Ιστοσελίδες προσφορών, Μαζικές αγορές και daily deals [infographic]

Πρόσφατα πραγματοποιήσα την πρώτη μου αγορά από ελληνική ιστοσελίδα με κουπόνια και προσφορές ημέρας. Συγκεκριμένα πήρα ένα γεύμα για δύο άτομα με 18 ευρώ σε εστιατόριο με κρητική κουζίνα με χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας. Στο infographic που ακολουθεί μαθαίνουμε τις αντίστοιχες επιλογές καταναλωτών στην Αμερική και θα ήθελα με τα σχόλιά σας να μάθω αν χρησιμοποιείτε αυτές τις ιστοσελίδες, ποιες συγκεκριμένα και τι έχετε αγοράσει.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 13 Σεπτεμβρίου 2011 9:58

Σχόλια

  • Χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό αυτά τα site με κουπόνια (golden deals, winwindeals, groupon, tsoonami κλπ) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Έχω αγοράσει πολλά γεύματα σε ωραία εστιατόρια με 20-30 ευρώ ενώ κανονικά θα πλήρωνα 50-70 ευρώ. Επίσης έχω αγοράσει διάφορες υπηρεσίες, όπως πλύσιμο αυτοκινήτου, καθαρισμό κλιματιστικού, ΚΤΕΟ, αλλά και πακέτα εκδρομών σε πολυτελή ξενοδοχεία, όλα στη μισή τιμή !!!

    Μία σημείωση όμως : ποτέ δεν χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα. Έχω μια χρεωστική κάρτα και όποτε θέλω να κάνω κάποια αγορά την φορτίζω μέσω web banking και πάντα χρησιμοποιώ αυτή την κάρτα για τις αγορές μου.

  • και εγώ τα χρησιμοποιώ συχνά. Δεν έχω κάποιο συγκεκκριμένο, όποιο έχει κάτι που με ενδιαφέρει το παίρνω.
    Μέχρι τώρα έχω πάρει ένα ρολόι από 300 στα 150 (το τσέκαρα) και πολλές φορές λουνα παρκ, αττικό πάρκο. Μία φορά φακούς επαφής για την γυναίκα...αυτά θυμάμαι!

  • ...και εγώ 13 μήνες τώρα χρησιμοποιώ σχεδόν μόνο αυτά τα sites για οποιασδήποτε φύσης αγορά και έχω εξοικονομήσει πάρα πολλά από την χρήση αυτή! Προσοχή όμως γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να φτάσεις να αγοράζεις προιόντα ή υπηρεσίες που ποτέ, μάλλον, δεν θα αγόραζες απλώς και μόνο επειδή τα βρήκες 50 ή 70% κάτω και τελικά ήταν ένα ποσό που θα μπορούσε να είχε μείνει στην τσέπη σου!!! Μία επίσκεψη στο http://www.soby.gr θα σας πείσει...

  • Καλησπέρα.
    Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοιες σελίδες, γιατί τις βλέπω καχύποπτα.
    Δεν έχει συμβεί σε κάποιον τίποτα περίεργο;

  • Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των sites είναι σοβαρά & υπεύθυνα και επιλύουν την οποιαδήποτε διαφορά που μπορεί να προκύψει μεταξύ του πελάτη & της επιχείρησης που βγάζει το deal! Άλλωστε η εξυπηρέτηση στη μεσιτεία, που ουσιαστικά κάνουν, είναι αυτή που τους καθιστά τόσο αξιόπιστους & χρήσιμους! Ακόμα και στις περιπτώσεις που εγώ υπαναχώρησα σε κάποια αγορά που έκανα, μου επέστρεψαν ή πίστωσαν το ποσό αυτό... Μην φοβάσαι φίλε και... καλές αγορές!!!

  • Από την αρχή της δημιουργίας των ιστοσελίδων αυτών είμαι χρήστης και είμαι κατά το πλείστον ευχαριστημένος.Οι αρχικές τιμές θέλουν μία προσοχή μιας και συνήθως είναι οι ανώτερες τιμές πώλησης ή οι τιμές πόρτας στα καταλύμματα, πράγμα που δεν ισχύει σχεδόν ποτέ.
    Η μόνη ιστοσελίδα που μου δημιούργησε πρόβλημα όλο αυτό το καιρό είναι το TSOONAMI είτε γιατί οι επιχειρήσεις από τις οποίες αγόρασα κουπόνια δεν μπορούσαν-όχι όλες- να ανταποκριθούν είτε τώρα τελευταία που χρησιμοποίησα κουπόνια για την εταιρεία OVERLAND στα Γρεβενά.Η εν λόγω εταιρεία προείσπραξε όπως έπρεπε το ποσό των κουπονιών αλλά δεν μας προσέφερε ούτε το ένα δέκατο από αυτά που αναγραφόντουσαν στο κουπόνι.Κάναμε τζάμπα χίλια και πλέον χιλιόμετρα από την Αθήνα( με την επιστροφή) με τα σχετικά διόδια και πληρώσαμε έξτρα φαγητό και ξενοδοχείο. Όσο για το ξενοδοχείο που μας συνέστησε ο υπεύθυνος της OVERLAND ;;;;Δεν άναβε το καλοριφέρ με δέκα βαθμούς πάνω από το μηδέν γιατί όπως μας είπε είμασταν οι μοναδικοί πελάτες του ξενοδοχείου και <> οικονομικά.Το ανέφερα στο TSOONAMI και ακόμα περιμένω απάντηση... Δεν είναι λόγια αλλά για κάθε ενδιαφερόμενο έχω τις επιστολές και τα φαξ.Ευχαριστώ πολύ.

  • Θα ήθελα να σημειώσω στην ανωτέρω ανάρτηση που διαβάσατε ότι το χρονικό διάστημα που περιμένω απάντηση είναι από τα τέλη του Οκτωβρίου 2011.Νομίζω αρκετό χρονικό διάστημα και εύλογα έχω αγανακτήσει.Καλό μήνα.

  • Καλησπέρα σας,

    Έχω αγοράσει και εγώ πάρα πολλές προσφορές από τα site που αναφέρετε και με έχουν εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο. Όλα τα site αποτελούν μεσάζωντα μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρήσεων οπότε δεν μπορούν να κάνουν και πάρα πολλά. Σίγουρα θα πρέπει να το δείτε και απο την πλευρά τους όχι μόνο από πλευρά του καταναλωτή.

    Ευχαριστώ.

  • Καλησπέρα σας
    Σίγουρα δεν φέρουν ευθύνη οι ιστοσελίδες προσφορών για την μετέπειτα συμπεριφορά των επιχειρήσεων.Όμως έχουν πλήρη ευθύνη όταν κάποιος πελάτης τους τους θέτει κάποιο θέμα και περνάει πάνω από ένας μήνας και δεν απαντούν.Αυτό δείχνει ότι όλα πάνε καλά γιατί πάνε μόνα τους. Καλή η προμήθεια που εισπράττουν ( 25-40%) από την τιμή της προσφοράς αλλά υπάρχει και το μετά.
    Ευχαριστώ.

  • Καλησπέρα...
    Εγω είμαι πολύ προσεχτικός με πληρωμές από την πιστωτική μου κάρτα.
    Δύο φορές με χρέωσαν πιο πολλά χρήματα απο ότι κόστιζε η προσφορά..δεν ήταν σημαντικό ποσόν, αλλά γιατι; επικοινωνήσα με την σελίδα προσφορών και μου είπαν οτι θα το λύσουν το πρόβλημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Απο το πρώτο λάθος τα πήρα τα χρήματα, απο το δεύτερο ακόμα περιμένω και πέρασαν και δύο μήνες. καλύτερα να το άφηνα έτσι γιατί στην τελική πλήρωσα και τα τηλέφωνα που έκανα.
    Άσε που μπορούν να σε κλέψουν τους κωδικούς τις πιστωτικής..'Οχι απο την σελίδα προσφορών αλλά την ώρα που δίνεις στοιχεία σου απο το δικό σου υπολογιστή...
    Καληνύχτα και προσοχή με την πιστωτική..

  • Ληστείες μέσω Διαδικτύου

    «ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ» ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
    Ληστείες μέσω Διαδικτύου
    Κακόβουλες ιντερνετικές επιθέσεις επιτήδειων, από Ελλάδα και εξωτερικό, με σκοπό την «κλοπή» των κωδικών ανυποψίαστων πολιτών που πραγματοποιούν τραπεζικές συναλλαγές μέσω e-banking, ανακοίνωσε πως έχει εντοπίσει η Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί.
    https://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63772204

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.