Gear

Δεν είμαστε άνθρωποι. Η Lime βάζει κόφτη στα ηλεκτρικά πατίνια της Αθήνας

Η Lime συμμετείχε σε ομάδα εργασίας του Δήμου Αθηναίων. Σε συνέχεια των συζητήσεων με τον Δήμο Αθηναίων, η Lime ανακοινώνει τα παρακάτω μέτρα για την ασφάλεια των Αθηναίων πολιτών που χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά πατίνια της εταιρείας για τις σύντομες διαδρομές τους στην πόλη:

Με στόχο την καλύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών πατινιών της Lime από ολόκληρη την κοινωνία και θέτοντας τα θέματα της ασφάλειας ως βασική προτεραιότητα, η Lime αποφάσισε να μειώσει την ταχύτητα στα 20 χλμ/ώρα. Η Αθήνα θα αποτελέσει την πρώτη πόλη στην Ευρώπη όπου η Lime μειώνει την ταχύτητα των πατινιών.

Η Lime θα αποθαρρύνει την οδήγηση των ηλεκτρικών πατινιών της στις πιο επιφορτισμένες με κίνηση λεωφόρους της πόλης χρησιμοποιώντας τεχνολογία GPS και δημιουργώντας εικονικές περιφράξεις (geofence) σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης.

Η Lime θα υλοποιήσει την παγκόσμια δράση της εταιρείας και στην Αθήνα, μέσω της οποίας θα διανεμηθούν δωρεάν κράνη σε στρατηγικά σημεία της πόλης τις επόμενες εβδομάδες ώστε να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες να τα χρησιμοποιούν όταν οδηγούν τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα.

Update:
Επίσημη δήλωση της Lime για τα μέτρα ασφαλείας στη Θεσσαλονίκη

Ο Alessandro Tommasi, Διευθυντής Κυβερνητικών Σχέσεων της Lime για την Eλλάδα, δήλωσε νωριτερα σημερα: “Το αίτημα του Δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη υλοποιείται ήδη από την ομάδα μηχανικών μας σύμφωνα με τη δέσμευσή μας στα θέματα ασφάλειας. Ο,τι ανακοινώσαμε νωρίτερα σήμερα για την πόλη της Αθήνας, θα εφαρμοστεί σε ολόκληρη τη χώρα. Η Θεσσαλονίκη ήταν η πρώτη Μεσογειακή πόλη που συνεργάστηκε μαζί μας για την λειτουργία των ηλεκτρικών πατινιών και δεν μπορούμε παρά να συνεχίσουμε να προχωράμε μαζί της για ένα καινοτόμο σύστημα κινητικότητας στην πόλη.”

Επεξεργάστηκε την 20 Μαΐου 2019 16:24

Σχόλια

  • Εγώ λέω ότι δεν χρειάζεται να μπει κόφτης αλλά να μοιράσουν τα κράνη και να έχουν συνέχεια άτομα στους δρόμους που να ενημερώνουν και όσους είναι σε ένα lime και τους περαστικούς για να το καταλάβουν από μόνη τους το να μπει κόφτης δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να πέσει κάτω η πανό σε ένα αμάξι πρέπει να το μάθουν από μόνη τους

    • Αντί για κράνη να μοιράσουν μυαλά.αυτα λείπουν. Η' κράνη με λίγο μυαλό μέσα. Σε Όσλο και Μιλάνο είχαν την βούληση κ τα απαγόρευσαν εδώ στα τέσσερα!

  • Ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια. Άλλο ένα απλό θέμα που στην Ελλάδα καταφέραμε να το κάνουμε σίριαλ!
    Από τη μία έχουμε αυτούς που τα κράζουν, τα κλέβουν, τα βανδαλίζουν και φυσικά τους ταξιτζήδες που τα πολεμούν (όπως κάθε εναλλακτικό μέσο μεταφοράς που θεωρούν οτι τους παίρνει κομμάτι από την πίτα) και από την άλλη έχουμε αυτούς που τα νοικίαζουν ενώ δεν ξέρουν να τα οδηγήσουν, κινούνται χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας ή πηγαίνουν λες και είναι μόνοι τους χωρίς να κοιτάνε πεζούς, άλλα οχήματα, σήματα, φανάρια κλπ.
    Και φυσικά κανένα ρυθμιστικό πλαίσιο, ο καθένας κάνει ότι του κατέβει και αποτέλεσμα ένα μπάχαλο...

    ΥΓ. Στη Γερμανία ενοικιάζονται χρόνια τώρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης με παρόμοιο τρόπο χωρίς προβλήματα και στην Ελλάδα δεν τα καταφέρνουμε κυριολεκτικά ούτε με τα πατίνια!

  • Εμένα παραλίγο να σκάσουν πάνω μου κάτι μαλακισμένα στην πλατεία Συντάγματος που πήγαιναν τέρμα μέσα στην πλατεία και στην συνέχεια έκαναν πετάγματα με αυτά! Ίσως να έπρεπε να βάλουν και όριο ηλικίας

  • Βόγκα νεοέλληνα μου...άνθρωπος δεν θα γίνεις ποτέ ούτε πάνω ούτε κάτω από πατίνι.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.