Gear

iOS 16.2: Tι πρέπει να κάνετε εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με το HomeKit

Η Apple δημοσίευσε ένα έγγραφο υποστήριξης σχεδιασμένο για να βοηθήσει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με το HomeKit, περιγράφοντας τι πρέπει να κάνετε εάν δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε ένα σπίτι ή να αποδεχτείτε μια πρόσκληση στην εφαρμογή Home.

Η Apple λέει ότι σε iPhone ή iPad που εκτελούν iOS 16.2 ή iPadOS 16.2, οι χρήστες θα πρέπει να χρησιμοποιούν την επιλογή Κατάργηση σπιτιού σε όλες τις καταχωρημένες κατοικίες που δεν έχουν αξεσουάρ. Εάν ο προσκεκλημένος χρήστης έχει σπίτι με αξεσουάρ, θα πρέπει να επικοινωνήσoυν με την υποστήριξη της Apple για βοήθεια.

Εάν υπάρχει ένα σπίτι χωρίς αξεσουάρ στη λίστα, αφού αφαιρεθεί από την εφαρμογή Home, οι συσκευές του προσκεκλημένου χρήστη και του ιδιοκτήτη του σπιτιού πρέπει να επανεκκινηθούν, όπως και όλες οι συσκευές Apple TV και HomePod στο σπίτι.

Στη συνέχεια, ο ιδιοκτήτης του σπιτιού θα πρέπει να ελέγξει και να αφαιρέσει τυχόν εκκρεμείς προσκλήσεις προς τον προσκεκλημένο χρήστη και, στη συνέχεια, να τον προσκαλέσει ξανά ώστε να έχει πρόσβαση στον έλεγχο του σπιτιού. Ένας προσκεκλημένος χρήστης πρέπει να αποδεχτεί μια πρόσκληση για πρόσβαση σε ένα σπίτι εντός τριών ωρών, καθώς στη συνέχει λήγει.

Οι οδηγίες της Apple έρχονται αμέσως μετά την απόσυρση της νέας αρχιτεκτονικής Home που εισήχθη στο iOS 16.2. Προς το παρόν, η Apple δεν επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν αναβάθμιση στην αρχιτεκτονική, πιθανότατα λόγω των πολλών σφαλμάτων που έχουν αναφερθεί σχετικά από τους χρήστες.

Τα ζητήματα αυτά αφορούν συσκευές HomeKit που έχουν κολλήσει σε κατάσταση “ενημέρωσης” ή “διαμόρφωσης”, συσκευές που λείπουν, μη λειτουργία του HomeKit Secure Videο και προσκλήσεις για κοινή χρήση του Home με άλλους χρήστες που αποτυγχάνουν, όπως αναφέρεται στο έγγραφο υποστήριξης.

Σε ένα άλλο έγγραφο υποστήριξης, η Apple λέει ότι η νέα αρχιτεκτονική Home θα επανεισαχθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία και ότι έχει αφαιρεθεί προσωρινά.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αντώνης Γιαγδζόγλου

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.