Η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός

Περισσότερο από ένα χρόνο πήρε φαίνεται στο Facebook για να βρουν ένα τρόπο να κεφαλαιοποιήσουν την επένδυση τους στο Instagram. Να θυμίσουμε ότι το Facebook εξαγόρασε το Instagram πριν από περίπου ένα χρόνο έναντι $1 δισεκατομμυρίου σε μετοχές. Τελικώς, το Facebook βρήκε τον τρόπο και η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός.

Τον προηγούμενο μήνα, το Instagram έδειξε στους χρήστες του πως περίπου θα μοιάζει μία διαφήμιση, και πως αυτή διαφέρει από μία κανονική φωτογραφία στο Instagram. Στη διαφήμιση, θα υπάρχει ένα ειδικό εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία, με την λέξη “Sponsored” δίπλα του.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Instagram θα κάνει τζίρο περίπου $340 εκατομμύρια την επόμενη χρονιά. Η πρώτη διαφημίση που διαμοιράστηκε ανάμεσα στους χρήστες αφορούσε στον οίκο μόδας Michael Kors. Σύμφωνα με το Instagram, πολλές περισσότερες διαφημίσεις θα έρθουν μελλοντικά, κυρίως από εταιρείες που καιρό τώρα χρησιμοποιούν το Instagram για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, ο οίκος μόδας Michael Kors έχει 1,7 εκατομμύρια followers και περισσότερες από 700 αναρτήσεις.

Instagram, Η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Facebook Instagram

“Edit Grid”: Η νέα δυνατότητα που δοκιμάζει το Instagram

Σύμφωνα με τον ερευνητή εφαρμογών Alessandro Paluzzi, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο φωτογραφιών θα αποκτήσει σύντομα μια νέα λειτουργία.

Smartphones Facebook featured Instagram

Ποιες εφαρμογές social media “τρώνε” την περισσότερη μπαταρία

Κάποιες από τις εφαρμογές που έχουμε εγκατεστημένες στο κινητό μας τηλέφωνο καταναλώνουν πολύ περισσότερη μπαταρία από άλλες.

Internet Instagram

Instagram: Δίνει έμφαση σε βίντεο, μηνύματα και δημιουργούς

Οι βασικές προτεραιότητες του Instagram για το νέο έτος περιστρέφονται γύρω από τους δημιουργούς, τα βίντεο και τα μηνύματα.

Internet Instagram

Instagram Stories: Θα δέχονται βίντεο με μεγαλύτερη διάρκεια

Τα Stories του Instagram θα μπορούν να πάρουν βίντεο που θα μπορούν να φτάσουν σε διάρκεια τα 60 δευτερόλεπτα.