Έρευνα Cisco | Οι Δυτικοευρωπαίοι περνάνε 21 ώρες την εβδομάδα στο Διαδίκτυο

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την Cisco Internet Business Solutions Group (IBSG), το 90% των Ευρωπαίων χρηστών ευρυζωνικών συνδέσεων εκδήλωσαν ενδιαφέρον για υπηρεσίες «Connected Life» – πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο πολυμέσων από όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές που χρησιμοποιούνται στο σπίτι οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε – σε σύγκριση με μόλις 77% που ήταν το ποσοστό στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Επιπλέον, το 42% των χρηστών είναι μεν πρόθυμοι να ξοδέψουν 3,5 ευρώ τον μήνα, έτσι ώστε να διαχειρίζονται εύκολα και να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο από όλες τις ηλεκτρονικές οικιακές συσκευές, αγωνίζονται όμως να βρουν την κατάλληλη καινοτόμο λύση η οποία να είναι απλή, γρήγορη στην εγκατάσταση και πολύ ασφαλής.

Για τη μελέτη, οι ερευνητές επέλεξαν μία υποθετική υπηρεσία ως κομμάτι ενός ευρύτερου πακέτου υπηρεσιών «Connected Life» και μετά κατέγραψαν τις απόψεις 1.500 χρηστών ευρυζωνικών συνδέσεων σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Μεγάλη Βρετανία. Μία τέτοια υπηρεσία θα διευκόλυνε την αποθήκευση, διαχείριση και χρήση όλων των ψηφιακών μέσων του σπιτιού και περιεχομένου μέσω οποιασδήποτε συσκευής, οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε. Το προτεινόμενο ψηφιακό περιεχόμενο περιλαμβάνει τηλεόραση, ταινίες, ημερολόγιο και ατζέντα διευθύνσεων, ψηφιακές φωτογραφίες, video clips και μουσική.

Ενώ η έννοια της πρόσβασης από οπουδήποτε, συζητείται εδώ και μία δεκαετία, η έρευνα δείχνει ότι ο αντίκτυπος της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας έχει επιφέρει αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη αγορά. Το 90% των καταναλωτών όχι μόνο απολαμβάνει την τεχνολογία, χρησιμοποιώντας διάφορες συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές και MP3 players, αλλά το 43% αναγνωρίζει στην τεχνολογία την ελευθερία να ζήσει τη ζωή όπως θέλει και το 52% των καταναλωτών πιστεύει ότι η τεχνολογία τους βοηθάει να γίνουν πιο παραγωγικοί και οργανωμένοι.

Καθώς ο μέσος καταναλωτής της έρευνας ξοδεύει πάνω από 4 ώρες την ημέρα στο δρόμο, μακριά από την εργασία ή το σπίτι, η δυνατότητα να επικοινωνεί με άλλους ανθρώπους, να απολαμβάνει ψηφιακή ψυχαγωγία και να έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικά αποθηκευμένα δεδομένα εκτιμάται πολύ. Η συνεργασία οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε είναι κρίσιμης σημασίας και το 56% των ερωτηθέντων απάντησε ότι επιθυμεί να έχει επικοινωνία με την οικογένεια και τους φίλους του όλες τις ώρες, ενώ το 78% ότι θέλει να ελέγχει το email του όπου και αν βρίσκεται.

Βάσει της έρευνας, η αλλαγή συμπεριφοράς στους τελικούς χρήστες περιλαμβάνει αυξημένη χρήση του Internet για λόγους ψυχαγωγίας, με το μέσο χρήστη ευρυζωνικής σύνδεσης στη Δυτική Ευρώπη να περνάει 21 ώρες την εβδομάδα στο Διαδίκτυο, ενώ παρακολουθεί τηλεόραση 11 μόνο ώρες την εβδομάδα, ενώ το 69% των χρηστών «κατέβασε» ή είδε video από το Ιnternet τον τελευταίο μήνα. Σήμερα η παρακολούθηση video αποτελεί τυπική εμπειρία στον χώρο του σπιτιού, ενώ η έρευνα δείχνει ότι αυξάνεται και η παρακολούθηση video κατά τις μετακινήσεις. Στην πραγματικότητα, σχεδόν 12% των ευρυζωνικών χρηστών παρακολουθεί τηλεόραση και video οπουδήποτε και οποτεδήποτε μπορεί, ενώ το 23% επιλέγει το video ως το περιεχόμενο στο οποίο θέλουν να έχουν πρόσβαση ενώ βρίσκονται εκτός σπιτιού.

Άλλα σημαντικά αποτελέσματα της έρευνας αποτυπώνουν τις συνήθειες όσον αφορά στη σύγχρονη τεχνολογία και τρόπο ζωής των συνδρομητών ευρυζωνικών συνδέσεων στη Δυτική Ευρώπη:

• Οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να δουν μία διαφήμιση με αντάλλαγμα την πρόσβαση σε δωρεάν υπηρεσίες «Connected Life». Όταν δοκιμάστηκαν διαφορετικά μοντέλα τιμολόγησης σε διαφορετικές τιμές, πάνω από το 70% των ενδιαφερόμενων να γίνουν συνδρομητές δήλωσαν ότι θα έβλεπαν διαφημίσεις για να καλύψουν το μηνιαίο κόστος.
• Επιπλέον, το 32% των χρηστών διακινούν φωτογραφίες ή video από το κινητό τους τηλέφωνο, 27% έχουν πρόσβαση στο Ιnternet από το κινητό τους τηλέφωνο, 41% ακούνε μουσική online και 32% γράφουν ή στέλνουν περιεχόμενο σε blogs ή άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής ενασχόλησης.

Δείτε επίσης:
> Χρησιμοποιήστε το νέο ποντίκι Logitech MX Air στον αέρα
> techblogTV: Asus P535, P527, P526 hands on
> techblogTV: Πλαίσιο Overclocking Super Event

Επεξεργάστηκε την 7 Ιανουαρίου 2008 20:45

Σχόλια

  • Πολύ ενδιαφέρουσα η έρευνα. Ακόμη πιο ενδιαφέρον θα ήταν να αποτύπωνε, η έκθεση, το είδος του περιεχομένου που προτιμούν οι Ευρωπαίοι.

    Και μια άσχετη ερώτηση: εκείνο το banner σας, αργεί ακόμη;

  • Πραγματικά πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα, αυτό που μου άρεσε είναι "... το 43% αναγνωρίζει στην τεχνολογία την ελευθερία να ζήσει τη ζωή όπως θέλει και το 52% των καταναλωτών πιστεύει ότι η τεχνολογία τους βοηθάει να γίνουν πιο παραγωγικοί και οργανωμένο".

    @Πάνας: Sorry δεν το κατάλαβα, για πιο banner λες??? :)

  • Γιατί είχα την εντύπωση ότι θα φτιάχνατε ένα banner του μπλογκ;

    Αλτσχάιμερ θα είναι, μάλλον!!!

  • Έχουμε φτιάξει banner του techblog.gr, υπάρχει σε διαστάσεις 120x240 και 120x60 :)
    Κάποια στιγμή θα κάνουμε και ένα μεγάλο redesign. Αύριο κλείνουμε ένα χρόνο στον αέρα της eλληνικής blogόσφαιρας.

  • Άρα δεν ξεκίνησε ακόμη το Αλτσχάιμερ;
    Ουφ, ανακουφίστηκα τώρα!
    Δηλαδή είμαι ο πρώτος που σας εύχεται;
    Πολύ καλό!
    Άντε βρε, να πεθάνετε επάνω από το πληκτρολόγιο!
    (Φαντάζομαι περιμένατε καμιά "ευχάριστη" ευχή ε; Χεχεχε!)

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.