Αυτό είναι το Toyota i-Road ένα ηλεκτρικό διθέσιο concept car με τρεις ρόδες που μας φανερώνει πως κυκλοφορούμε στις πόλεις του μέλλοντος. Το i-Road έχει μήκος 2.35 μέτρα, φάρδος κάτω από ένα μέτρο (850 χλστ.) και ύψος 1.45 μέτρα. Η μπαταρία του i-Road προσφέρει αυτονομία έως και 30 μίλια και φορτίζει μέσα σε 3 ώρες από οποιαδήποτε οικιακή πρίζα.
Το Toyota i-Road concept αναμένεται να παρουσιαστεί στο Geneva motor show 2013 που θα ανοίξει της πύλες αυτή την Πέμπτη 7 Μαρτίου.
Το σύστημα με το στρίψιμο του αυτοκινήτου, που πάει κάπως στα πλάγια η ρόδα μου φάνηκε τρελό. Όλα τέλεια, εκτός από τις διαφανής πόρτες. Δηλαδή αν χρειαστεί να οδηγήσω με τις πυτζάμες πρέπει να με δει και όλος ο κόσμος;; Επίσης, αυτά τα concept cars θα τα δούμε ποτέ στο δρόμο; Ή μόλις τελειώσουν οι υδατάνθρακες του πλανήτη θα σκάσουνε μύτη;
Sotiris
12 years πριν
Απαισιο μπλιαχ :/
jimakos
12 years πριν
αντιγραφη αυτουνου εδω ειναι απλα με μπαταρια και λιγες μικρες διαφορες
Οι οργανωτές των Ολυμπιακών και Παρολυμπιακών Αγώνων που θα γίνουν στο Τόκιο το 2020 παρουσίασαν ρομπότ που θα εξυπηρετήσουν επισκέπτες και εργαζόμενους.
H Hyundai αποκάλυψε στην φετινή CES την ανάπτυξη του concept car “Elevate” με σκοπό πέρα από την καθημερινή μας μετακίνηση. Το φιλοδοξο σχέδιο της Κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας έχει αμιγώς ανθρωπιστικό χαρακτήρα. What can I find on Techblog? Techblog offers comprehensive technology coverage with regular updates, detailed analysis, and technical content to keep you informed. How often […]
Το πρώτο αυτόνομο όχημα της Toyota παρουσιάστηκε στην έκθεση τεχνολογίας CES πίσω στο 2013 και τώρα 6 χρόνια μετά είναι έτοιμη να παρουσιάσει στη CES 2019 στο Las Vegas, το πιο εξελιγμένο της μοντέλο, με την ανανεωμένη πλατφόρμα P4. What can I find on Techblog? Techblog offers comprehensive technology coverage with regular updates, detailed analysis, […]
Content written by Κώστας ΒλαχάκηςΟ Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. • Techblog
Reviewed by Techblog Editorial TeamEditorial Review & Fact-Checking
Το πρωτο αυτοκινητομηχανακι της new-age χιππισας
Το σύστημα με το στρίψιμο του αυτοκινήτου, που πάει κάπως στα πλάγια η ρόδα μου φάνηκε τρελό. Όλα τέλεια, εκτός από τις διαφανής πόρτες. Δηλαδή αν χρειαστεί να οδηγήσω με τις πυτζάμες πρέπει να με δει και όλος ο κόσμος;; Επίσης, αυτά τα concept cars θα τα δούμε ποτέ στο δρόμο; Ή μόλις τελειώσουν οι υδατάνθρακες του πλανήτη θα σκάσουνε μύτη;
Απαισιο μπλιαχ :/
αντιγραφη αυτουνου εδω ειναι απλα με μπαταρια και λιγες μικρες διαφορες
https://en.wikipedia.org/wiki/Carver_%28automobile%29#Design_and_specification
και η αυτονομια ειναι παρα πολυ μικρη!!
Μοιάζει πολύ με το Piaggio MP3 αλλά με οροφή για να μην βρέχεσαι.