News & views, Το νέο foursquare

Ένα νέο πρόσωπο του foursquare εμφανίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στις κινητές συσκευές των χρηστών του. Πέρα από μια ανάταξη των στοιχείων του foursquare και από την πιο έντονη σύνδεσή του με τα υπόλοιπα social media (δηλαδή το facebook) το πιο ουσιαστικό χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα των local updates από την πλευρά των καταστημάτων.

Τα επιβεβαιωμένα καταστήματα του foursquare δηλαδή αποκτούν μια λίγο διαφορετική εικονική οντότητα, που τους επιτρέπει να στέλνουν σύντομα μηνύματα τόσο στους χρήστες που κάνουν check in στο κατάστημά τους όσο και στους loyal επισκέπτες τους.

Το foursquare σίγουρα είναι το πιο “παιχνιδιάρικο” από τα mainstream κοινωνικά δίκτυα και η αλήθεια είναι πως παρακολουθούμε όλοι στον χώρο με μεγάλο ενδιαφέρον τις όποιες αλλαγές γίνονται στο πλαίσιό του. Η δυναμική του foursquare είναι τεράστια για προωθήσεις καταστημάτων και προϊόντων γιατί λειτουργεί σαν μια πρωτογενής σύνδεση του εικονικού με τον πραγματικό κόσμο (και με τρόπο που κατά την γνώμη μου είναι πολύ καλύτερος απ΄ τα google places π.χ.). Το πώς θα αντιδράσουν οι χρήστες σ’ αυτές τις αλλαγές είναι κάτι που περιμένουμε όλοι με μεγάλο ενδιαφέρον.

Βασίλης Δρόλιας, PhD, @basileios
Internet business consultant

Πηγή

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Βασίλης Δρόλιας

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.