LG Ads Solutions σε τηλεοράσεις LG για αυτόματη αναγνώριση περιεχομένου

, LG Ads Solutions σε τηλεοράσεις LG για αυτόματη αναγνώριση περιεχομένου

Οι LG Smart Τηλεοράσεις αποκτούν μια νέα λύση ACR, η παλαιότερη τεχνολογία αντικαθίσταται από την LG Ads Solutions
Η LG σηματοδοτεί την επόμενη σημαντική φάση της CTV διαφημιστικής της δραστηριότητας

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα της αποκλειστικής τεχνολογίας αυτόματης αναγνώρισης περιεχομένου (ACR) της LG Ads Solutions σε LG τηλεοράσεις παγκοσμίως, αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο. Η διάθεση θα αντικαταστήσει την παλαιού τύπου τεχνολογία και θα ενσωματώσει τη νέα λύση ACR σε εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις σε 27 χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία-Ειρηνικό, τη Λατινική Αμερική και την Αυστραλία.

Η νέα ACR τεχνολογία που παρέχεται από την LG Ads Solutions είναι ήδη ενεργή στις LG Smart TVs στις ΗΠΑ και με την έναρξη της διαθεσιμότητάς της, τα δεδομένα LG CTV θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της LG Ads Solutions.

Μετά την έναρξη ισχύος της συμφωνίας με την Samba TV, τον Σεπτέμβριο 2022, για αδειοδότηση της τεχνολογίας ACR στις εκτός ΗΠΑ περιοχές, η LG Electronics προσανατολίζεται στη διασφάλιση μιας ενιαίας, παγκόσμιας λειτουργίας ανάλυσης δεδομένων για το κοινό της έξυπνης τηλεόρασης και απομακρύνεται από τη λειτουργία τρίτων μερών. Η νέα ACR τεχνολογία που παρέχεται από την LG Ads Solutions είναι ήδη ενεργή στις LG Smart TVs στις ΗΠΑ και με την έναρξη της διαθεσιμότητάς της, τα δεδομένα LG CTV θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της LG Ads Solutions.

Η αυτόματη αναγνώριση περιεχομένου ή αλλιώς ACR, συγκεντρώνει ανωνυμοποιημένες πληροφορίες που περιγράφουν τα τηλεοπτικά προγράμματα και τις διαφημίσεις που επιλέγει να παρακολουθήσει ένας χρήστης. Η τεχνολογία ACR μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο εφόσον ο καταναλωτής έχει επιλέξει ρητά τη χρήση της, ως μέρος της διαδικασίας εγκατάστασης κατά την αγορά μιας νέας Smart τηλεόρασης. Το LG Ads Solutions ACR αναπτύσσεται σε συμμόρφωση με όλους τους εν ισχύ κανονισμούς περί απορρήτου των καταναλωτών.

«Από το λανσάρισμά της τον περασμένο Μάιο η LG Ads Solutions έχει δημιουργήσει τεράστια δυναμική», δήλωσε ο Chris Jo, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της μονάδας Platform Business στην LG Electronics Home Entertainment Company. «Η κυκλοφορία της νέας λύσης ACR είναι ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο που καταδεικνύει τη δέσμευσή της ομάδας στην αριστεία και την αφοσίωσή της να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές διαφημιστικές λύσεις σε brands και agencies σε όλο τον κόσμο».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Raghu Kodige δήλωσε: «Αυτή η διαθεσιμότητα σηματοδοτεί την επόμενη σημαντική φάση της παγκόσμιας CTV διαφημιστικής μας δραστηριότητας με την LG Ads Solutions. Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για τα brands σε όλο τον κόσμο, τα οποία χρειάζονται όλο και περισσότερο να προσεγγίσουν τους τηλεθεατές που περιορίζουν ή έχουν διακόψει πλήρως την παρακολούθηση συνδρομητικού περιεχομένου και αυτούς που έχουν μεταναστεύσει σε υπηρεσίες OTT και να κατανοήσουν τη σταδιακή προσέγγιση σε σχέση με τις παραδοσιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες. Τώρα με την LG Ads Solutions, τα brands παγκοσμίως μπορούν να σχεδιάζουν, να ενεργοποιούν και να μετρούν τη διαφήμιση CTV χρησιμοποιώντας το καλύτερο σύνολο δεδομένων ACR του κλάδου, που εγγυάται την επιτυχία της καμπάνιας».

Τα δεδομένα ACR, τα οποία συμμορφώνονται με όλους τους παγκόσμιους και τοπικούς κανονισμούς περί απορρήτου δεδομένων καταναλωτών, βοηθούν τα brands να κατανοήσουν, με ανώνυμο τρόπο, πόσο συχνά προβάλλονται ορισμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις σε ένα δεδομένο νοικοκυριό. Για τα brands, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα συχνότητας για τα νοικοκυριά με χαμηλή συχνότητα προβολής, να περιορίσουν τη συχνότητα για τα νοικοκυριά με υπερβολική συχνότητα προβολής, να κερδίσουν νοικοκυριά που εκτίθενται στις διαφημίσεις των ανταγωνιστών και πολλά άλλα. Εξαιρετικής σημασίας, ενημερώνει brands και agencies ποια νοικοκυριά τους λείπουν εντελώς λόγω της κατάργησης συνδρομητικών υπηρεσιών.

Τα δεδομένα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων, όπως εάν μια διαφήμιση οδήγησε τους τηλεθεατές σε μια συγκεκριμένη τηλεοπτική εκπομπή ή ταινία ή εάν μια διαφήμιση οδήγησε στη λήψη ή την εγγραφή σε μια εφαρμογή ή υπηρεσία OTT.

Για τους καταναλωτές, το ACR βοηθά να γίνει το περιεχόμενο που απολαμβάνουν πιο προσβάσιμο και πιο ευχάριστο, μέσω λειτουργιών, όπως προτάσεις περιεχομένου.

Για τα brands, το ACR συμβάλλει στην ενημέρωση του σχεδιασμού διαφημιστικών εκστρατειών σε πλατφόρμες συμβατικής και streaming τηλεόρασης. Για παράδειγμα, δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν πώς να προσεγγίσουν νοικοκυριά που δεν παρακολουθούν κάποιες παραδοσιακές τηλεοπτικές καμπάνιες ή πώς να προσεγγίσουν νοικοκυριά που έχουν εκτεθεί σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση ή σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Αυτά τα ανωνυμοποιημένα δεδομένα σε επίπεδο νοικοκυριού βελτιώνουν κατακόρυφα την απόδοση για τους διαφημιζόμενους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να είναι πιο αποτελεσματικοί, με τις συνολικές τηλεοπτικές τους δαπάνες.
Η LG Ads Solutions τροφοδοτεί ήδη CTV καμπάνιες σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Τώρα, τα brands σε οποιαδήποτε χώρα που καλύπτεται από την κυκλοφορία του ACR μπορούν αμέσως να αρχίσουν να εργάζονται με την LG Ads Solutions για να κατανοήσουν την τηλεθέαση του τηλεοπτικού κοινού στη χώρα τους αναλυτικά, προκειμένου να εντοπίσουν τμήματα κοινού και να βελτιστοποιήσουν την προσέγγιση χρηστών, τη συχνότητα και την αποτελεσματικότητα διαφημίσεων σε συμβατική και streaming τηλεόραση.

Δελτίο Τύπου

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Home Cinema LG

LG OLEDB26: Μοναδική εμπειρία θέασης και καθηλωτικός ήχος surround

Η LG OLEDB26 η νέα έξυπνη τηλεόραση της LG βρίσκεται ήδη στα καταστήματα και εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά της και την ποιότητα της εικόνας.

Gear IFA 2022 LG LG OLED TV

IFA 2022: Η LG θα αποκαλύψει την OLED 97″, τη μεγαλύτερη τηλεόραση του κόσμου

Η LG Electronics ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα παρουσιάσει τη μεγαλύτερη OLED τηλεόραση του κόσμου στην επερχόμενη έκθεση IFA 2022 στο Βερολίνο.

Gear IFA 2022 LG

Νέα LG TONE FREE: Βελτιωμένη ποιότητα ήχου για έναν τρόπο ζωής εν κινήσει

Τα νέα ακουστικά TONE Free είναι οι τέλειοι καθημερινοί σύντροφοι για τον σημερινό τρόπο ζωής, εν κινήσει.

Games LG

LG UltraGear 32GQ950: Οθόνη που πηγαίνει το gaming στο επόμενο επίπεδο

Η ιδανική επιλογή για τους gamers που επιζητούν υψηλές επιδόσεις με τα καλύτερα γραφικά και την μεγαλύτερη άνεση.