Αύξηση δαπανών για ψυχαγωγία στο σπίτι

Το περιοδικό ScreenDigest υλοποίησε στο τέλος του 2010 μια έρευνα αντίστοιχη της οποίας είχε διεξάγει το ίδιο μια δεκαετία πριν, το 2000. Στόχος της έρευνας ήταν η παρουσίαση των τάσεων στις δαπάνες των νοικοκυριών για ψυχαγωγία. Με τον όρο ψυχαγωγία το ScreenDigest ορίζει τις δαπάνες για καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση, για οικιακό βίντεο (DVD, Blu-Ray), για βιντεοπαιχνίδια, για μουσική και για αγορά εισιτηρίων κινηματογράφου.

ome cinema lifestyle

Η συνολική δαπάνη για όλα αυτά τα αγαθά και τις υπηρεσίες το 2000 ήταν 145 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ το 2010 ήταν 235 δισεκατομμύρια δολάρια (στο σύνολο των νοικοκυριών της Βορείου Αμερικής και της Ευρώπης). Ο τομέας που απορροφούσε τη μεγαλύτερη δαπάνη (και το 2000 όπως και το 2010) ήταν αυτός της συνδρομητικής τηλεόρασης (κυρίως καλωδιακής & δορυφορικής).

Μάλιστα, τα ποσοστά του αυξήθηκαν σημαντικά από το 39% το 2000 στο 59% το 2010. Αντίθετη πορεία ακολούθησαν οι δαπάνες για μουσική (κυρίως λόγω της πειρατείας) οι οποίες από το 21% το 2000 «κατακρημνίσθηκαν» στο μόλις 6% το 2010. Ο δεύτερος, μετά τη συνδρομητική τηλεόραση, τομέας ως προς τις δαπάνες είναι αυτός του οικιακού βίντεο με 14% ενώ ο κινηματόγραφος παρέμεινε σταθερός στο 9% και τα βιντεοπαιχνίδια ανέβηκαν στην τρίτη θέση με 12% το 2010.

Μια άλλη κατηγοριοποίηση που ακολουθεί η έρευνα του ScreenDigest είναι αυτή της διανομής και λήψης των προϊόντων & υπηρεσιών ψυχαγωγίας και συγκεκριμένα εάν αυτή γίνεται σε φυσική μορφή (συσκευασμένα προϊόντα), σε ψηφιακή μορφή (π.χ. αγορά μιας ταινίας μέσω ιστοσελίδας) ή μέσω ασύρματης συσκευής (π.χ. ένα βίντεο «κατεβαίνει» στο κινητό μου τηλέφωνο).

Από τις τρεις κατηγορίες η «φυσική» ακόμα κατέχει τη μερίδα του λέοντος (81%) με την ψηφιακή να ακολουθεί (15%) και την ασύρματη να είναι ακόμα σε εμβρυακό στάδιο (μόλις 3-4%). Τέλος συγκρίνοντας τις δύο μεγάλες γεωγραφικές περιοχές, τη Βόρειο Αμερική και την Ευρώπη, το ScreenDigest παρατηρεί ότι οι Αμερικανοί δαπανούν περισσότερα για την αγορά και ενοικίαση βίντεο 56% έναντι 43% των Ευρωπαίων.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Γιώργος

O τομέας των videogames θα ανέβει πιο ψηλά στα επόμενα έτη.

NikosVolos

Φυσιολογικο ακουγεται αφου πλεον ο κοσμος προτιμαει το σπιτι του απο το να ξοδευει λεφτα συνεχεια στο εξω ασκοπα και που δεν πιανουν και τοπο.Οποτε κοιταει πως θα κανει ακομα καλυτερη την ποιοτητα ζωης του μεσα στο σπιτι και επενδυει σε αυτο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Home Cinema MediaTek smart TV

O MediaTek MT9638 είναι ένας επεξεργαστής για smart TVs

Ο MediaTek MT9638 έρχεται να δώσει λύσεις στη smart TV στο σαλόνι μας και αλλού.

Home Cinema Android TV

Η εφαρμογή Google TV θα αποκτήσει λειτουργία Remote Control

Η λειτουργία Remote Control θα επιτρέπει τον έλεγχο μίας Android τηλεόρασης από smartphone.

Home Cinema Samsung

H Samsung παρουσιάζει τη νέα σειρά τηλεοράσεων για το 2021

Από τις MICRO LED και τις Neo QLED μέχρι τα monitors και τις οθόνες lifestyle, η Samsung επαναπροσδιορίζει το ρόλο της τηλεόρασης στο χώρο του σπιτιού με δυνατότητες που απαντούν σα ενδιαφέροντα των καταναλωτών.

Home Cinema COSMOTE TV Android TV

Νέα COSMOTE TV: 1 χρόνος λειτουργίας για την ελληνική streaming υπηρεσία

Με νέο Android TV αποκωδικοποιητή με λειτουργικό σύστημα Android TV 10, βελτιωμένα χαρακτηριστικά & δυνατότητες εμπλουτίζεται η Νέα COSMOTE TV το 2021.