Internet

Η Google δοκιμάζει νέα τεχνολογία στοχευμένης διαφήμισης

Η τεχνολογία Federated Learning of Cohorts (FLoC) είναι ο νέος τρόπος που δοκιμάζει η Google για τη στοχευμένη διαφήμιση στο Διαδίκτυο. H σειρά των αλλαγών που θα έρθει αναμένεται να επηρεάσει όλους τους browsers.

Ένα βασικό στοιχείο της νέας τεχνολογίας της Google είναι ότι θα μπορεί να γίνει ταξινόμηση των χρηστών με βάση τις προτιμήσεις τους και τη διαδικτυακή τους συμπεριφορά. Η ομαδοποίηση αυτή εκτιμάται ότι θα μπορεί να γίνει αντικείμενο επεξεργασίας από διαφημιστές και προγράμματα εντοπισμού χρηστών στο Διαδίκτυο. Είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας των browsers.

Σύμφωνα με κάποιες πηγές, η Google έχει ήφη ξεκινήσει να πραγματοποιεί πραγματικές δοκιμές της τεχνολογίας FLoC. Μάλιστα, όπως επισημαίνει το Electronic Frontier Foundation, το οποίο μάχεται για την ελευθερία των δεδομένων online, η Google φαίνεται πως δεν έχει πάρει τη συναίνεση των ανθρώπων στους οποίους δοκιμάζει την εν λόγω τεχνολογία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερο από το 5% των συνολικών χρηστών του Google Chrome αναμένεται να επηρεαστεί από τις δοκιμές αυτές, ενώ σταδιακά η τεχνολογία Federated Learning of Cohorts εκτιμάται ότι θα κάνει τα cookies στοιχείο του διαδικτυακού παρελθόντος.

Επεξεργάστηκε την 1 Απριλίου 2021 10:34

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Νίκος Καϊμακάμης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.