Amazon: Επενδύει 1 δισ. ευρώ σε στόλο ηλεκτρικών φορτηγών

Amazon, Amazon: Επενδύει 1 δισ. ευρώ σε στόλο ηλεκτρικών φορτηγών

Η Amazon ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια σε ηλεκτρικά φορτηγά και κόμβους πακέτων χαμηλών εκπομπών ρύπων σε όλη την Ευρώπη, επιταχύνοντας την επίτευξη καθαρού μηδενικού άνθρακα.

Η εταιρία τόνισε ότι η επένδυση στοχεύει στην τόνωση της καινοτομίας στον κλάδο των μεταφορών και στην ενθάρρυνση περισσότερης δημόσιας υποδομής φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα. Ακόμη πρόσθεσε ότι η επένδυση θα βοηθήσει τον στόλο των ηλεκτρικών βαν στην Ευρώπη να «εκτοξευθεί» από 3.000 οχήματα σε περισσότερα από 10.000 έως το 2025.

Η Amazon είπε επίσης ότι ελπίζει να αγοράσει περισσότερα από 1.500 ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά οχήματα – που χρησιμοποιούνται για αποστολές “μεσαίου μιλίου” σε κόμβους πακέτων – τα επόμενα χρόνια.

Ο Σπύρος Τζάνης είναι δημοσιογράφος. Στο επίκεντρό του βρίσκονται οι επιχειρήσεις τεχνολογίας, ενώ λατρεύει και ότι αφορά το gaming.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Amazon Apple Google

Η Αυστραλία επιβάλλει νέους Νόμους Ανταγωνισμού σε ψηφιακές πλατφόρμες

Σε πολλές χώρες, οι ψηφιακές πλατφόρμες αντιμετωπίζουν αυξημένους περιορισμούς και εμπόδια λόγω των νέων νόμων και κανονισμών.

Business Alexa Amazon featured

Η Amazon θα πουλάει και αυτοκίνητα – Πρώτος συνεργάτης η Hyundai

Η Amazon, η οποία ξεκίνησε πουλώντας βιβλία, εισέρχεται επίσημα στον κλάδο των αυτοκινήτων και ποδαρικό θα κάνει η Hyundai. 

Software Alexa Amazon

Η Amazon θα χρεώνει για την πρόσβαση στην Alexa

H Αmazon έχει την πεποίθηση πως στο κοντινό μέλλον η Alexa θα μπορεί να προσφέρει πολλά στους χρήστες της.

Internet Amazon Amazon Prime

Amazon: Ετοιμάζει συνδρομή με διαφημίσεις για το Prime Video

Μια επιλογή συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις σχεδιάζει να φέρει η Amazon στην πλατφόρμα Prime Video.