Αύξηση δαπανών για ψυχαγωγία στο σπίτι

Το περιοδικό ScreenDigest υλοποίησε στο τέλος του 2010 μια έρευνα αντίστοιχη της οποίας είχε διεξάγει το ίδιο μια δεκαετία πριν, το 2000. Στόχος της έρευνας ήταν η παρουσίαση των τάσεων στις δαπάνες των νοικοκυριών για ψυχαγωγία. Με τον όρο ψυχαγωγία το ScreenDigest ορίζει τις δαπάνες για καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση, για οικιακό βίντεο (DVD, Blu-Ray), για βιντεοπαιχνίδια, για μουσική και για αγορά εισιτηρίων κινηματογράφου.

, Αύξηση δαπανών για ψυχαγωγία στο σπίτι

Η συνολική δαπάνη για όλα αυτά τα αγαθά και τις υπηρεσίες το 2000 ήταν 145 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ το 2010 ήταν 235 δισεκατομμύρια δολάρια (στο σύνολο των νοικοκυριών της Βορείου Αμερικής και της Ευρώπης). Ο τομέας που απορροφούσε τη μεγαλύτερη δαπάνη (και το 2000 όπως και το 2010) ήταν αυτός της συνδρομητικής τηλεόρασης (κυρίως καλωδιακής & δορυφορικής).

Μάλιστα, τα ποσοστά του αυξήθηκαν σημαντικά από το 39% το 2000 στο 59% το 2010. Αντίθετη πορεία ακολούθησαν οι δαπάνες για μουσική (κυρίως λόγω της πειρατείας) οι οποίες από το 21% το 2000 «κατακρημνίσθηκαν» στο μόλις 6% το 2010. Ο δεύτερος, μετά τη συνδρομητική τηλεόραση, τομέας ως προς τις δαπάνες είναι αυτός του οικιακού βίντεο με 14% ενώ ο κινηματόγραφος παρέμεινε σταθερός στο 9% και τα βιντεοπαιχνίδια ανέβηκαν στην τρίτη θέση με 12% το 2010.

Μια άλλη κατηγοριοποίηση που ακολουθεί η έρευνα του ScreenDigest είναι αυτή της διανομής και λήψης των προϊόντων & υπηρεσιών ψυχαγωγίας και συγκεκριμένα εάν αυτή γίνεται σε φυσική μορφή (συσκευασμένα προϊόντα), σε ψηφιακή μορφή (π.χ. αγορά μιας ταινίας μέσω ιστοσελίδας) ή μέσω ασύρματης συσκευής (π.χ. ένα βίντεο «κατεβαίνει» στο κινητό μου τηλέφωνο).

Από τις τρεις κατηγορίες η «φυσική» ακόμα κατέχει τη μερίδα του λέοντος (81%) με την ψηφιακή να ακολουθεί (15%) και την ασύρματη να είναι ακόμα σε εμβρυακό στάδιο (μόλις 3-4%). Τέλος συγκρίνοντας τις δύο μεγάλες γεωγραφικές περιοχές, τη Βόρειο Αμερική και την Ευρώπη, το ScreenDigest παρατηρεί ότι οι Αμερικανοί δαπανούν περισσότερα για την αγορά και ενοικίαση βίντεο 56% έναντι 43% των Ευρωπαίων.

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Γιώργος

O τομέας των videogames θα ανέβει πιο ψηλά στα επόμενα έτη.

NikosVolos

Φυσιολογικο ακουγεται αφου πλεον ο κοσμος προτιμαει το σπιτι του απο το να ξοδευει λεφτα συνεχεια στο εξω ασκοπα και που δεν πιανουν και τοπο.Οποτε κοιταει πως θα κανει ακομα καλυτερη την ποιοτητα ζωης του μεσα στο σπιτι και επενδυει σε αυτο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Home Cinema Black Friday 2022

Black Friday 2022: Τηλεοράσεις σε προσφορά, αξίζει η αναβάθμιση;

Η πίεση για αναβάθμιση είναι διάχυτη στην τεχνολογική μας κουλτούρα, αλλά οι τηλεοράσεις τείνουν να διαρκούν (και να είναι απόλυτα λειτουργικές) περισσότερο.

Home Cinema LG

Η LG προωθεί την επιχειρηματική της πλατφόρμα Smart TV με το webOS Hub

Το webOS Hub δεν είναι απλώς μια «έξυπνη» πλατφόρμα. Υποστηρίζεται από τεχνολογικούς συνεργάτες της LG, όπως είναι οι Dolby, Realtek, Gracenote και CEVA.

Home Cinema LG

LG Ads Solutions σε τηλεοράσεις LG για αυτόματη αναγνώριση περιεχομένου

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα της αποκλειστικής τεχνολογίας αυτόματης αναγνώρισης περιεχομένου (ACR) της LG Ads Solutions σε LG τηλεοράσεις παγκοσμίως.

Home Cinema LG

LG OLEDB26: Μοναδική εμπειρία θέασης και καθηλωτικός ήχος surround

Η LG OLEDB26 η νέα έξυπνη τηλεόραση της LG βρίσκεται ήδη στα καταστήματα και εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά της και την ποιότητα της εικόνας.