Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Gigapixel AI, χρήστης του Reddit κατάφερε να αναβαθμίσει το Star Trek: Voyager του 1995 σε ανάλυση 4K.
Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Gigapixel AI από το Topaz Labs και έχοντας στη διάθεση του πολύ ελεύθερο χρόνο, ένας χρήστης του Reddit κατάφερε να αναβαθμίσει το Star Trek: Voyager του 1995 σε ανάλυση 4K.
Συγκεκριμένα, ο χρήστης u/theboomsterz του Reddit ανέβασε την προσπάθεια του να μετατρέψει επεισόδια της σειράς, τα οποία είχε στην κατοχή του σε DVD, σε 4K ανάλυση με τη χρήση του AI, κάτι που όπως ο ίδιος αναφέρει του πήρε πάνω από 6 ώρες για το κάθε επεισόδιο.
Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, τα πρώτα πέντε επεισόδια έχουν ολοκληρωθεί, με μόνο μικρής διάρκειας βίντεο να είναι διαθέσιμα στο YouTube. Ο ίδιος λέει πως θα προσπαθήσει να ανεβάσει περισσότερα επεισόδια στο μέλλον, αν και δεν πιστεύουμε ότι η Paramount θα χαρεί και τόσο.
Το HDMI 2.2 φτάνει σε τηλεοράσεις και οθόνες το 2027 με διπλάσιο bandwidth έως 96Gbps, ασυμπίεστο 4K 480Hz και νέες λειτουργίες ήχου. Δες σε ποιους αξίζει.
Φορητοί προβολείς TCL A1s, C1 και PlayCube: μεγάλη εικόνα ποδοσφαίρου σε κάθε δωμάτιο, μπαλκόνι ή ταράτσα. Δες χαρακτηριστικά και για ποιον είναι ο καθένας.
πολυ καλο αποτελεμσα και με μεγαλη χαρα θα τα ξανα εβλεπα ολα