Android robot από σκουπιδοτενεκέ, Με 73 ευρώ και πολύ μεράκι
Πόσοι από τους χρήστες Android βλέποντας το πράσινο ρομποτάκι της Google να τους χαιρετάει, δεν έχουν αναρωτηθεί πως θα ήταν αν όντως υπήρχε στην πραγματικότητα το ρομποτάκι, έστω σαν ένα gadget και όχι μόνο στην οθόνη του κινητού τους. Νομίζω όλοι θυμόμαστε το συμπαθέστατο R2D2 από το Star Wars.