Internet

Apple TV Streaming: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την επερχόμενη υπηρεσία

Είναι γνωστό ότι η Apple θα παρουσιάσει τη δικής της TV streaming υπηρεσία. Ωστόσο, μέχρι σήμερα το μόνο που γνωρίζαμε είναι ένα σωρό φήμες που κυκλοφορούν σε διάφορες ιστοσελίδες. Σύμφωνα με έμπιστες πηγές του Techblog, η Apple θα παρουσιάσει την επερχόμενη streaming υπηρεσία της στο Apple event στις 26 Μαρτίου που θα πραγματοποιηθεί στο Steve Jobs Theater στο Cupertino της Καλιφόρνια.

Αντί για τη δημιουργία μιας κλασικής video streaming υπηρεσίας, όπως το Netflix, η Apple θα παρέχει στο κοινό μία νέα βελτιωμένη έκδοση του δημοφιλούς καταστήματος iTunes και όλων των σχετικών mobile εφαρμογών της. Η νέα υπηρεσία θα συγκεντρώνει όλο το περιεχόμενο του iTunes Store, μαζί με ένα ευρύ φάσμα τηλεοπτικών και OTT (over-the-top) βίντεο υπηρεσιών.

Η νέα υπηρεσία της Apple θα είναι διαθέσιμη τόσο σε συσκευές της εταιρείας, όσο και σε συσκευές που δεν ανήκουν στη μεγάλη οικογένεια του τεχνολογικού κολοσσού. Για να το πετύχει αυτό η Apple δημιούργησε το AirPlay 2, το οποίο θα επιτρέπει την αναπαραγωγή του περιεχομένου της υπηρεσίας σε οποιαδήποτε έξυπνη τηλεόραση.

Σύμφωνα με τις αναλύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι η Apple έχει μεγαλύτερα κέρδη από την παροχή των υπηρεσιών της σε τρίτους, από ότι μέσω των πωλήσεων του TVOD περιεχομένου στο iTunes. Το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς του iTunes το 2011 ήταν 70%, και το 2018 έπεσε στο 22%. Σε αντίθεση με τα παραπάνω, το παγκόσμιο μερίδιο της Apple από της πωλήσεις βίντεο OTT ανέβηκε από 5% που ήταν το 2016, σε 10% το 2018.

Η Apple στοχεύει να προσελκύσει νέους πελάτες, παρέχοντας το βασικό περιεχόμενο του iTunes δωρεάν στους κατόχους Apple συσκευών. Παράλληλα, θα τους ενθαρρύνει να περιηγηθούν στους καταλόγους του TVOD περιεχόμενο και να εγγραφούν σε streaming υπηρεσίες τρίτων.

Ο κύριος στόχος της Apple είναι να συνδυάσει τα καλύτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών του Netflix και της Amazon, έτσι ώστε να προσφέρει στους πελάτες της το απόλυτο πακέτο TV streaming υπηρεσιών. Το σχέδιο της εταιρείας θα μπορούσε να έχει θετικά αποτελέσματα για τον τεχνολογικό κολοσσό, καθώς διαθέτει ήδη μία βάση 600 εκατομμυρίων συσκευών, οι οποίες θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε αρκετό περιεχόμενο. Επίσης, θα δώσει τη δυνατότητα σε ακόμη μεγαλύτερο κοινό, να απολαύσει μία ανεπτυγμένη και πιο φιλική εμπειρία χρήστη.

Επεξεργάστηκε την 19 Μαρτίου 2019 14:59

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Χάρης Αναγνωστόπουλος

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.