Razer: Πουλάει προστατευτικές μάσκες με αυτόματους πωλητές στη Σιγκαπούρη

Η Razer ξεκίνησε το τελευταίο διάστημα να προσφέρει τις υπηρεσίες της για το κοινό καλό και έχει μπει δυναμικά στην μάχη με τον κορονοϊό. Τις προηγούμενες ημέρες η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα δώσει συνολικά πέντε εκατομμύρια μάσκες στους κατοίκους της Σιγκαπούρης, οι οποίοι είναι ηλικίας 16 και πάνω. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι η Σιγκαπούρη έχει 5.7 εκατομμύρια κατοίκους πράγμα που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτούς θα λάβουν δωρεάν μία μάσκα.

Επιπλέον, η εταιρεία θα τοποθετήσει 20 αυτόματους πωλητές σε ολόκληρη την πόλη με σκοπό η χώρα να είναι έτοιμη και σωστά εξοπλισμένη για να βγει από το lockdown στις 1 Ιουνίου. Μέσα από την εφαρμογή Razer Pay οι άνθρωποι θα μπορούν να κάνουν scan το QR code και έπειτα θα λαμβάνουν δωρεάν την μάσκα μίας χρήσης.

Ο CEO της εταιρείας, Min-Liang Tan ανέφερε ότι η χρήση του Razer Pay είναι ο μόνος τρόπος να εξασφαλίσει η εταιρεία ότι οι δωρεάν μάσκες δεν θα είναι για όλους. Επίσης, συμπληρώνει ότι η Razer δεν έχει πρόσβαση στο σύστημα ταυτοτήτων της χώρας. Η προσπάθεια της Razer είναι πλήρως αυτοχρηματοδοτούμενη και θέλει με κάθε τρόπο να αποφύγει τις απάτες.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Microsoft

To Microsoft Teams ξεκινά να φιλοξενεί πλέον και webinars

H Microsoft εμπλουτίζει το Teams με ολοένα και περισσότερα χαρακτηριστικά, όπως είναι η πρόσφατη προσθήκη των webinars.

Internet TikTok

Το TikTok φέρνει αγορές εντός της εφαρμογής στην Ευρώπη

Σε μία κίνηση που φαίνεται προσανατολισμένη προς τους Ευρωπαίους καταναλωτές, το TikTok ενισχύει τον εμπορικό του χαρακτήρα.

Internet Hackers ransomware USA

Σοβαρά κενά ασφαλείας εντοπίστηκαν στον αγωγό που δέχθηκε επίθεση στις ΗΠΑ

Ο αγωγός Colonial Pipeline, που χτυπήθηκε από επίθεση ransomware πρόσφατα είχε ελλείψεις από άποψη κυβερνοασφάλειας.

Internet Facebook

To Facebook θέλει να διαβάζεις το άρθρο προτού το κάνεις share

Έλα, παραδέξου το: πόσες φορές έχεις βαρεθεί να διαβάσεις ένα άρθρο, αλλά το διαμοιράζεις στο Facebook, παρόλα αυτά;