Internet

Το Android Messages θα μπλοκάρει από μόνο του τα Spam μηνύματα;

Η Google φέρνει μια νέα δυνατότητα φραγής ανεπιθύμητων μηνυμάτων μέσω της εφαρμογής Android Messages. Με αυτή τη νέα λειτουργία ο χρήστης δεν θα χρειάζεται να δηλώνει από μόνος του τον ανεπιθύμητο αριθμό, κάθε φορά που δέχεται ενοχλητικά μηνύματα.

Οι χρήστες της εφαρμογής μηνυμάτων έχουν ήδη τη δυνατότητα να αναφέρουν ανεπιθύμητα μηνύματα με σχετική ευκολία – απλώς ανοίγουν τη συζήτηση, πατάνε το εικονίδιο του μενού, επιλέγουν “Λεπτομέρειες” και στη συνέχεια πατάνε “Αποκλεισμός” & “Αναφορά ανεπιθύμητων μηνυμάτων”. Μετά από αυτό, τα μηνύματα εξαφανίζονται και η Google καταγράφει τις πληροφορίες.

Ωστόσο, η νέα αυτόματη λειτουργία ανεπιθύμητης αλληλογραφίας θα σαρώνει μια ιδιωτική συνομιλία σε μια προσπάθεια να προσδιορίσει εάν είναι spam ή όχι. Εάν η Google υποπτεύεται ότι ένα μήνυμα είναι spam, θα εμφανίσει μια ειδοποίηση που θα μας ρωτάει εάν θέλουμε να το αποκλείσουμε και να το αναφέρουμε. Με ένα κλικ σε αυτή την ειδοποίηση θα ξεκινάει η διαδικασία αποκλεισμού. Η Google διευκρινίζει ότι κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας ο αριθμός τηλεφώνου του χρήστη και τα μηνύματα που αποστέλλονται δεν σαρώνονται. Ωστόσο, αν αναφερθεί ένα μήνυμα ως ανεπιθύμητο, η Google θα καταγράψει τον αριθμό αποστολής καθώς και δέκα μηνύματα που αποστέλλονται από τον spammer (οι απαντήσεις στα ανεπιθύμητα μηνύματα, αν υπάρχουν, αγνοούνται).

Οτιδήποτε περιλαμβάνει σάρωση και αποθήκευση μηνυμάτων από την Google μπορεί να προκαλέσει διαμάχη και ανησυχία. Γι’ αυτή τη νέα λειτουργία αυτόματης αναφοράς spam, η σελίδα υποστήριξης της Google προσπαθεί να μετριάσει τις ανησυχίες περί απορρήτου λέγοντας ότι “οι πληροφορίες για τα μηνύματά σας αποστέλλονται στην Google χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το πραγματικό περιεχόμενο των μηνυμάτων ή ο αριθμός τηλεφώνου σας” και συνεχίζει πως “δεν αποθηκεύει τον αριθμό τηλεφώνου σας ή το περιεχόμενο αυτών των μηνυμάτων “. Η Google τονίζει επίσης ότι “ο spammer δεν θα δει ή δεν θα γνωρίζει την αναφορά σας“.

Σε τελική ανάλυση, αν ένας χρήστης νιώθει ανασφαλής για την διαφύλαξη της ιδιωτικότητάς του, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να απενεργοποιήσει τη λειτουργία αυτόματης προστασίας από ανεπιθύμητα μηνύματα. Απλώς πηγαίνει στις Ρυθμίσεις για προχωρημένους και την απενεργοποιεί.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 18 Ιανουαρίου 2022 9:29

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.