Google, Οι ελληνικές λέξεις κλειδιά των χειμερινών εκπτώσεων

Κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, οι Έλληνες καταναλωτές δεν επισκέφθηκαν μόνο τα καταστήματα, αλλά πραγματοποίησαν έρευνα διαδικτυακά. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τα δωρεάν εργαλεία Google Insights και Google Trends, μερικοί από τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης στο διαδίκτυο για τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο ήταν οι ακόλουθοι: εκπτώσεις, προσφορές, φθηνά, ευκαιρίες αγοράς, σύγκριση τιμών.

Επιπλέον, υψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου, όσον αφορά στη διαδικασία έρευνας αγοράς, φαίνεται να είναι ο ρουχισμός και τα προϊόντα τεχνολογίας, καθώς οι όροι “ρούχα”, και οι επωνυμίες καταστημάτων πώλησης τεχνολογικών προϊόντων, βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των δημοφιλέστερων αναζητήσεων, στην κατηγορία shopping.

Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία, διαπιστώνεται ότι το e-shopping έχει αρχίσει να “κεντρίζει” το ενδιαφέρον των Ελλήνων χρηστών, καθώς παρατηρήθηκε αύξηση της χρήσης των όρων e-shopping, καθώς και των επωνυμιών των δημοφιλών ιστοσελίδων για την πραγματοποίηση διαδικτυακών δημοπρασιών, όπως του e-bay.

Όπως σημείωσε ο Country Manager της Google για την Ελλάδα, κος Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας: «Τα παραπάνω αποτελέσματα προήλθαν από τη χρήση των δωρεάν εργαλείων της Google, Google Trends και Google Insights τα οποία, αξιοποιώντας τους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου, προσφέρουν τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις και τις τάσεις που διαμορφώνονται στην ελληνική αγορά».

Το Google Insights είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση https://google.com/insights/search και το Google Trends στο https://www.google.com/trends.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.