Netflix: Το 25% των συνδρομητών σχεδιάζει να το εγκαταλείψει φέτος

netflix, Netflix: Το 25% των συνδρομητών σχεδιάζει να το εγκαταλείψει φέτος

Το Reviews.org έκανε έρευνα σε 1.000 Αμερικανούς για να μάθει τα σχέδιά τους σχετικά με τις streaming πλατφόρμες αυτή τη χρονιά και το 25% των συνδρομητών του Netflix που απάντησαν είπαν ότι σκοπεύουν να εγκαταλείψουν την υπηρεσία το 2022. Αυτά μόνο καλά νέα δεν είναι για το Netflix, το οποίο έχει ξεπεράσει πλέον το Disney+. Το τελευταίο έχει τώρα 221,1 εκ. παγκόσμιους συνδρομητές μεταξύ των streaming μονάδων του (Disney+ Hotstar, ESPN+ και Hulu) έναντι 220,67 εκατομμυρίων για το Netflix.

Κατά τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2022, το Netflix έχασε 1,2 εκ. συνδρομητές, συμπεριλαμβανομένων των 970.000 μόνο κατά το δεύτερο τρίμηνο. Όσο για τους λόγους που τους οδηγούν στην εγκατάλειψη, τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων στην έρευνα που δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να εγκαταλείψουν την υπηρεσία κατηγόρησαν τις αυξανόμενες τιμές συνδρομής.

Τον Ιανουάριο, για παράδειγμα, το basic plan για μια οθόνη του Netflix αυξήθηκε κατά 11%, σηματοδοτώντας την πρώτη αύξηση σε τρία χρόνια. Κατά την ίδια χρονική περίοδο, οι τιμές του προγράμματος Standard και Premium αυξήθηκαν κατά 20% και 25% αντίστοιχα. Και αυτές οι αυξήσεις γίνονται σε μια φάση που το Netflix θέλει να καταπολεμήσει την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης. Από τις οκτώ πιο δημοφιλείς υπηρεσίες streaming στις ΗΠΑ, το Netflix έχει το υψηλότερο μέσο κόστος προγράμματος και αυτό οδηγεί το 30% των χρηστών να μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης Netflix με άτομα εκτός του νοικοκυριού.

Η φθηνότερη συνδρομή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις αναμένεται να έρθει αργότερα φέτος, αλλά το κοινό φαίνεται να έχει μεταφερθεί στο Disney+ χάρη στη δημοφιλία του Marvel Cinematic Universe (MCU).

Η έλλειψη περιεχομένου αναφέρθηκε από έναν στους τρεις ερωτηθέντες που είπαν ότι το Netflix δεν έχει πλέον τις εκπομπές που θέλουν να παρακολουθήσουν, ενώ το 30% όσων απάντησαν στην έρευνα δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν άλλες υπηρεσίες streaming περισσότερο από το Netflix.

Το Reviews.org λέει ότι ο μέσος Αμερικανός εγγράφηκε σε τέσσερις υπηρεσίες streaming το 2022. Από τους 1.000 ερωτηθέντες στην έρευνα, το 78% εγγράφηκε στο Netflix, το 46% στο Disney+, το 42% στο HBO Max, το 33% στο Peacock, το 26% στο Hulu και το 22% στο Apple TV+.

Ωστόσο, αξίζει να πούμε ότι, ενώ το 78% των ερωτηθέντων στην έρευνα είναι συνδρομητές στο Netflix, ένα υγιές 70% χρησιμοποιεί πραγματικά την πλατφόρμα. Από την άλλη, ενώ το Disney+ ήταν στη δεύτερη θέση με το 42% των ερωτηθέντων να έχουν κάνει εγγραφή, μόνο το 6% το παρακολουθεί πράγματι, κάτι που το τοποθετεί στην τρίτη θέση. Το HBO Max είναι δεύτερο με 10%.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Cars featured GIMS Qatar 2023

GIMS Qatar 2023: Το Απόλυτο Φεστιβάλ Αυτοκινήτου Αριστείας στη Ντόχα

Το Φεστιβάλ αυτοκινήτου GIMS Qatar 2023 στοχεύει να φιλοξενήσει 200.000 επισκέπτες και 1.000 διαπιστευμένα μέσα, ανάμεσά τους τα ελληνικά Autonomous.gr και Techblog.gr.

Smartphones featured Samsung Samsung Galaxy

Samsung Galaxy S24+ & S24 Ultra: Έτσι θα μοιάζουν οι συσκευές

Μετά το leak εικόνων του vanilla Samsung Galaxy S24, τώρα ακολουθούν renders βασισμένα σε CAD των Galaxy S24+ και Galaxy S24 Ultra.

Business Apple Bing featured

Η Microsoft σκέφτηκε να πουλήσει το Bing στην Apple το 2020

Το 2020, η Microsoft σκέφτηκε να πουλήσει τη μηχανή αναζήτησης Bing στην Apple, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.

Smartphones featured Google Google Pixel

Οι καινοτομίες του Pixel τρομάζουν το iPhone στην τελευταία διαφήμιση της Google

H διαφημιστική καμπάνια της Google “#BestPhonesForever” συνεχίζεται με το τελευταίο βίντεο να είναι μια “τρομακτική ιστορία”.