Η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός

Περισσότερο από ένα χρόνο πήρε φαίνεται στο Facebook για να βρουν ένα τρόπο να κεφαλαιοποιήσουν την επένδυση τους στο Instagram. Να θυμίσουμε ότι το Facebook εξαγόρασε το Instagram πριν από περίπου ένα χρόνο έναντι $1 δισεκατομμυρίου σε μετοχές. Τελικώς, το Facebook βρήκε τον τρόπο και η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός.

Τον προηγούμενο μήνα, το Instagram έδειξε στους χρήστες του πως περίπου θα μοιάζει μία διαφήμιση, και πως αυτή διαφέρει από μία κανονική φωτογραφία στο Instagram. Στη διαφήμιση, θα υπάρχει ένα ειδικό εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία, με την λέξη “Sponsored” δίπλα του.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Instagram θα κάνει τζίρο περίπου $340 εκατομμύρια την επόμενη χρονιά. Η πρώτη διαφημίση που διαμοιράστηκε ανάμεσα στους χρήστες αφορούσε στον οίκο μόδας Michael Kors. Σύμφωνα με το Instagram, πολλές περισσότερες διαφημίσεις θα έρθουν μελλοντικά, κυρίως από εταιρείες που καιρό τώρα χρησιμοποιούν το Instagram για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, ο οίκος μόδας Michael Kors έχει 1,7 εκατομμύρια followers και περισσότερες από 700 αναρτήσεις.

Instagram, Η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Donald Trump Facebook Instagram

Meta: “Πράσινο φως” για την επιστροφή του Donald Trump στα social media

H Μeta γνωστοποίησε ότι ο Donald Trump είναι πλέον ελεύθερος να επιστρέψει στα social media της εταιρείας και πιο συγκεκριμένα σε Facebook και Instagram.

Smartphones Instagram TikTok

Instagram: Ο CEO παραδέχεται ότι εμφανίζονται πάρα πολλά βίντεο στους χρήστες

Το Instagram ξεκίνησε επικεντρώνοντας την προσοχή του στις φωτογραφίες, ωστόσο, τα τελευταία δυο χρόνια και ειδικά μετά την επιτυχία του TikTok, άρχισε να κινείται προς τα βίντεο.

Internet Instagram Meta

Instagram: Νέα λειτουργία σου επιτρέπει να κάνεις ένα διάλειμμα από τις ειδοποιήσεις

Nέα λειτουργία στo Instagram προσθέτει η Meta, η οποία είναι σχεδιασμένη για να δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να κάνουν ένα διάλειμμα από τις ειδοποιήσεις.

Internet Facebook Instagram Meta

Meta: Το Εποπτικό Συμβούλιο ζητά από Facebook και Instagram να αναθεωρήσουν τις πολιτικές γυμνού

To Εποπτικό Συμβούλιο της Meta εμφανίζεται αντίθετο στο κίνημα #FreeTheNipple που έχει ξεκινήσει σε Instagram και Facebook και ζητά από τις δύο δημοφιλείς εφαρμογές να αναθεωρήσουν τις πολιτικές γυμνού.