Internet

Διαδικτυακή απάτη μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας Skroutz

Σε εκατοντάδες ανέρχονται, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, τα παράπονα για τη διάσημη ηλεκτρονική πλατφόρμα Skroutz, όπως αναφέρει Το Βήμα.

Η αγανάκτηση του κόσμου πυροδοτήθηκε από την απουσία μέριμνας για την παράδοση του εκάστοτε προϊόντος, τη στιγμή που τα χρήματα – χωρίς καμία επίσημη αιτιολογία – δεν επιστρέφονταν όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα.

Στην ουσία η εταιρεία 365shop που φιλοξενείται στην πλατφόρμα Skroutz, φέρεται να άντλησε χιλιάδες ευρώ από εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια έγινε άφαντη χωρίς να παραδώσει τα προιόντα.

Update 15/04/2022
Καλημέρα παιδιά, με αυτό το άρθρο μεταφέρουμε την είδηση για την απάτη (όπως φαίνεται) με συγκεκριμένο κατάστημα πο φιλοξενείτο μέχρι πρόσφατα στην πλατφόρμα Skroutz. Δεν παροτρύνουμε κανέναν να χρησιμοποιήσει το hashtag #Cancel_Skroutz ή να μην χρησιμοποιήσει ξανά τις υπηρεσίες του Skroutz.

Η επίσημη ανακοίνωση της Skroutz

«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας.

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».

Επεξεργάστηκε την 15 Απριλίου 2022 20:42

Σχόλια

    • Εγώ πληρωμή με κάρτα και παραλαβή με courrier. Όπου μπορώ πάω στο κατάστημα για να γλιτώσω τα μεταφορικά και να πάρω στα χέρια μου πιο γρήγορα το προϊόν.

  • Ας κάνουμε "κάνσελ" όλες τις ακμάζουσες ελληνικές επιχειρήσεις που απασχολούν εκατοντάδες εργαζομένων με την παραμικρή αφορμή. Αυτές είναι η ρίζα του κακού.

    • Τα cancel skroutz, cancel efood ή ότι άλλο είναι μια μεγαλη χαζομάρα σαν ιδέα.

      Εμείς στον τίτλο μόνο (δεν το επαναλαμβανουμε μέσα στο άρθρο) αναφέρουμε το #cancelskroutz ως στοιχείο αυτού που εξελίσσεται στο ελληνικό ίντερνετ από προχθές και όχι ως προτροπή όπως ίσως κάποιοι το εξέλαβαν.

  • Το θεμα και το Βημα ανοικουν στον όμιλο που ανήκει και το shopflix η οποία είναι νεα πλατφόρμ. Δεν νομίζω οτι ειναι καθόλου τυχαία η δυσφήμιση του skroutz απο τις συγκεκριμένες εφημερίδες.

    • Διαβάζοντας από την απάντηση της Skroutz καταλαβαίνω ότι πρόκειται για υπαρκτό γεγονός. Κάποιος/ κάποιοι έχασαν λεφτά. Το αν "ωφελείται" κάποιος και ποιος είναι αυτός, είναι άλλο θέμα.

  • Από που και ως που ένας μεσάζοντας όπως είναι το efood ή το skroutz οφείλει να ελέγχει όλες τις επιχειρήσεις; Μπορεί να μου πει κάποιος, εάν ήταν στη θέση αυτών των μεσαζόντων με ποιο τρόπο θα το έκανε; Εάν θέλει μία επιχείρηση να κλέψει και να κοροϊδέψει δεν πρόκειται να το πάρει κανείς χαμπάρι μέχρι να γίνει το μπαμ. Είτε αυτή είναι πτώχευση είτε είναι η μεγαλύτερη κομπίνα που έχει στηθεί.

    Θα πρέπει και εμείς σαν καταναλωτές να δούμε το δικό μας μερίδιο ευθύνης και να μη τα βάζουμε με θεούς και δαίμονες όταν γίνει η στραβή. Υπάρχει η αντικαταβολή!!! 3€ παραπάνω αλλά μου έχει λύσει τα χέρια σε τέτοιου είδους απάτες. Μόλις έρθει ο courier του λέω ότι θέλω να ανοίξω το δέμα και να περιμένει. Μία άλλη λύση είναι η εξής "Καλησπέρα σας. Έχετε διαθέσιμο το iphone 13 pro max? Ναι. Τέλεια. Έρχομαι να το παραλάβω από το κατάστημα. Μου το δίνει και πλερώνω είτε τοις μετρητοίς είτε με χρεωστική/ πιστωτική".

    Το ίδιο συμβαίνει και με τις απάτες της Εθνικής. Δε ξέρουν τι τους γίνεται περί προστασία του λογαριασμού και όταν γίνει κάτι ψάχνουν να τα ρίξουν στην Εθνική. Εδώ ψάχνουν να τα ρίξουν στο μεσάζοντα.

    Πραγματικά, το έχω απορία. Εάν ήσασταν (αυτοί που αναγράφουν το cancel skrouz) στη θέση των υπευθύνων του Skroutz, τι θα κάνατε για να ελέγχετε όλα τα μαγαζιά;

    Όσον αφορά την αργοπορία των αρνητικών reviews ώστε να τα αναρτήσουν, λάβετε υπόψη ότι το Skroutz, δέχεται πληθώρα τέτοιων αρνητικών reviews που σε πολλές περιπτώσεις είναι ψευδείς.

    • Από που και ως που ένας μεσάζοντας όπως είναι το efood ή το skroutz οφείλει να ελέγχει όλες τις επιχειρήσεις; Μπορεί να μου πει κάποιος, εάν ήταν στη θέση αυτών των μεσαζόντων με ποιο τρόπο θα το έκανε; Δημήτρης

      Εύκολα "πληρωμή κατά την παραλαβή στο κατάστημα ή στον courier". Υποχρεωτική διαδικασία.

      • Ολα στη ζωη ευκολα, στον επιχειρηματικο κοσμο ομως το κερδος αποτελει προτεραιοτητα. Ειναι μια λυση οπως και να κλεισει το skroutz. Η συγκεκριμενη λυση επεκτεινεται και σε Amazon, ebay, alibaba κ.λπ.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.