Φάκελος: Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα

Ένα μεγάλο ποσοστό από εσάς τους φίλους του Techblog, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι έχει αγοράσει έστω και μια φορά ένα προϊόν από κάποιο ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα, ένα αξεσουάρ, μια μνήμη, ένα netbook. Σε αυτό εδώ το post θα ήθελα να μοιραστούμε όλοι μαζί τις εμπειρίες και τις απόψεις μας για τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Αναφερθείτε με συγκεκριμένα παραδείγματα. Από ποιο κατάστημα έχετε μείνει ευχαριστημένοι. Σε ποιο έχετε βρει τις καλύτερες τιμές σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Είχατε παράπονα από προϊόν που αγοράσατε. Οι υπεύθυνοι του ηλεκτρονικού καταστήματος που ψωνίσατε σας αντιμετώπισαν με ευγένεια, ανταποκρίθηκαν άμεσα στα ερωτήματά σας.

Προτείνετε τα καταστήματα που σας άφησαν ικανοποιημένους και σχολιάστε αρνητικά τις περιπτώσεις που σας έκαναν άσχημη εντύπωση. Οι υπεύθυνοι των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων διαβάζουν Techblog και οι προτάσεις σας θα φτάσουν στα αυτιά τους.

Βρισκόμαστε σε εορταστική περίοδο και η καλοπροαίρετη κριτική σας (θετική ή αρνητική) θα βοηθήσει όλους όσους σκέφτονται να ψωνίσουν από τα ελληνικά e-shops.

Επεξεργάστηκε την 10 Δεκεμβρίου 2009 21:20

Σχόλια

  • καλά τα e-shops αλλά Ελλάδα τα περισσότερα (ειδικά σε ότι έχει να κάνει με πσ) πολλά από τα προϊόντα τους δεν τα έχουν ετοιμοπαράδοτα(και δεν έχουν αντίστοιχη σημείωση)......Το έχω μάθει ποια και Ελλάδα παίρνω πάντα τηλέφωνο πρώτα........

  • Πιστεύω οτι το χαμηλό κόστος από τη λειτουργία ενός e-shop δεν έχει μεταφερθεί στον τελικό καταναλωτή τουλάχιστον στην Ελλάδα και αυτό εμποδίζει την εξάπλωσή τους. Δηλ, οι διαφορά στην τιμή πώλησης σε ένα κανονικό κατάστημα με αυτή σε ένα ηλεκτρονικό είναι μικρή.

  • Από τιμές δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος, αλλά από ταχύτητα και εξυπηρέτηση plasio & e-shop είναι μακράν τα κορυφαία. Multirama επιεικώς απαράδεκτο, απορώ δηλαδή πως στέκει κατάστημα που δεν έχει την στοιχειώδη ενημέρωση on-line για τις παραγγελίες χώρια την άθλια τηλεφωνική υποστήριξη. Υπάρχουν και άλλα καταστήματα όμως που πάνε αρκετά καλά, όπως priveshop, mallbit κτλ.

  • Λοιπόν ας αρχίσω:

    Multirama.gr: Μια χαρά όλα. Παράγγειλα έναν σκληρό μέσα σε 2 μέρες σπίτι μου με courier με δωρεάν τα μεταφορικά και με πάρα πολύ καλή τιμή.

    Plaisio.gr: Μια χαρά και εκεί όλα. Από εκεί παράγγειλα κάτι και μετά το μετάνιωσα τους πήρα τηλέφωνο (έτσι πρέπει να γίνει για να ακυρωθεί κάτι) και μου το ακύρωσαν εξυπηρετικοί όλοι.
    Αυτό που θα άλλαζα στο Πλαίσιο είναι πως θα πρέπει οι παραγγελίες που ακόμα δεν έχουν σταλεί να μπορεί κάποιος να τις κάνει Ακύρωση χωρίς να πάρει τηλέφωνο.

    e-shop.gr: Και εκεί όλα μια χαρά στέλνοντας την παραγγελία μου και παραλαμβάνοντας την από ένα κατάστημα γρήγορα θα έλεγα.

    Το μόνο παράπονο που έχω (και όχι μόνο εγώ) είναι από το you.gr.
    Αρκετές φορές είναι αυτές που παραγγέλνεις κάτι (συνήθως προσφορά ή κάτι που είναι σε χαμηλή τιμή) και μετά σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε ότι δεν υπάρχει αυτό το προϊόν, εξαντλήθηκε κ.τ.λ. Έχω ακούσει πολλούς και παραπονιούνται από αυτό και όπως και να έχει είναι λίγο έως πολύ σπαστικό.

    Αυτά είχα να πω. Καλές Γιορτές.

  • Μου τη δίνουν τα μαγαζιά που κάνουν δήθεν εκπτώσεις στο Ιντερνετ σε σχέση με το κατάστημα με ξεφτιλισμένες μειώσεις. Εχω δει μέχρι και ένα ευρώ λιγότερο στην φοβερή προσφορά κάποιου προϊόντος (και όχι δεν έκανε 5 ευρώ κανονικά). Επίσης προσπαθώ να καταλάβω γιατί το Πλαίσιο για τις web τιμές του σου απαγορεύει να παραλάβεις από το κατάστημα αλλά πρέπει να σου τις φέρουν στο σπίτι (μην ζηλέψει κανείς που πήρε το ίδιο προϊόν χωρίς να μπει στο δίκτυο;). Εκνευριστικό επίσης, πολλά καταστήματα που σου εμφανίζουν διαθεσιμότητα και μόλις παραγγείλεις μαθαίνεις οτι τώρα έρχεται το προϊόν και θα είναι σε καμια βδομάδα στα χέρια σου.
    Παρατηρώ επίσης οτι οι μικρότερες επιχειρήσεις που διατηρούν κάποιο eshop προσέχουν περισσότερο τους πελάτες, απαντούν πολύ γρήγορα στα email και εξυπηρετούν καλώντας τηλεφωνικά οι ίδιοι. Ενδεικτικά αναφέρω 2 καταστήματα που με εξυπηρέτησαν πολύ γρήγορα και με πρωτόγνωρη ευγένεια (για τα ελληνικά δεδομένα πάντα)
    http://www.e-tapis.gr
    http://www.monoware.gr

  • εχω αγορασει απο αρκετα ηλεκτρονικα μαγαζια,
    τα τελευταια 3χρονια αγοραζω σχεδον μονο μεσο internet.
    απο εκει που ειμαι αρκετα ικανοποιημενος και σε τιμες
    και σε διαθεσιμοτητα και το πολυ σε 1/2μερες το εχω
    στα χερια μου ειναι απο το e-shop και μετα απο το play247
    (οχι τοσο απο τιμες)αλλα σε ενημερωνει και με τον αριθμο αποστολης
    για να βλεπεις τι ωρα και που ειναι το πακετο σου.
    απο το πλαισιο δεν εχω μεινει ικανοποιημενος και απο διαθεσιμοτητα
    και τις μικρης διαφορας τιμης ειτε απο το μαγαζι ειτε μεσο net.

  • Καλημέρα,

    έχω κάνει αγορές από e-shops δια μέσου skroutz πάνω από 15.000 ευρώ. Έχω πάρει όλες τις οικιακές μου συσκευές, iMAC, κονσόλες κτλ απο το Νετ. Ενδεικτικα 2-3 καταστηματα που έμεινα κατευχαριστημένος είναι το perfectshop, tsampa.gr, megamarket, 123buy, plus4u κτλ
    Οι τιμές τους ήταν 20-40% φθηνότερες από τα καταστήματα και δεν έκαναν πάνω από 4-5 μέρες σε κανένα προιν. ¨εχω σταματήσει πλέον να αγοράζω απο καταστήματα !!!
    Γιάννης

  • Η ουσία με τα internet shops παιδιά είναι άλλη: Το after-sales support.

    Στην Ελλάδα όλοι στο pre-sales support είναι καλοί, θα σου υποσχεθούν τα πάντα.

    Το πρόβλημα αρχίζει όταν το προϊόν εντός εγγύησης χρειαστεί αντικατάσταση. Εκεί αρχίζει ο Γολγοθάς. Εκεί ξαφνικά θα σταματήσουν να είναι internet shops, θα πρέπει να χάνεις μεροκάματα να τρέχεις από το κατάστημα, να τσακώνεσαι μαζί τους και άλλα τέτοια τραγελαφικά.

    Προσωπικά πάντως, θα το σκεφτώ 10 φορές πριν ξανα-αγοράσω από το e-shop κάτι. Αν θέλετε, μπορώ να μοιραστώ τις εμπειρίες μου, αλλά θα είναι η χειρότερη δυσφήμιση για το e-shop.

    Από εκεί και πέρα, υπάρχουν τα εξής καλά:

    1) To skroutz για να κάνουμε έρευνα αγοράς

    2) Κάποια internet shops προσφέρουν επικοινωνία μέσω chat! ή skype. Οπότε γλιτώνετε τα τηλέφωνα.

    Για μένα πάντως, το να πάρω τηλέφωνο πρώτα να συνεννοηθώ δεν είναι μειονέκτημα. Διότι και πάλι γλιτώνω τον κόπο του να ξεκουβαλιέμαι στο κατάστημα.

    Το άλλο θέμα είναι το εξής: πολλές φορές υπάρχουν μικρότερα μαγαζάκια που πουλάνε σε χαμηλότερη τιμή από την τιμή που τους επιτρέπει η αντιπροσωπεία. Αλλά αν το πάρουνε είδηση πχ από το Πλαίσιο (επειδή είναι αποκλειστικοί εισαγωγείς), πέφτουνε τηλέφωνα και πιέζουν τους μικρομαγαζάτορες να συμμορφωθούνε, έχει τύχει πάμπολες φορές. Οπότε αν πηγαίνετε με τσαμπουκά στο Πλαίσιο να κάνετε παζάρι, μην κατονομάσετε σε ποιό μικρό μαγαζί βρίσκετε καλύτερη τιμή, τους κυνηγάνε άσχημα, αν δε σας κάνουν καλύτερη τιμή, απλά πηγαίντε και πάρτε το από τα άλλα μαγαζιά.

    Επίσης το skroutz δυστυχώς το κοιτάνε και οι μαγαζάτορες και προσαρμόζουν τις τιμές τους να είναι παρόμοιες. Αυτό είναι κακό, εμένα μου θυμίζει καταστάσεις καρτέλ. Αν η αγορά είναι και καλά ελεύθερη, ε τότε ας είναι πραγματικά ελεύθερη.

  • Καταρχας εγω προσωπικα θα ηθελα να μας πει ο φιλος customer για την εμπειρια του απο το e-shop!Ετσι θα μαθουμε γενικα τι γινεται και πως και θα ειμαστε και καχυποπτοι!

    Προσωπικα εχω ψωνισει 2 laptop και κατι περιφερειακά απο το https://www.msystems.gr/!!Το μαγαζι αυτο εχει μερικα προιντα με τιμες κανονικες οπως και ενα μαγαζι κανονικο αλλα εχει και μερικα προιντα με τιμες αρκετα χαμηλοτερες!Το καλο ειναι οτι για το ενα laptop που ειχα παραγειλει ειχα δηλωσει παραλαβη απο το καταστημα και πηγα απο κοντα να δω και που δινω τα λεφτα μου(κυριως απο περιεργεια)!Καλη εξυπηρετηση,αρκετος κοσμος για να κανει παραγελλιες(πραγμα που δεν το περιμενα καθόλου) και το βασικο οτι η εδρα του καταστηματος βρισκεται αρκετα κεντρικα και εχεις προσβαση με metro,λεωφορειο!

    Επισης θα ηθελα αν μπορει να μας πει τις εμπειριες του και την αποψη του, ο cVlachakis για τις αγορες του απο e-shops!Costa περιμενω το σχολιο σου πανω στο θεμα.

  • Και εγω με τη σειρα μου θα πω οτ για μενα το καλυτερο ειναι το e-shop.gr και σε τιμες και ποιοτητα!Ειναι γρηγορο μιας και μενω σε νησι(λεσβο) και μεσα σε 2 μερες ερχετε το προιον που παρηγειλα!

    Ps δεν εχω δοκιμασει αλο καταστημα!αι αυτο επειδη δεν κανω αγορες με πιστωτικη !
    Στο e-shop εγω το παραγγελνω και παω και το περνω! χωρις να πληρωνω εξοδα αποστολης

  • Στα 5 χρόνια που είμαι (ήμουν) πελάτης του e-shop.gr έκανα 2 επιστροφές συνολικά, 1 UPS που χάλασε εντός έτους και 1 κάρτα γραφικών που χάλασε εντός 3 ετών, πέρυσι και φέτος αντίστοιχα. Και τα 2 εντός εγγύησης. Στο UPS συμπεριφέρθηκαν άψογα. Το πήγα και μετά από 2 εβδομάδες μου το αντικαταστήσανε με ολοκαίνουριο.

    Στην κάρτα γραφικών μου επιστρέφανε κομμάτια (νομίζω φτάσαμε στα 3) που δεν ήταν καινούρια του κουτιού και που δε δουλεύανε. Με κάνανε να αμφιβάλλω ακόμα και για το PC μου μήπως χάλασε (που τελικά το καρατσεκάρισα). Μεγάλη ταλαιπωρία. Περάσανε κάπου 2 μήνες και ανα 1 εβδομάδα πήγαινα στο κατάστημα, έπαιρνα την επιστροφή και άντε πάλι πίσω. Ξανα-μανα δεν δούλευε στο PC, πίσω στο κατάστημα, πάλι αναμονή, και τα λοιπά.

    Κάθισα μαζί τους και αναλύσαμε πώς λειτουργεί η ελληνική αγορά, οι έλληνες προμηθευτές, τί λέει ο νόμος 2251 περί δικαιωμάτων καταναλωτή και τα λοιπά. Δηλαδή το ξεχειλώσαμε, αντί να κάνουν μια δουλειά, καθόμασταν να ψάχνουμε νομικές και νομικίστικες έννοιες, σε αυτά είναι τέλοιοι, μπράβο. Αν θέλετε να ψωνίσετε νομικούς σύμβουλους και managers παιδιά, ξέρω ένα καλό online-shop.

    Γενικά είναι επικοινωνιακοί, εξυπηρετικοί, ευγενικοί και έξυπνα στημένοι. Ό,τι κι αν είπα (μερικές φορές συμπεριφέρθηκα και χοντροειδώς φωνάζοντας, το παραδέχομαι, αλλά δεν παρανόμησα ποτέ), πάντα μου απαντάγανε πως έχω δίκιο.

    Εμένα δε μου αρκεί αυτό, όμως. Δουλειά δε γινόταν και είχα χάσει πολύ χρόνο και ενέργεια να ασχολιέμαι με κάτι εντελώς στοιχειώδες. Στο τέλος έστειλα επιστολές έχοντας CC όλα τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένου φυσικά του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων.

    Είναι όμως απρόσωποι, "ξύλινοι" και κρύβονται πίσω από το "σύστημα" και την "στανταρ διαδικασία". Με γεια τους και χαρά τους. Εγώ δεν ξαναψωνίζω ποτέ.

    Μου είπανε να στείλω τις παρατηρήσεις μου. Δεν τις στέλνω, ας χρεωκοπήσουν. Δε με νοιάζει πλέον. Η παρατήρησή μου θα ήταν πως αφού δουλεύουν ως internet shop με αποστολείς, courier και τα λοιπά, έτσι πρέπει να κάνουν και με τις επιστροφές. Όχι να ξημεροβραδιάζομαι στους δρόμους πήγαινε-έλα συνέχεια στο κατάστημα. Είναι ή δεν είναι internet shop ?

    Το πρόβλημα που κατέληξα να έχω είναι πως δε μου δίνανε στο τηλέφωνο να μιλήσω με κάποιον Τεχνικό Διευθυντή/υπεύθυνο. Ήθελα να ενημερώσω κάποιον ανώτερο πως έχω εντοπίσει 2-3 προβληματάκια (κατά την ταπεινή μου άποψη) στον τρόπο που λειτουργούν, να τα πούμε και να τα συζητήσουμε λίγο και να δούμε αν υπάρχει περίπτωση να βγεί άκρη (για το συγκεκριμένο πρόβλημά μου) και να τον ενημερώσω για ποιούς λόγους σκεφτόμουν να κάνω καταγγελία στον ΙΝΚΑ (κάτι που τελικά δεν έκανα, γιατί ποτέ δεν κατάφερα να μιλήσω και να πώ σε κάποιον υπεύθυνο το λόγο που θα το έκανα). Δεν ήθελα να το κάνω στα τυφλά. Δε με ενδιαφέρει η τυπικότητα. Με ενδιαφέρει η ουσία. Τυπικά είναι άψογοι, ουσιαστικά είναι μπάμιες, τέλος.

    Καταλήξαμε να απειλώ (ήρεμα και ευγενικά) πως θα αποσυρθώ και θα το αναλάβουν οι δικηγόροι. Τότε ως δια μαγείας μου έφτασε μια ολοκαίνουρια κάρτα AGP του κουτιού, η οποία ως διά μαγείας έπαιξε με την 1η και μετά από λίγες μέρες ένα courier μου έφερε μια επιστολή (με την υπογραφή της Marketing Manager) η οποία την ανοίγεις και γράφει με τεράστια γράμματα "ΣΥΓΓΝΩΜΗ, όλοι κάνουμε λάθη, θέλουμε να μας δώσετε μια 2η ευκαρία" και μαζί ένα usb stick δώρο (των 4GB).

    Έξυπνο, δε λέω, αλλά λυπάμαι, θα τους θυμηθώ μόνο αν θελήσω ποτέ να βάλω κάποιον νομικό ασκούμενο να ακονίσει τις ικανότητές του. Εγώ θέλω ένα μαγαζί να ψωνίζω, όχι μια απρόσωπη ξύλινη επιχείρηση με Marketing Managers και ένα κάρο ανθρώπους που σπουδάσανε στην Αγγλία θεωρίες για το πώς λειτουργεί η ελεύθερη αγορά, η ψυχοσύνθεση του πελάτη και ένα κάρο άλλες μπούρδες, ο μισθός των οποίων είναι ενσωματωμένος στην τιμή των προϊόντων που αγοράζω, ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. Κάποιοι λένε πως μόνο ο θεός συγχωρεί (άλλοι κατεστραμένοι κι αυτοί), εγώ δεν κάνω αποδεκτή καμιά συγγνώμη, καλή χρεωκοπία, οι φίλοι μου και όλοι οι συνεργάτες μου (είμαι μηχανικος λογισμικού, ήτοι software engineer ή απλά hacker [με την καλή έννοια], ξέρω πότε με κοροϊδεύουνε με κουστουμαρισμένο στυλιζαρισμένο τρόπο και πότε όχι) ήδη λέγανε τα χειρότερα για το e-shop και δεν τους πίστευα, έδινα στο e-shop "άλλη μια ευκαρία", τώρα απλά ξέρω πως με βάση την ίδια βλαμμένη θεωρία περί ελεύθερης αγοράς και την ψυχοσύνθεση των Ανώνυμων Εταιρειών (είμαι και ιδιοκτήτης ΕΠΕ), αυτά είναι κύκλοι, πρώτα έχεις ανάπτυξη και μετά κρίση, ανοίξανε 50 "shop points", τώρα σε λίγο θα αρχίσουν να τα κλείνουν 1 προς 1 και να απολύουν τους δύστυχους μεροκαματιάρηδες υπαλλήλους τους που φυσικά σε τίποτα δε μου φταίνε ούτε εμένα ούτε γενικά, ούτε σε εσάς που σίγουρα θα έχετε παρόμοιες εμπειρίες, τα παιδιά τη δουλειά που τους είπανε οι από πάνω κάνουνε, τι κρίμα ...... πόσο άδικη είναι η ζωή ...

  • Εγώ δίνω την ψήφο μου στο eshop και στο play247.gr το οποίο πρόσφατα με εξέπληξε ευχάριστα με την διαθεσημότητα και την τιμή ενός netbook που έψαχνα. (για το ιστορικό HP mini 311).

    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες σχετικά με το θέμα εκπτώσεις ´´μόνο μέσω ιντερνετ´´ (πλαίσιο)

  • Λοιπον παιδια εγω δεν εχω κανει πολλες αγορες δυστυχως......
    αλλα πριν κανενα μηνα (δεν θυμαμαι ακριβως) πηρα το satio απο το apiastos.gr
    οι ανθρωποι μιλαμε τα ΣΠΑΝΕΕΕΕ!!με το που παρηγγειλα μου ηρθε η επιβεβαιωση στο mail και μετα σε καθε σταδιο της παραγγελιας ερχοταν και αλλο mail (επεξεργασια παραγγελιας,πακεταρισμα,αποστολη).
    εν το μεταξυ πριν κανω την παραγγελια ειχα στειλει και 5 μηνυματα για να ρωτησω λεπτομερειες οπως (αν ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας κτλ κτλ).....οι απαντησεις ηταν μεσα σε 10' στο mail μου.
    τι να πω απλα......ΑΡΙΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!

  • Να σας πω και την δικη μου μαυρη αληθεια εχω ψωνισει αρκετα απο ελληνικα αλλα κ απο ξενα eshop. Προβληματα βρηκα σε όλα. Καθυστερηση παραγγελιων, κακη συσκευασια, κακη εξηπηρετηση, ανταλαγη ελλατωματικων προιοντων με επισηςελλατωματικα κτλ.

    Η μεγαλυτερη μου πικρα πλεον την εχω απο το πλαισιο με κακες συσκευασιες και επισης κακες τιμολογησεις. (πχ Ζητησα δοσεις και χρέωσαν ολο το ποσο) Πολλες φορες προσπαθω να ξεκαθαρισω τα ζητηματα αποστελωντας τους μαιλ αλλα δεν απαντανε ΠΟΤΕ!

    Καλως η κακως τα καλυτερα στημενα eshop εχουν πιθανος και τα μεγαλυτερα προβληματα (ισως) λογω φορου εργασιας. Δεν γινετε ομως να το πληρωνει ο τελικος καταναλωτης. Τους ταιζουμε τα πολυτιμα € μας, και πρεπει να απαιτουμε αριστες υπηρεσιες και εξυπηρετηση.

    Ελπιζω καποια στιγμη να αλλαξουν τα πραγματα.

  • Multirama.gr παρήγγειλα μία τηλεόραση LCD 32 η οποία ήταν διαθέσιμη κατόπιν παραγγελίας και μου ήρθε με courier σε 4 μέρες (χωρίς χρέωση) και δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος.
    e-shop.gr Αγόρασα ένα home cinema το οποίο και παρέλαβα μέσα σε 2 μέρες, αλλά είχα ένα πρόβλημα το home cinema που μου στήλανε έπαιζε τα DVD περιοχής PAL 5 και όχι PAL 2 τα οποία είναι για την χώρα μας. Από ότι κατάλαβα το συγκεκριμένο μοντέλο προοριζόταν για άλλη χώρα και όχι για την Ελλάδα. Την επόμενη τηλεφώνησα στον τεχνικό τομέα του e-shop.gr ( οι οποίοι ήταν πολύ ευγενικοί και εξυπηρετικοί) και εκεί μου έδωσαν έναν κωδικό για να ξεκλειδώσω το home cinema ευτυχώς όλα πήγαν καλά και το πρόβλημα μου λύθηκε αμέσως.
    Στις υπόλοιπες αγορές μου από e-shop.gr δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα.

  • Η πιο πρόσφατη αγορά μου ήταν από το apiastos.gr. Πέμπτη παρήγγειλα το Nokia N86. Και με ενημέρωσε να πάω το Σάββατο στην courier. Πράγματι το παρέλαβα τελικά. Το IMEI ήταν και στην απόδειξη. Με ελληνικές οδηγίες. Από τα πιο φθηνά μαγαζιά.

  • Και εγω αγωραζω αρκετα απ'το ''Ε-shop'' κι αυτο για τον κιριο λογο, οτι υπαρχει καταστημα στην πολη μου(Βεροια)για την παραλαβη και αντικαταβολη εκει.Στις αλαγες με δυσκολεψαν λιγο με την τηλεφωνικη επικοινωνια που δεν δεχονταν δηλαδη γιατι ελεγαν οτι εγω προκαλεσα την βλαβη σε καπια εν λογο συσκευη.Αν και ισως επιδη παραγνωριστηκαμε δεν εχουν τοσο σοβαρη συμπεριφορα και το παιζουν ιστοριες.Εχω παραγγιλει και απο αλου βεβεα με αρκετη επιτυχια.

  • Θεωρώ απαραδεκτο το γεγονός πως το e-shop ζητά χωρίς προηγούμενη ενημέρωση φωτοτυπίες ταυτότητας και κάρτας προκειμένου να στείλουν την παραγγελία στο χώρο του πελάτη.( το λένε μόνο όταν πια αναζητήσεις την παραγγελία σου επειδή έχει καθυστερήσει). Τα δήθεν περι ασφαλείας είνα τουλάχιστον "γραφικά". Επίσης κατ' επανάληψη έχουν καθυστερήσει παραγγελία ( παραλαβή απο το κατάστημα) σε προιόντα με σαφή ένδειξη Άμεσα Διαθέσιμο, χωρίς καμία ενημέρωση. Αποτέλεσμα φυσικά η ακύρωση παραγγελίας.
    Θέλουν ακόμα δουλειά και ΑΜΕΣΗ αναθεώρηση των διαδικασιών, το internet είναι μεγάλο εργαλείο και τα καταστήματα του εξωτερικού το γνωρίζουν. ( τιμές, εξυπηρέτηση, επικοινωνία).

  • Εγω απο πλαισιο και e-shop εχω κανει μονο αγορες και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Μαλιστα απο πλαισιο μια φορα μου εστειλαν ενα λαπτοπ που ειχε καποιο προβλημα, και αφου τηλεφωνησα, με συνοπτικες διαδικασιες μου το αντικατεστησαν την αλλη μερα.

    Θα περιμενα τις τις τιμες του e-shop καπως χαμηλοτερες μιας και προκειται για αμιγως ηλεκτρονικο καταστημα. Στο σκρουτζ βγαινει παντα ενα απο τα ακριβοτερα μαγαζια

  • Καλησπέρα. Αγόρασα τον Αύγουστο από το ebw.gr το Htc hd. Στο πλαίσιο το είχε 700 ευρώ και εκεί 550....150 ευρώ κάτω μια χαρά μου φάνηκε. Τους πήρα 1α τηλέφωνο και μου είπαν πω έχουν 2 κομμάτια. Για να το σιγουρέψω μιας και στεγάζεται το φυσικό τους κατάστημα-αποθήκη κοντά μου (Μαρούσι) πήγα από εκεί και το τσίμπησα. Πολλοί φιλικοί και ευγενικοί και επειδή έτυχε και στην αρχή μου έδωσες το hd που δεν είχε Ndrive μου το αλλάξανε άμεσα.

    Βέβαια το ebw .gr ούτε καν το ήξερα πριν, να ναι καλά όμως το skroutz που το έβγαζε ως το πιο φθηνό στο συγκεκριμένο προϊόν.

  • Συμφωνω 1000% με αυτα που γραφει ο customer, ειμαι πολλα χρονια πελατης του e-shop.gr κυριως σε εξαρτηματα Η/Υ.
    το τελευταιο 3μηνο εχω κανει πανω απο 1000Ε λογαριασμο. μεταξυ των αλλων κι ενα πληκτρολογιο (δεν ξερω αν επιτρεπεται να αναφερω μαρκα/μοντελο) στο οποιο αρχισαν να ξεβαφουν τα πληκτρα. Ιδιαιτερα υατ που χρησιμοποιουνται συχνοτερα.
    Εστειλα μειλ στο σερβις τους πριν 15 μερες κι ακομα περιμενω απαντηση.
    Οι πωλητες του e-shop ειναι αρκετα ενημερωμενοι, οι τιμες του σχετικα καλες. Αν δεν υπαρχει καποιο προιον αμεσα διαθεσημο στο λενε. Για την παραγγελια σου, βεβαια δεν θαμπουν στο κοπο να σε ενημερωσουν αν δεν παρεις τηλεφωνο. Οι παραδωσεις συνηθως σε 4-5 μερες με οικονομικα μεταφορικα. Αρκετα μεγαλη ποικιλια.
    After Sale Service, αστα να πανε. Σε αγνωουν. Δεν τους ενδιαφερει. Ενδιαφερονται μονο να αρπαξουν τα φραγγα. Οι περισσοτεροι στο Elladistan ετσι ειναι νομιζω, κι αυτο γιατι οι νομοι που προστατευπουν τον καταναλωτη ειναι σχεδον ανυπαρκτοι.
    Φταιμε βεβαια κι εμεις οι καταναλωτες.
    Κατι ακομα αρνητικο σχολιο μου για το εν λογω πληκτρολογιο δεν εμφανιστηκε ποτε στο σαιτ τους
    Καποιο αλλο θετικο μου σχολιο για ενα μονιτορ φιγουραρει φαρδυ πλατυ

  • Μια φορά πήρα από το e-shop όταν εμένα ακόμα Ελλάδα θυμάμαι και είχε συμβεί το εξής αστείο περιστατικό:

    Είχε σε προσφορά το xbox 360 με δύο παιχνίδια και 20 GB σκληρό δίσκο στα 190€. Το είχαν ετοιμοπαραδοτο κιόλας. Μου το δίνουν και μου λένε δεν έχει τον σκληρό το μαγαζί εκεί οπότε να περάσω να τον πάρω το απόγευμα. Πηγαίνω το απόγευμα και εγώ παίρνω τον δίσκο και μου λένε που πας να το πληρώσεις. Λέω το πλήρωσα το πρωί. Μου λένε όχι κύριε την κονσόλα πληρώσατε. Για την ακρίβεια δώσατε 189,91€ πρέπει να δώσετε για τον δίσκο γιστι είναι έξτρα. Λεω πόσο; 9 λεπτά του ευρώ κόστιζε αυτό το έξτρα... Ο δίσκος refurbished κάτι που δεν το ξεκαθάρισε το κατάστημα, αλλά λειτουργικοτατος ως σήμερα. Εννοείτε ότι μικρό το κακό στην προκειμένη περίπτωση αλλά είχε πλάκα...

  • Περί apiastos.eu ο λογος:
    Έστειλα ένα τάμπλετ που δούλευε μια χαρά απλώς έπρεπε να είναι συνεχώς στο φορτιστή γιατί δεν κρατούσε η μπαταρία πλέον, για να αλλάξει μπαταρία!! Μετά από έξι μήνες (και αφού τους τελευταίους μήνες όποτε ρωτούσα μου πουλούσε και αγριάδα και εκφράσεις εντελώς αντιεπαγγελματικές) μου το έστειλε πίσω εντελώς κατεστραμμένο!! Δεν ανοίγει καν!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΈΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΙΑΣΤΟΣ!!! ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕΓΆΛΗ!!!

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.