία οικονομική της ανάλυση και οι αριθμοί δείχνουν σημαντική πτώση στα έσοδα. Για την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2022 ήταν 70,5 δισεκατομμύρια CNY, λίγο λιγότερα από 10 δισ. δολάρια. Από αυτά, το 50,5% προήλθε από αγορές του εξωτερικού.

Τα έσοδα είναι 10% χαμηλότερα σε σύγκριση με πέρυσι. Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 59% σε ετήσια βάση στα 2,1 δισ. CNY (294 εκατ. δολάρια). Βέβαια, αυτό οφείλεται και στην επένδυση 829 εκατ. CNY (116 εκατ. δολαρίων) στη νεοσύστατη επιχείρηση EV και σε άλλα project που αναμένεται να φέρουν έσοδα στο μέλλον.

Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι οι επενδύσεις σε Ε&Α αυξήθηκαν κατά 25%, σε σύγκριση πέρυσι.

Οι χρήστες Xiaomi έφτασαν τα 564 εκατομμύρια, 78,1 εκατομμύρια περισσότεροι από την ίδια περίοδο πέρυσι – μια ετήσια αύξηση 16%. Από αυτά, τα 141 εκατομμύρια (περίπου το 25%) βρίσκονται στην Κίνα.

Η εταιρεία απέστειλε 40,5 εκατομμύρια smartphone το τρίτο τρίμηνο του 2022 και, ενώ διατήρησε την 3η θέση μεταξύ των εταιρειών παγκοσμίως, οι αποστολές μειώθηκαν κατά 7,8% ετησίως, με μείωση 11,1% στα έσοδα.

Η Xiaomi έφτασε τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή αγορά, την 1η θέση στην Ισπανία και τη 2η στην Ιταλία και τη Γαλλία, ενώ βρίσκεται στην 3η θέση στη Λατινική Αμερική και την Αφρική.

Ένα επίσημο δελτίο Τύπου ανέφερε ότι η Xiaomi παραμένει σταθερή, επιδεικνύοντας το ανθεκτικό επιχειρηματικό της μοντέλο.

Επεξεργάστηκε την 25 Νοεμβρίου 2022 10:12

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αντώνης Γιαγδζόγλου

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.